Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til e-shop

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg vil høre om der er nogle som vil hjælpe mig med at komme videre med at "åbne" min butik på nettet. Jeg har læst en masse indslag her på siden, og mange omhandler det samme enme som mit. Men jeg vil alligevel høre om der er nogle som vil hjælpe mig med lige netop mit projekt. Jeg vil gerne have en e-butik(senere en rigtig butik, hvis det går godt) som skal sælge smykkematerialer.
Hvad har jeg brug for? Indtil videre kan jeg se at jeg har brug for en som kan hjælpe mig med at opstarte en e-butik, hvem vil/kan det? Men derfør er jeg nødt til at finde nogle leverandører i udlandet, ´hvor jeg kan importere mine varer fra, nogle som kende til det? Hvis jeg har fundet på en navn til butikken, men har set at det er taget, men ikke bliver rigtig brugt til noget, kan man så købe navnet? endvidere er jeg interesseret i at høre fra nogle som har erfaring med e-butik, for at få råd til opstartning af det. hvad koster sådan et projekt egentligt? Koster det egentligt noget at blive registret?
 
Håber der er nogle som vil hjælpe mig på rette vej.
 
med venlig hilsen
 
maria
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et stort emne du spørger om, men først og fremmest kræver det en webshop, her er der 3 muligheder.

Få programmeret en af netop dine behov.
Lej en webshop for et beløb hver måned ( www.dandomain.dk www.scannet.dk www.goldenplanet.dk og mange andre )
Brug en opensource shop ( gratis men kræver en god håndfuld timer at sætte sig ind i, kunne være oscommerce.com )
 
Derudover kræver det en indløsningsaftale hos PBS hvis du vil have kort betaling.

PBS kræver 1000 kroner pr år for danske kort, 1000 kroner for udenlandske kort, og 1500 hvis du vælger begge dele, altså en rabat på 500 kroner. ( læs mere på www.pbs.dk )
 
Nu mangler du faktisk kun en gateway, der kan sørge for at betalingerne kommer de rette steder hen, og ikke mindst sikkert derhen.
 
Der findes igen mange udbydere, og priserne ligger fra ca 150 til 600 kr. ( www.dibs.dk www.acomma.dk www.freepay.dk www.interpay.dk og mange andre )
 
Håber det hjalp dig lidt på vej.
Tilmeldt 13. Oct 05
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria

Jeg har netop åbnet min egen webshop som forhandler Dansk kunst og design.
Jeg har oprette en shop via DubLi. Det har været nemt og billigt.
De har desuden en handelsforening som hjælper med import.
 
 
 
PS jeg har sendt din forspørgsel vedr. produkter til smykkefremstilling videre.
Så nu er det bare at vente..
 
Lars
Tilmeldt 22. Oct 05
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria

Der er også den mulighed at leje en shop hos way2web (w-2-w.dk). Det koster lige under 5 kr. om dagen at leje sådan en shop.
Tilmeldt 22. Oct 05
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Du kan kigge forbi her - vi kan hjælpe dig med butikken: Webshop
Tilmeldt 22. Oct 05
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria

Har bygget min på www.exstream.dk , god support og nem at komme igang med. Specielt er den nem at administrere produkter med.
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11/14/2005 10:12:50 AM Forfatter: Teleplayer

Hej Maria

Har bygget min på www.exstream.dk , god support og nem at komme igang med. Specielt er den nem at administrere produkter med.

 
Hvad har du givet for den i opstart og i månedlig betaling?
Fra Vanløse
Tilmeldt 5. Sep 05
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har rodet lidt med webshops, og har hjulpet et par gode bekendte med at få deres shops i luften.
Begge er bygget på OsCommerce, som er lejet hos www.bgsys.dk - en mindre udbyder, men utrolig dygtig på sit område, nemlig OsCommerce. Giv dem et besøg, de har mange gode moduler, det er let og brugervenligt og priserne er konkurrencedygtige.
Bgsys har ligeledes forumet www.openforum.dk hvor man kan finde mange nyttige informationer, tip og triks m.m
 
Den ene shop er designet udfra de standard muligheder BgSys version af OsCommerce har. www.easter-wear.dk
Den anden har en template fra www.algozone.com som også omtales i andre indlæg omkring e-commerce og webshops her på  amino. www.persoshop.dk
 
Jeg har ingen økonomiske interesser i at anbefale www.bgsys.dk men jeg har fået god service, og det er gode produkter.
 
Mht. dankort, PBS m.m bistår de selvfølgelig med info, implementering etc.
 
 
Ellekilde
Tilmeldt 16. Oct 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej .
Markedet for netbutikker er stort. Hvis du f.eks bruger SummaSummarum som regnskabsprogram, så prøv lige at kikke på vores site, vi kan tilbyde et komplet shopsystem med integration til SummaSummarum.
Shopsystemet op udviklet udfra open scource projektet Oscommerce, og der er så tilføjet mere end 50 moduler. Systemet bliver løbende udbygget.
 Du kan endivdere tilkøbe betalingsgateway, så din butik kan modtage dankort. Vi syndes selv vi er et godt alternativt til dandomain, scannet mv. Men check selv.
Sitet finder du på : www.wallebogaard-it.dk/lux_2/
 
 
 
 
Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske Maria havde brug for en webshop og ikke over ivrige sælgere.

Det virker dybt useriøst, hvis det eneste en del af jer i dette indlæg kan tilbyde er en færdig webshop løsning igennem jeres firma.
 
Maria spørger jo netop om råd og det vælger i fuldstændigt at ignorere, har i slet ingen moral eller handler det kun om profit ?
 
I burde skamme jer
 
Mogens
 

 

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)