Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop til salg

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

Jeg er helt ny bruger her. Jeg håber nogen kan hjælpe mig med hvor man kan henvende sig såfremt man ønsker at sælge sin webshop - eller der er måske en bruger her der vil være interesseret?

Jeg har en webshop med salg af babylegetøj mm. Min primære idé var at sælge til detailhandlen, men har i min shop valgt også at sælge til private. Forhandlere kan købe når de har logget på med B2B.

Jeg har et stort varelager. Jeg er aldrig rigtigt kommet igang pga. af familieforøgelse mv. Nu er min situation at jeg har fået tilbudt et fast job og derfor skal sælge shop og varelager. Firmaet er personligt ejet.

Jeg har en god kontakt til en producent i USA med nogle utrolig lækre produkter. De er interesseret i at give eneforhandling i Danmark såfremt der sker mere aktivitet fra min side (ny ejers side).

Jeg råder over to sider - en regulær hjemmeside (nemt CMS) og også en webshop.

Jeg annoncerer pt. på babyklar.dk barnetsabc.dk og på jubii.dk

Jeg håber at høre fra nogen, da jeg snart starter på mit nye arbejde.

På forhånd tak for hjælpen...

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:04

Sælg din webshop på Amino Virksomhedsbørs:

• Opret gratis annonce
  • 100 % anonymitet
  • Find en køber allerede idag
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 15:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej KN

En mulighed er at sælge den her på Amino, ellers kig I andre tråde i denne kategori, der er et par gode links til "salgssteder"

Jeg har tidligere solgt en webshop i Den Blå Avis.

Jeg er meget interesseret i at høre nærmere. Herunder link til shop, forskellige nøgletal for omsætning, besøgende, forventet salgspris for shop samt varelager mv.

Da jeg solgte min shop, lavede jeg en slags "salgsopstilling" som jeg emailede til alle interesserede.

Tilmeldt 31. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 18:08
Hej,

jeg vil også gerne have tilsendt yderligere oplysninger om web adresse, omsætning og forventet pris.

På forhånd tak,

Smille

Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:29

Hej begge,

Først og fremmest tak for din henvendelse.

Shoppen er at finde her:

www.systemdesignshop.dk og selve hjemmesiden er på

www.systemdesign.dk.

Det nye lovende mærke som virkelig er af super kvalitet er Mary Meyer fra USA. Pt. har jeg eneretten i Danmark men da jeg grundet familieforøgelse aldrig rigtig er kommet i gang er det naturligvis blevet udtrykt fra deres side at der ønskes mere aktivitet.

Nu er min situation at jeg skal starte nyt job og derfor skal en helt anden vej.

Omsætning er der pt. ikke meget af, da jeg som sagt aldrig rigtig er kommet i gang. Der er lidt privat salg men også så småt begyndt at komme henvendelser fra folk der selv starter webshops med babyudstyr. De ønsker at forhandle mine produkter.

Den ene serie jeg fører er produceret i Kina - men god kvalitet uden "løse ender og sjuskede syninger". Serien består af legetæppe, stablebamse, højdemåler og raslende stofterning.

Den anden serie jeg har er som sagt Mary Meyer. Alt er CE mærket.

Det er svært at sige hvad mulighederne er - det er næsten lettere at bedømme når man ser på produkterne. Men min oprindelige idé var at være en webshop for "forhandlerne" primært andre webshops, som helt enkelt kan købe ind til deres eget lager via en grossist-webshop. For at få lidt gang i det annoncerer jeg på diverse "forældre" sider samt jubii.dk for at få navnet ud til forbrugeren også.

Jeg ønsker primært at sælge shop og varelager til mere eller mindre indkøbspris – simpelthen fordi jeg skal videre. Varelager har en indkøbsværdi på ca. 110.000. Shoppen og website er næsten nyt så jeg havde forestillet mig en pris på ca. 150.000, men jeg er åben for forslag.

Der er et par private der er tilmeldt nyhedsbrev og jeg har fået tilføjet et ekstra nyhedsbrev-modul således at forhandlere tilmelder sig sit eget og her er der et par stykker (ca. 10) tilmeldt.

Jeg ved ikke antal rigtige besøg pr. dag og ved endnu ikke hvor jeg kan checke det. Jeg kan i webshoppen se antal besøg på siden, men  det er incl. Søgemaskiner mm.

Dette er i hvert fald en start af informationer og sig endelig til såfremt du måtte have yderligere spørgsmål.

Med venlig hilsen

Katrine Aarslew-Jensen

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 19:58
Hej Katrine, tak for informationerne.

Jeg vil nødig være lyseslukker, men jeg tror at du skal være glad, hvis blot du kan få solgt varelageret til indkøbspris og give hjemmeside mv. med i købet.

"Problemet" er at webshoppen ikke er kommet op at køre og ikke har nogen nævneværdig omsætning, og derfor ikke har nogen goodwill der er værd at betale for.

Men det er da værd at forsøge, og se om du evt. får nogen bud på det.

Held og lykke med salget.

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:25
hej

Jeg har siddet og kigget på dine hjemmesider.

Jeg kunne godt være intresseret i evt en overtagelse.

Jeg kan kontaktes på mail c_kaas@yahoo.dk

Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:29
Hej

Da jeg går og overvejer at starte i samme branche, kunne overtagelse godt være en mulighed... Har en smule kendskab til de produkter du nævner..

Du kan skrive til mig på mettewalther@jubii.dk

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 20:21
Hej Kn

Du skal da benytte www.webshop4sale.dk , vi er helt friske. Siden har været oppe i snart 10 minutter og er ment som en service til folk der ønsker at komme af med deres webshops. Håber at se dig,

fik jeg sagt det er gratis?

Mvh

IK

Blogger & Tekstforfatter

Fra 3060
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:36

Hej Systemdesign

Jeg kunne godt være interesseret i shoppen/produkterne som et suplement til eksisterende web shops, har du mulighed for at sende mig nøgletal og lager situation/værdi. Venligst send til

lars50@post.tele.dk 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)