Hej Alle sammen.
Nu bliver jeg vidst nød til at blande mig lidt i den her tråd. (MNTemplates) er min søn. Og det er mig der bad ham om at prøve at sælge de 2 sider. Jeg kan godt se at han får det lidt uheldigt fomuleret her inde.
Hvis der er nogen der har problemer med de 2 sider. Kan de hendvende sig til mig. jeg har aftalt med min Advokat hvorledes den slags skal tages op. Hvis der er nogen der mener at have retigheder til teksterne skal de være velkomne til at købe siden og slette dem. Alt vil aligevel blive slettet ved et salg.
Hvad angår Min søns salg af Templates. Er det nogen jeg har opkøbt med fulde retigheder til videresalg. så jeg forventer at den her hets mod ham, stopper øjeblikeligt. Er der nogen af jer der har yderlige problemer i den sag, kan de hendvende sig til mig og min Advokat.
Mvh Michael
I må da være glade for Amino, da det jo også er en måde I holder kontakt med hinanden. F.eks. i denne tråd : http://www.amino.dk/forums/t/110350.aspx?#733890
Jeg prøver ellers altid at koncentrere mig om at holde så sober tone som muligt her på dette fremragende forum. Men må sige at dit indlæg jo er direkte barnligt og ganske uanstændigt. Og bilde os ind at du allerede har taget sådanne spørgsmål med din advokat vidner om din opfattelse at vore andres intellekt.
Nu håber jeg denne tråd bliver bremset af moderatorne, og at du og din søn måske tager en lille tænkepause, der bl.a. skulle dreje sig om, hvordan man henvender sig til andre folk og især træne i at modtage råd fra folk, der faktisk aner mere end én selv.
Og sidst men ikke mindst undlade at komme med tomme og løgnagitige trusler om advokat, når der ikke er den mindste sag.
dbh.
Brian