Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forhandler søges

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger 1-3 personer som vil starte som juiceplus forhandler.

Der mangler især forhandler i jylland og fyn, idet der ingen er. Kig på min hjemmeside www.juiceplusbirgit.com

Kontakt mig hvis du er interesseret i at høre mere.

Der er en lopstarts invistering på 400 kr. Du skal ikke købe produkter udover det du selv vil bruge, der er ingen varelager, varene sendes direkte til kunden, ingen fakturering og ingen porto, du bliver afregnet direkte af NSA. Jeg hjælper dig med oplæring og support. Hilsen Birgit

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 17:37

Tror ikke man kan tjene penge på det, desværre...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:41

Birgit:

Jeg søger 1-3 personer som vil starte som juiceplus forhandler.

Der mangler især forhandler i jylland og fyn, idet der ingen er. Kig på min hjemmeside www.juiceplusbirgit.com

Kontakt mig hvis du er interesseret i at høre mere.

Der er en lopstarts invistering på 400 kr. Du skal ikke købe produkter udover det du selv vil bruge, der er ingen varelager, varene sendes direkte til kunden, ingen fakturering og ingen porto, du bliver afregnet direkte af NSA. Jeg hjælper dig med oplæring og support. Hilsen Birgit

Det var ikke megen info. Er du sikker på denne tråd ikke skulle have været i MLM?

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:29

Hej Birgit

Vil nok også mene at den skal ligge under Network Marketing. Big Smile kiggede lige på din hjemmeside samt den amerikanske, da jeg ikke kender firmaet.

God fornøjelse med det.

Mvh.

Martin

Tilmeldt 7. Dec 08
Skrevet kl. 13:49

Hej

Takker for svarene, og ja, jeg tror at I har ret, at indlægget skal under mlm da det kan minde om den måde varene forhandles på.

Kan jeg slette det hele ?

H Birgit

Tilmeldt 7. Dec 08
Skrevet kl. 13:56

Hej Camilla

Der er nogle som ikke tjener penge og andre som tjener rigtigt godt, det afhænger helt af arbejdsindsatsen.

H Birgit

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 14:03

Hej Birgit

Mener man kan få flyttet indlægget med admin's hjælp. Men hvorfor "minder" det kun om MLM/NM? Hvis vi går ud fra at indlægget skal ligge under MLM, hvad er så forskellen på dette og andre juice'r (flere kan jo nævnes).

Tilmeldt 7. Dec 08
Skrevet kl. 16:21

Hej Igen

Juiceplus forhandles som abonnement, med produkter til 4 mdr. forbrug, produktet sendes direkte til kunden. Kunden kan til enhver tid stoppe sit abonnement, og kan returnere det ubrugte hvis dette ønskes. 

Man opnår procenter af sit eget salg og af sit "teams" salg, der er ingen aktivitets krav eller krav til selv at hjemkøbe produkter.

Når man arbejder sammen i et team hvor man hjælper andre til succes med deres Juiceplus forretning, så er der mulihed for at øge sin egen indtjening i form af flere procenter udbetalt. (Og det minder jo MLM.)

H Birgit

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 16:30

Birgit:

Hej Igen

(Og det minder jo MLM.)

H Birgit

Hej igen,

Ja må tilstå at jeg slettede det hele og blot gav "mit" svar, for jeg kan ikke se hvor i er anderledes - jo anderledes med at det er en længere periode end jeg kender fra nogle af de "andre" MLM forretninger.

Mvh. Martin

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:13

Hvad er prisen på et abonnement og hvor meget tjener man som sælger pr. solgt abonnement?

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)