Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal en sælger tjene på ren provision?

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Vitality Source:

Er der ingen der har et bud på hvad en kørende sælger i DK skal ha' i provision (ren provision) på et produkt han har med i vognen når han besøger kunder?

Hvorfor læser du ik de svar, som andre bruger tid på at skrive? Hvilken branche drejer det sig om?

En kassedame og en advokat får jo heller ik det samme i løn, og det samme gælder med sælgere indenfor de forskellige brancher... Det hele afhænger jo af, hva produktet kan "bære" af provision, og produktets sagbarhed...

Jeg kan kun være enig.

Hvis du stiller dårlige spørgsmål så er svarene derefter. Hvis du betaler dårlig "løn" skal du ikke forvente meget.

Og om det er produkter der er front loaded med omkostninger (er det et produkt hvor pengene kommer fra gensalg - ergo det koster mere at lave det første salg end der tjenes på den første ordre) 

Vil du sikre sælgeren indtægt over lang tid, eller kan du finde på at sige tak for forarbejdet - nu høster jeg indtægten fra det løbende salg...

Hvis du regner med ikke at dække ex. kørsel mv. så skal den sikrede indtjening ligge på min. 500kr pr time for alt den tid sælgeren bruger på dig og det løse 

Dette er min sidste komentar i denne tråd

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)