Hej kære Aminoer:) Jeg er en ung frisk dreng på 15 år,jeg hedder Christoffer, og jeg vil virkelig gerne lære og blive god til php, og tilhørende:) Jeg har selv prøvet at oplære mig, med dvs tutorials, og artikler rundt omkring, og rodet med andres koder, jeg dog også lært lidt via dem, men det ender altid med at jeg skærer hjørner, eller går død, i de utallige vis af tutorials, der er der ude, og jeg mister også en masse af min gejst, ved at der ikke er noget på den måde, mål med det, og at det ikke vil blive brugt. Så derfor tænkte jeg, at der må da være nogle Aminoer som godt kunne bruge en ekstra hånd, og samtidig, give den venlighed at oplærer mig:)
Det du vil få til gengæld, er en meget glad, og respekt fuld dreng, som helt sikkert vil anbefale dig, senere hen... og du vil få en hjælpende hånd, til dvs projekter du har gang i, det hele vil jeg selfølgelig gøre helt gratis(så ingen misforstår mig), jeg gør det for at lærer noget, få en masse erfaring, og lidt godt til referencerne
Håber der er nogen som kan bruge mig:) Ellers håber jeg i er kommet godt ind i det nye år:) og håber i for et endnu bedre år end 2010
PS. Send mig en PB, hvis du er interesseret:)
Mange hilsener /Christoffer |
Lige en upper;)