Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2011 hvad bringer året ?

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hej rik hjælper ikke en skid alle er ligeglade med rik i dag selv jeg er ligeglad, og det koster 1000 kr/ sag til at sende dolk til rik, rykkere er som frisk luft, hjælper ingenting, men det hjælper at sende 5 store pakistanere til skyldnere og fortælle dem at de må hellere betale deres faktura, ellers kommer pakistanere igen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:11

lokaldistribution.dk:

hej rik hjælper ikke en skid alle er ligeglade med rik i dag selv jeg er ligeglad, og det koster 1000 kr/ sag til at sende dolk til rik, rykkere er som frisk luft, hjælper ingenting, men det hjælper at sende 5 store pakistanere til skyldnere og fortælle dem at de må hellere betale deres faktura, ellers kommer pakistanere igen

Nå med så er jeg heldig vis større og stærkere end 99,9 % af pakistanere kig lidt på min profil findes vidste ikke mange mennesker med maks 5% fedt og 193 høj og vejre 90 kg

Med hvad med pige bander f.eks. de slås mange rimeligt mere vildt end de fleste pakistaner , de er i hvert fald ikke store .

Med vis endelige gør det tror jeg ikke det er lovligt at sætte bander ud og trække penge ind , for det kan kun ende ud i vold og jeg bor selv i kokkedal hvor der et af de steder med fleste pakistanere i Danmark og tænk hvad  nogle af dem måske tænker om en stripper

Evt. kunne du lave et nytårs forsæt ingen ulovligheder i år 2011 og evt. få et lille tab end kæmpestort vis der oveni i det lille beløb 250.000 kr kommer en bøde og fængsels straf på x antal der lukker virksomheden grundet ulovligheder.

lav et positive tanke gang tabt er tabt og kom videre i livet , du har nok brugt hvad lovligt kan gøres og derfor må du videre i livet og tænk kun på hvor dejligt livet er .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 13:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes en strippende pakistaner bande lyder meget mere humor.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:29
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej du ahr lige beskrevet min bedre halvdel:)

nej man behøver ikke at slå nogle ned for at indhente sine penge, jeg har lige afprøvet mit teori, har sendt 3 mænd med en regning med rykekre til en restaurant, selv om ejeren mente at han ville kunne ikke betale til os danskere. men de 3 store mænd med en regning i hånden har udrettet mirakler, de kom med penge, man skla ikke være voldelig eller truende,man skal være venlig og høflig men kende sine rettigheder.

Så hvis jeg skal inddrive penge for nogle sig til jeg tror jeg har fundet på en måde :)

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 17:49
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:06

lokaldistribution.dk:

hej du ahr lige beskrevet min bedre halvdel:)

nej man behøver ikke at slå nogle ned for at indhente sine penge, jeg har lige afprøvet mit teori, har sendt 3 mænd med en regning med rykekre til en restaurant, selv om ejeren mente at han ville kunne ikke betale til os danskere. men de 3 store mænd med en regning i hånden har udrettet mirakler, de kom med penge, man skla ikke være voldelig eller truende,man skal være venlig og høflig men kende sine rettigheder.

Så hvis jeg skal inddrive penge for nogle sig til jeg tror jeg har fundet på en måde :)

Godt de ikke besøgte en restaurant på Nørrebro eller fandt ud ad besøge, f.eks. nogle der kendte nogle rocker mv.

Tror du skal være varsom med sætte store mænd ud chancen for dem de besøger bliver sure er større ved store mænd og vis lige kommer går forbi den forkerte har du  nogle døde mænd på din samvittighed , for ikke alle mennesker er lige søde i denne verden derfor bedste lade politiet vis  gøre på denne måde som du beskriver , dem du sender ud skal overhovedet ikke fremstå som truslen , lad politiet om at lave det arbejde

normalt sender man en advokat - foged ud der ikke står som nogle truslen med står mere som en sød flink person , for man skal tænke meget på sit image ud ad til , en person er mindre end 3 personer og ved at optrappe som du gør , der kommer mere end en person , så har du optrapper og det er 110% sikker på det på tidspunkter ender det i en voldelige konflinkt vis gør det samme med alle , for alle i denne verden er ikke , bare harme flinke mennesker og du skal jo også tænke på dit eget liv og ved at optrappe , ja så lever du livet lidt farligere , for vis dem ikke er flinke de besøger kan konflinkten løbe løbske , så stop med dette før det går galt .

lad politiet om at lave deres arbejde , det kan ikke siges for mange gange

Hovedgrunden til ikke fred i denne verden er folk optrapper en konflikt , nu har du valgt at optrappe konflikten og har valgt der  skal enden i vold med en af dem nok , det synes jeg er et dårligt valg , så nu har du et nytårs forsæt , lad politiet om at spille politi det er dem som skal være den myndig person i dette samfund , vi lever et demokratisk land og ikke et "mafia land" som f.eks. "Rusland"

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:17

hehe

du skriver sødt mikael men dk er af af de lande hvor folk skylder flest penge til hiananden da de ikke kan finde ud af at inddrive penge på andre måder end melde dem til rki. rki er virksningsløs.Men nu har jeg lidt andre idder hvordan man kan inddrive penge uden bruge af politi rokere eller lign. Jeg komemr selv fra østeuropa og derfra kan man tage et eksempel hvordan man inddriver penge.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:19
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

konflik er uundgåelig mikael hvis folk skylder en penge og vi taler om ikke et par tusind kroner men mange

og nej i rusland bruger man altså ikke mafien til at inddive penge, det har man nok ikke råd til som en almindelig virksomhed ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:20

hej Holger

mangler du reklame til dit boobking system så brug os til at reklame for dit booking system, lokaldistribution.dk

godt nytår

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:35

lokaldistribution.dk:

konflik er uundgåelig mikael hvis folk skylder en penge og vi taler om ikke et par tusind kroner men mange

og nej i rusland bruger man altså ikke mafien til at inddive penge, det har man nok ikke råd til som en almindelig virksomhed ;)

konflikt skal undgås, du bruger de normale ting man kan gøre og lad nu politiet om sit arbejde.

vis endelige ønsker denne måde , ja så kan du ligeså godt lukke din virksomhed , det er bedste du kan gøre for samfundets skyld , for dette ender galt og jo har forstået det er småpenge det er kun 250.000 kr du har ude at svømme altså det samme som jeg f.eks. betalte i skat sidste år , så det er kun et års arbejde og det er ikke en voldelige konflikt værd selvom vis tænkte det var det 100 dobbelt , er det ikke en voldelige konflikt værd.

Få  nogle positive nytårs forsæt og kom videre livet

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)