Hej Aminoer Først og fremmest vil jeg lige sige godt nytår til jer. Som overskriften antyder, så har jeg været med til at skabe et helt nyt linkkatalog. Sitet har til formål at hæve standarden af danske linkkataloger og udelukkende henvise til gode og solide websites i Danmark. Derfor har vi en række skærpede krav til vores ansøgere, herunder krav til indhold, struktur, omdømme og selvfølgelig gode, unikke og præcise beskrivelser af websitet. Alt dette for at sikre, at vi kun optager kvalitetslinks. Jeg er af den klare overbevisning, at et godt linkkatalog tjener primært to formål for tilmeldte links. Det ene er at skabe en menneskelig trafik fra linkkataloget til det andet website, det andet og måske vigtigste, at hjælpe tilmeldte websites til højere placeringer i Google og andre søgemaskiner gennem effektiv linkbuilding og høj linkjuice fra linkkataloget. Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres umiddelbare indtryk af websitet, og hvis I skulle have eget website og interesse, tilføje jeres link som forhåbentlig udviser en vis kvalitet :) Du kan send dit link ind her eller kik på siden: Link By - Dansk linkkatalog med gode link. På forhånd tak |
Jeg tror snart der er flere link-kataloger end børnetøjsbutikker. Jeg må dog sige, alt i alt, at børnetøjsbutikkerne klarer sig væsentligt bedre i Google end katalogerne