Hej Amino Surt opstød... Jeg syntes RIGTIGT ofte at jeg støder ind i "kunder" der vil have tingene gjort gratis... Med GRATIS mener jeg: I de fleste tilfælde er det enten studerende, unge under atten år, folk der af en eller anden årsag bare ikke kan skrabe udviklerens løn sammen. Jeg er OVERBEVIST om at dette også sker for andre programmører, grafikere, hosting firmaer osv osv. Men har du selv oplevet det? Min pointe med denne post her er egentlig meget lige til... Idémand: Hvis du ikke selv tror nok på din idé til at du kan/vil optage et lån eller selv investere pengene - så du kan betale mine timer, hvorfor skulle JEG så tro på din idé? |
Jo det oplever vi vel alle på den ene eller anden form herinde.
Dog vil jeg sige at jeg har overvejet nogle af ideerne.
Der findes folk der kan have rigtigt godt ideer, men hvor det blot ikke ligger til deres natur at tage en risiko.
Der er dog også rigtigt mange, der vil lave kopier af nuværende koncepter og tror at det er lig med succes for dem. Her vil jeg nok også sige at de skal vise at de selv løber en risiko før jeg finder det spænende.
Men alt i alt, det er altid spænende at høre om folks ideer. Og så må man jo selv vurdere om det er ens tid værd eller ej, hvis ikke kan man jo altid sige nej.