Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 Hjemmesider tilsalg!

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 14:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey MN Templates :) 

Er der noget galt med siderne? 

Den første ser ret mærkelig ud når man ser på den, og nr. 2 kommer bare med en side om Joomla? :)

Venlig hilsen

Jonas Donbæk

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 14:28 | Låst

MNTemplates.com:

Jeg skal også til og lave et template til min webshop i 2010. Har ikke tide. Det er jo jule og snart nytår. Big Smile

så skal du skynde dig du har kun 10 dage 

Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:01 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle sammen.

Nu bliver jeg vidst nød til at blande mig lidt i den her tråd. (MNTemplates) er min søn. Og det er mig der bad ham om at prøve at sælge de 2 sider. Jeg kan godt se at han får det lidt uheldigt fomuleret her inde.

Hvis der er nogen der har problemer med de 2 sider. Kan de hendvende sig til mig. jeg har aftalt med min Advokat hvorledes den slags skal tages op. Hvis der er nogen der mener at have retigheder til teksterne skal de være velkomne til at købe siden og slette dem. Alt vil aligevel blive slettet ved et salg.

Hvad angår Min søns salg af Templates. Er det nogen jeg har opkøbt med fulde retigheder til videresalg. så jeg forventer at den her hets mod ham, stopper øjeblikeligt. Er der nogen af jer der har yderlige problemer i den sag, kan de hendvende sig til mig og min Advokat.

Mvh Michael

Billig Software hos www.pcmaster.dk Til Private og erhverv

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 15:02 | Låst

MNTemplates.com:

Det har jeg også og jeg har skrivet aldt om det til dig. Hvordan kan det så være du bliver ved?.

@Nice

Jeg vil godt se at du finder dem gratis eller billiger ind mig. Hvis du finder dem gratis så bliver de også gratis. Hvis du finder dem billige bliver de billiger. Dem du snakker om har jeg ratihederne til og sælge dem. Eller vil jeg nok ikke sælge dem!.

Hvordan kan du have rettighederne til at sælge dem, når  de ligger gratis på nettet?, det giver ingen mening og lyder som en stor fed løgn!.

Designeren af disse templates har lagt dem gratis ud, for at andre kan få glæde af dem. Og ikke for at andre kan "Stjæle" disse templates og prøve at høste penge på dem!!.

Hvis jeg var designer og så at et template jeg havde lagt ud til at folk kunne bruge gratis. Ville jeg blive pisset af over at der er nogle der har den frækhed at prøve og tjene penge på det!.

Du må undskylde, men tror simpelthen ikke på at du har nogen som helst ret til at sælge de templates!. Og hvis jeg har ret, så håber jeg også at designerne af disse templates finder ud af det!.

Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:10 | Låst

Til Mark Jensen.

Jeg tror lige du bliver nød til at læse mit indlæg. Og da jeg har købt dem med papirer på de fulde retighedder. Kan jeg kun gå ud fra at jeg har ret til det. Det er måske ikke faldet dig ind at det kunne være de andre der har kopieret dem ulovligt.

Billig Software hos www.pcmaster.dk Til Private og erhverv

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 15:10 | Låst

Michael Nielsen:

Hej Alle sammen.

Nu bliver jeg vidst nød til at blande mig lidt i den her tråd. (MNTemplates) er min søn. Og det er mig der bad ham om at prøve at sælge de 2 sider. Jeg kan godt se at han får det lidt uheldigt fomuleret her inde.

Hvis der er nogen der har problemer med de 2 sider. Kan de hendvende sig til mig. jeg har aftalt med min Advokat hvorledes den slags skal tages op. Hvis der er nogen der mener at have retigheder til teksterne skal de være velkomne til at købe siden og slette dem. Alt vil aligevel blive slettet ved et salg.

Hvad angår Min søns salg af Templates. Er det nogen jeg har opkøbt med fulde retigheder til videresalg. så jeg forventer at den her hets mod ham, stopper øjeblikeligt. Er der nogen af jer der har yderlige problemer i den sag, kan de hendvende sig til mig og min Advokat.

Mvh Michael

Sorry mit gode julehumør MEN

The Real kindergarten style Skype-BigSmile

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 15:10 | Låst

Michael Nielsen:

Hej Alle sammen.

Mvh Michael

Hej Michael,

Jeg tror ikke du kommer ret langt med at true med advokater og bål & brænde Smile. Alt hvad der er skrevet her er gode råd og fakta til din søn. Og ikke nogen hets!.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:17 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael Nielsen:

Hej Alle sammen.

Mvh Michael

I må da være glade for Amino, da det jo også er en måde I holder kontakt med hinanden. F.eks. i denne tråd : http://www.amino.dk/forums/t/110350.aspx?#733890

Jeg prøver ellers altid at koncentrere mig om at holde så sober tone som muligt her på dette fremragende forum. Men må sige at dit indlæg jo er direkte barnligt  og ganske uanstændigt. Og bilde os ind at du allerede har taget sådanne spørgsmål med din advokat vidner om din opfattelse at vore andres intellekt.

Nu håber jeg denne tråd bliver bremset af moderatorne, og at du og din søn måske tager en lille tænkepause, der bl.a. skulle dreje sig om, hvordan man henvender sig til andre folk og især træne i at modtage råd fra folk, der faktisk aner mere end én selv.

Og sidst men ikke mindst undlade at komme med tomme og løgnagitige trusler om advokat, når der ikke er den mindste sag.

dbh.

Brian

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:17 | Låst

"Hvis der er nogen der mener at have retigheder til teksterne skal de være velkomne til at købe siden og slette dem."

Mener du ikke at hvis du har kopieret teksterne sletter du dem omgående? Smile

Jeg kunne godt tænke mig at vide om de tekster er kopieret eller ej. Hvem har skrevet dem?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:19 | Låst

Michael Nielsen:

Hej Alle sammen.

Mvh Michael

Altså der forgår ingen hetz det er en debat tråd dette her, han skal bare give feedback.

Jeg Tror bare han har misforstået hvordan man debattere her på forummet, det er at give feedback om hvem har købt det af mv. og sådan forsætter debat frem tilbage til man forstår hinanden nogle gange flere spørgsmål  frem og tilbage og andre gange få spørgsmål frem og tilbage , nogle spørgsmål kan virke dumme , der findes som reglen kun dumme svar

korrekt nogle kan være lidt uheldige vis de ikke har forstået debattere her på forummet.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)