Måske er siden ny - men umiddelbart ser jeg den mest som et forsøg på at score nogle hurtige annonce kroner, mere end at promovere links - og hvem gør også noget for "nogens brune øjne" :-)
Synes ikke farverne på siden generelt virker seriøse (meget subjektivt) - for mig, virker de lyse pastelfarver mere som en side der sælger børn / unge produkter end seriøse links.
Unaset min personlige vurdering, så har jeg sendt min hjemmeside, for hvem vil ikke gerne disponeres så meget som muligt :-)
Jeg vil gerne tilmelde et par links og det er fint med et nyt katalog, men jeg vil foreslå dig selv at timelde siden et par steder. Lige nu har du ingen backlinks og siden er ikke engang indekseret.
De fleste der starter med link kataloger her på amino.dk , de har ventet til siden er indekset i google , derved ved man du , vil videre formidle ens hjemmeside ,det kan være bare et par uger har skrevet lidt på egen blogs - hjemmesider som man ejer og har skrevet der om denne nyhed .
Tænkt på positivt , vi vil bare videre formidle vores hjemmeside , derfor tænker måske nogle endnu et link katalog i stedet at skrive , hvad vil du med hjemmesiden , mål sætning mv. og du er lidt nye amino.dk bruger , i hvert fald er du ung
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Det er egentlig sjovt som der er poppet så mange linkkataloger op som ligner hinanden på en prik, bortset fra de tekster som er i katalogerne.
Det er bestemt ikke noget som kan anses som værende af bare mellem kvalitet, heller ikke hos Google.
Et godt råd er at lave jeres eget unikke linkkatalog, hvis i endelig skal lave et linkkatalog, der er nemlig alt for mange som ligner hinanden, både hvad angår links men også design. Det er lettere negativ energi jeg får ud af det, så mon ikke at Google på et tidspunkt også opfatter det sådan?