Kender i nogen? |
Lige en upper;)
Kender i nogen? |
Lige en upper;) |
Jeg kan ikke se hvor du er fra. Hvis du er fra Københavnsområdet er du velkommen til, de dage hvor jeg er på arbejde, at kigge forbi mit kontor med en bærbar computer og låne en plads. Så skal jeg nok hjælpe dig lidt med din php. |
Vil også rigtig gerne vide hvor henne du kommer fra? Kunne godt være jeg kunne hjælpe dig, hvis du kommer fra Herning? |
Tak begge to:)
Men jeg er fra Roskilde området, så der er lidt langt... men ellers tænkte jeg at man bare kunne hjælpe gennem skype f. eks:)? |
Haha:D så jeg godt, men jeg kan ikke rette det
|
|
Lige en upper:) |
De viser dig en del af vejen. Kunsten er at søge efter de korrekte ord i søgemaskinerne så du får nøjagtigt det du har brug for. Det kan godt være at du skal sidde og kigge på 4-5-6 forskellige sites før du får stykket det sammen så det virker for dig. Det er ganske normalt. Det sker også for mig. Et eksempel: Jeg sidder og er ved at lave en opgave for en kunde hvor jeg skal bruge sqlite som database til en lokal applikation. Jeg ender med at have været inde på 5 forskellige sider og har nu løst det problem jeg havde :) Så det er bare at klø på og hvis det driller for meget, så gå en tur.... |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....