Okay, tak for rådet det vil jeg prøve at følge, men jeg er sku bare ikke den bedste til mysql, kender du evt nogle gode tutorials til det? |
Cyberman29:Niels Henriksen:Cyberman29:tutorials som ikke viser præcist hvad jeg skal brugeDe viser dig en del af vejen. Kunsten er at søge efter de korrekte ord i søgemaskinerne så du får nøjagtigt det du har brug for. Det kan godt være at du skal sidde og kigge på 4-5-6 forskellige sites før du får stykket det sammen så det virker for dig. Det er ganske normalt. Det sker også for mig.
Et eksempel:
Jeg sidder og er ved at lave en opgave for en kunde hvor jeg skal bruge sqlite som database til en lokal applikation.
Jeg ender med at have været inde på 5 forskellige sider og har nu løst det problem jeg havde :)
Så det er bare at klø på og hvis det driller for meget, så gå en tur....
Okay, tak for rådet det vil jeg prøve at følge, men jeg er sku bare ikke den bedste til mysql, kender du evt nogle gode tutorials til det?
Du skal nok starte med at lære at bruge google.
Når du nu tilføjer mig eller en anden på skype, så start med at beskrive problemet og fortæl derefter hvad du HAR gjort og hvad du HAR læst - vis du rent faktisk respekterer folks tid og gider undersøge tingene efter bedste evne før du spørger - det er værdsat. Gør du det ikke, så bliver selv de mest hjælpsomme typer nok hurtigt trætte.