Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvil du have en "elev"?

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 03:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer:)

Jeg er en ung frisk dreng på 15 år,jeg hedder Christoffer, og jeg vil virkelig gerne lære og blive god til php, og tilhørende:)

Jeg har selv prøvet at oplære mig, med dvs tutorials, og artikler rundt omkring, og rodet med andres koder, jeg dog også lært lidt via dem, men det ender altid med at jeg skærer hjørner, eller går død, i de utallige vis af tutorials, der er der ude, og jeg mister også en masse af min gejst, ved at der ikke er noget på den måde, mål med det, og at det ikke vil blive brugt.

Så derfor tænkte jeg, at der må da være nogle Aminoer som godt kunne bruge en ekstra hånd, og samtidig, give den venlighed at oplærer mig:)

Det du vil få til gengæld, er en meget glad, og respekt fuld dreng, som helt sikkert vil anbefale dig, senere hen... og du vil få en hjælpende hånd, til dvs projekter du har gang i, det hele vil jeg selfølgelig gøre helt gratis(så ingen misforstår mig), jeg gør det for at lærer noget, få en masse erfaring, og lidt godt til referencerne Skype-ItWasntMe

Håber der er nogen som kan bruge mig:)

Ellers håber jeg i er kommet godt ind i det nye år:) og håber i for et endnu bedre år end 2010Smile

PS. Send mig en PB, hvis du er interesseret:)

Mange hilsener /Christoffer

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 18:22

Lige en upper;)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 18:40

Hej Christoffer,

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men ønsker dig al mulig held og lykke!

Godt nytår.

Mvh. Frederik

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 18:50

Frederik Grønholdt Petersen:

Hej Christoffer,

Godt nytår.

Mvh. Frederik

Okay:) men ellers tak;)

Og i lige måde

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 19:33

Frederik Grønholdt Petersen:

Hej Christoffer,

Godt nytår.

Mvh. Frederik

Men kender du evt nogle som godt kan?:)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg syntes at det er fedt at du brænder så meget for udvikling. Jeg startede selv med udvikling da jeg var 26 så der har du et forspring :)

Det lyder meget logisk at du løber sur i tutorials og du skal kun tage dem for det de er: en appetitvækker. Det er lidt som at køre bil. Det er først når du kommer ud blandt de andre billister at du lærer at køre bil :)

Det samme gælder med programmering. Det er fint nok at sidde og kode lidt selv og læse hvordan man gør, men den helt store øvelse er at bruge det til en konkret opgave.

Som programmør er det ikke nok at man bare kan sidde og taste. Det findes der nogle dygtige indere der kan, men idag er en programmør og en vejleder for en kunde. Det er dig som skal fange kundens dumme tanker og få dem vendt så de er brugbare :)

Men selvfølgelig skal du starte et sted og du kan jo lægge ud med at lave en opgave for dig selv?

Tænk på et site du gerne vil lave i php og begynd så at tage papir og blyant frem. Skriv ned  hvad det skal kunne. Split det op i bidder og tag hver bid for sig. Find ud af hvordan du laver de enkelte bidder og sæt dem derefter sammen.

At programmerer idag er ikke bare at taste, men meget af arbejdet ligger i papir og blyant (det gør det hos mig).

Hvis du laver sådan en opgave for dig selv, så kan du godt sende den til mig så jeg kan komme  med tips/tricks :)

Jeg har tidligere lært unge op i programmering og det kunne være sjovt at fortsætte med det.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 20:17

Hej Christoffer,

Nej det gør jeg desværre ikke

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 20:30

Niels Henriksen:

Jeg syntes at det er fedt at du brænder så meget for udvikling. Jeg startede selv med udvikling da jeg var 26 så der har du et forspring :)

Det lyder meget logisk at du løber sur i tutorials og du skal kun tage dem for det de er: en appetitvækker. Det er lidt som at køre bil. Det er først når du kommer ud blandt de andre billister at du lærer at køre bil :)

Det samme gælder med programmering. Det er fint nok at sidde og kode lidt selv og læse hvordan man gør, men den helt store øvelse er at bruge det til en konkret opgave.

Som programmør er det ikke nok at man bare kan sidde og taste. Det findes der nogle dygtige indere der kan, men idag er en programmør og en vejleder for en kunde. Det er dig som skal fange kundens dumme tanker og få dem vendt så de er brugbare :)

Men selvfølgelig skal du starte et sted og du kan jo lægge ud med at lave en opgave for dig selv?

Tænk på et site du gerne vil lave i php og begynd så at tage papir og blyant frem. Skriv ned  hvad det skal kunne. Split det op i bidder og tag hver bid for sig. Find ud af hvordan du laver de enkelte bidder og sæt dem derefter sammen.

At programmerer idag er ikke bare at taste, men meget af arbejdet ligger i papir og blyant (det gør det hos mig).

Hvis du laver sådan en opgave for dig selv, så kan du godt sende den til mig så jeg kan komme  med tips/tricks :)

Jeg har tidligere lært unge op i programmering og det kunne være sjovt at fortsætte med det.

Virkelig tusind tak for dit meget brugbare svar:) Jeg vil følge din råd, og tak for at du har lyst til at tage den tid, at efter tjekke min kommende opgave;) Virkelig tusind takSmile

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 21:00

Jeg syntes det er kanon du vil lære og kode. Jeg kan selv, jeg har dog ikke tid til at oplære nogle. 

Men jeg kan anbefale phpartikler.. :)

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 01:29

Men grunden til at jeg også søgte det her, var fordi der er rigtigt mange ting som jeg kan være i tvivl om, og så er der ikke rigtigt noget der disideret kan hjælpe mig, kun tutorials som ikke viser præcist hvad jeg skal bruge:)

Så hvis der evt er nogle som kunne hjælpe mig, når jeg havde brug for det, f. eks gennem skype?

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)