Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til e-shop

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ved ikke, om der er gang i handlen på Dubli, men jeg tvivler. Man kan ikke købe varer på den shop, som Lunell har oprettet uden at logge ind først. Det er ikke min erfaring (baseret på at vi her i firmaet driver over 40 WebShops for vores kunder), at kunderne ønsker at skulle logge ind for at få lov til at handle. Endelig er det også et stort minus, at man ikke kan betale med dankort. Vi ser ofte en stigning på adskillige hundrede procent i salget på en webshop, når ejeren får mulighed for at modtage dankort. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Mariahj3,

Se f.eks. Forbrugerstyrelsens rigtigt gode hjemmeside www.fs.dk om de krav, der stilles til selve indretningen af hjemmesider sider og de oplysninger, der SKAL fremgå af dem, når man sælger til forbrugere.
 
Der er masser af gode - og billige - oplysninger at få på den hjemmeside.
 
Mvh - og rigtig god fornøjelse
 
Karsten
 
PS: Du er selvfølgeligt velkommen til at kontakte mig - helt uforpligtende - for en snak om dine planer.
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis det stadig er akuelt er i velkomne til at kontakte os vedr. opstart af webshop.

Vi udlejer webshops på samme måde som Goldenplanet, Scannet osv.

Der er dog den forskel at hos os har du fri trafik, gratis support som står til rådighed hele ugen også i weekenderne, og så starter shoppriserne fra 55,2kr eksl moms / mdr.

 

Betalings kort modul (gateway) koster 120kr eksl moms for alle kort. Altså både danske og internationale. Det er quickpay''s betalingsgateway vi har lejet os ind på.

Jeg skal måske lige gøre opmærksom på at du indtil nytår gratis kan oprette en indløsningsaftale hos PBS. Dvs at du får kortafgift og indløsningsaftale gratis det første år. Du skal blot betale en % del af dit salg til PBS. Det skal du uanset om PBS har dette tilbud eller ej.

 

Ubegrænset antal mail konti og fri mail trafik.

 

Du kan gratis oprette et .dk domæne. Og har du et .dk domæne, jamen så flyttes dette naturligvis også gratis.

Shoppen er bygget op omkring Osc, og  vi har brugt lang tid på at tilføjet funktioner og fjerne dem som ikke var nyttige og gjort shoppen mere overskuelig i forhold til en standard OSC shop.

 

Skulle du have en Osc shop, så flytter vi gerne dine produkter over i din nye shop.

 

Shoppen er klar til brug 2 min. efter bestilling.

 

Skulle du have lyst til at høre mere er du / I meget velkomne til at kontakte os. I kan også besøge vores side og se demoer af vores shops.

 

Med venlig hilsen

Lotte Hansen

way2web

 

www.w2wserver.dk

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 05:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle Aminos.

Dette er så mit første indlæg.

Jeg er ikke iværksætter endnu, men håber på at finde noget jeg vil handle med :-)



Ang. det med betalingskort.

 

Hvis jeg køber en gateway hos f.eks. Freepay.

Skal jeg så samtidig have en hos PBS?

/Martin



/Shock

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin, velkommen til :-)

Hvis du køber en betalingsgateway hos f.eks. Freepay skal du samtidig også have det man kalder en indløsningsaftale hos PBS.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)