hehe 1 at åbne en inkasso virksomhed vil tage mig 30 dage hvis alle godkendelser komer igennem 2 det er ikke ulovligt hvis folk kommer på besøg med et brev i hånden, så længe mænd der kommer ikke har truende adfærd eller på en anden måde bryder loven 3 jo hvis man vil tjene penge skal du lære af mig et par ting: du skal gøre det anderledes end andre uden at bryde loven, hvis du vil være meget rig, skal du forfølge dine ideer og opfinde/iværkesætte ting som ingen andre har gjort. For ikke at komme i klemme , skal du have advokatter og jurister som skal være dine rådgivere. Held og lykke med lapdancen og det kan jo være at en dag vi ses, hvor stripper du henne? Jeg er dog ikek til madnlig strip men jeg har et par veninder der er vilde at se sådan noget....:) |
lokaldistribution.dk:hej du ahr lige beskrevet min bedre halvdel:)
nej man behøver ikke at slå nogle ned for at indhente sine penge, jeg har lige afprøvet mit teori, har sendt 3 mænd med en regning med rykekre til en restaurant, selv om ejeren mente at han ville kunne ikke betale til os danskere. men de 3 store mænd med en regning i hånden har udrettet mirakler, de kom med penge, man skla ikke være voldelig eller truende,man skal være venlig og høflig men kende sine rettigheder.
Så hvis jeg skal inddrive penge for nogle sig til jeg tror jeg har fundet på en måde :)
Så må vi håbe de ikke klager at du er begyndt at drive inkasso virksomhed uden du havde tilladelse til det . med en dumhed kan tit ødelægge hele plane da alt skal gå så hurtigt at man glemmer lige loven, dog har du ikke skrevet du har glemt loven , med du ved godt det var ulovligt det du gjorde ,
jeg tror du får det svært , for livet er altså ikke så let som du tror , og du kan også få tilladelse frataget fra dig ,efter have fået dem vis dette opdages at du begyndte før du havde loven med dig .
selvfølgelige tak vis kan skaffe mig arbejde , med jeg er ikke billige