Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp :) ang magasin

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Dec 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen :)

jeg har brug for hjælp? vi er ved at overveje at lave et magasin. men vil gerne vide lidt om priser osv. alt hjælp modtages med kys hånd. det noget i stilen med "M" bare kun for kvinder i stedet.

hvad koster det at få det trykt?

er der andre gode råd?

på forhånd tak og rigtig god jul :)

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 22:34

Hej, Gulager

Det er desværre ikke til at svare på eftersom der mangler en masse detaljer.

Kvalitet på papir (også ydersiderne), lakeringstype, antal sider, antal kopier, mm.

Du kan prøve at oprette en forespørgsel på Brokerprint! Her bliver du i forbindelse med oprettelsen stillet de rigtige spørgsmål og herefter får du tilbud fra flere trykkerier, hvor gennemsnittet af tilbud pt ligger på mere end 5 tilbud per ordre. Og der bliver igennem systemet trykt mange forskellige former for tryksager hver eneste dag :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:53

Hej Gulager

Har sendt dig en PB.

Mvh Jess 

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 16:55

Hej Jesper,

Nu spurgte du også ind til andre gode råd, og der kan jeg kun sige: sæt dig så meget som muligt ind i det, inden du for alvor kaster dig ud i det.

Jeg overvejede også et magasin på et tidspunkt, men  efter kyndig vejledning af bla. Jesper fra Iværksætteren og Pernille Aalund fra Aller droppede jeg tanken. Der er rigtig meget, der skal tænkes på, og det er mange gode grunde til, at magasinbranchen bløder.

Udover tryk er der fx: Billeder, artikler, abonnementstyring, porto, salg af reklamer, distribution osv.

Så kunne man måske tro, at det var meget nemmere med et e-magasin, men det kræver stort set den samme mængde arbejde.

Når det så er sagt, så tror jeg stadig, at der er en fremtid for gode magasiner, og jeg abbonerer da selv på flere. Men et af problemerne er, at Danmark er et meget lille land, og dermed er der meget få potientielle kunder.

God fornøjelse med researchen og opstarten, hvis du kommer så langt.

Dbh

Tommy Krabbe

Hej med dig :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)