hej rik hjælper ikke en skid alle er ligeglade med rik i dag selv jeg er ligeglad, og det koster 1000 kr/ sag til at sende dolk til rik, rykkere er som frisk luft, hjælper ingenting, men det hjælper at sende 5 store pakistanere til skyldnere og fortælle dem at de må hellere betale deres faktura, ellers kommer pakistanere igen |
lokaldistribution.dk:hej rik hjælper ikke en skid alle er ligeglade med rik i dag selv jeg er ligeglad, og det koster 1000 kr/ sag til at sende dolk til rik, rykkere er som frisk luft, hjælper ingenting, men det hjælper at sende 5 store pakistanere til skyldnere og fortælle dem at de må hellere betale deres faktura, ellers kommer pakistanere igen
Nå med så er jeg heldig vis større og stærkere end 99,9 % af pakistanere kig lidt på min profil findes vidste ikke mange mennesker med maks 5% fedt og 193 høj og vejre 90 kg
Med hvad med pige bander f.eks. de slås mange rimeligt mere vildt end de fleste pakistaner , de er i hvert fald ikke store .
Med vis endelige gør det tror jeg ikke det er lovligt at sætte bander ud og trække penge ind , for det kan kun ende ud i vold og jeg bor selv i kokkedal hvor der et af de steder med fleste pakistanere i Danmark og tænk hvad nogle af dem måske tænker om en stripper
Evt. kunne du lave et nytårs forsæt ingen ulovligheder i år 2011 og evt. få et lille tab end kæmpestort vis der oveni i det lille beløb 250.000 kr kommer en bøde og fængsels straf på x antal der lukker virksomheden grundet ulovligheder.
lav et positive tanke gang tabt er tabt og kom videre i livet , du har nok brugt hvad lovligt kan gøres og derfor må du videre i livet og tænk kun på hvor dejligt livet er .