Hej!
Jeg er helt ny bruger her. Jeg håber nogen kan hjælpe mig med hvor man kan henvende sig såfremt man ønsker at sælge sin webshop - eller der er måske en bruger her der vil være interesseret? Jeg har en webshop med salg af babylegetøj mm. Min primære idé var at sælge til detailhandlen, men har i min shop valgt også at sælge til private. Forhandlere kan købe når de har logget på med B2B. Jeg har et stort varelager. Jeg er aldrig rigtigt kommet igang pga. af familieforøgelse mv. Nu er min situation at jeg har fået tilbudt et fast job og derfor skal sælge shop og varelager. Firmaet er personligt ejet. Jeg har en god kontakt til en producent i USA med nogle utrolig lækre produkter. De er interesseret i at give eneforhandling i Danmark såfremt der sker mere aktivitet fra min side (ny ejers side). Jeg råder over to sider - en regulær hjemmeside (nemt CMS) og også en webshop. Jeg annoncerer pt. på babyklar.dk barnetsabc.dk og på jubii.dk Jeg håber at høre fra nogen, da jeg snart starter på mit nye arbejde. På forhånd tak for hjælpen... |
Sælg din webshop på Amino Virksomhedsbørs:
- Opret gratis annonce
- 100 % anonymitet
- Find en køber allerede idag