Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 Hjemmesider tilsalg!

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 18:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er sådan at du ikke har fortalt alt om hvad der er ting på dine hjemmesider som du vil sælge, og du ikke synes om at andre skriver eller disko om det så skal du ikke sælge dine hjemmesider. 

jeg vil ikke stå som mulig køber og så køb "Katten i sækken!!" hvis du forstå så jeg er glad for at nogen er mere vågen end mig selv, at han så ikke vil skrive hvad det er, ja det er jo så bare synd for mig som køber eller dig som sælger!!

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 18:50 | Låst

Hej,

Når du køber siden. Så er der ikke aldet det der. Det er lavet for at der er noget på siden og ikke bare en blank side. Jeg har også fåget lov til og ha den tekst på siden. Det skal bare væk når der kommer en køber. Jeg skal bare sælge dem Big Smile.

Hilsen MN Templates

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 18:54 | Låst

MNTemplates.com:

Hej,

Når du køber siden. Så er der ikke aldet det der. Det er lavet for at der er noget på siden og ikke bare en blank side. Jeg har også fåget lov til og ha den tekst på siden. Det skal bare væk når der kommer en køber. Jeg skal bare sælge dem Big Smile.

Hilsen MN Templates

Jeg tvivler en smule på at du skulle have fået lov til at bruge hans tekster ?

eller tager jeg fejl ?

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 18:55 | Låst

Nu hvor i snakker om den tekst, så kun jeg godt tænke migo g hører lidt om hvad det er for en tekst og om du har rettigheder til og kun ha den tekst på din side!!

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 18:58 | Låst

Jeg har snakket med ham. det skal bare væk når siden bliver købet. Aldet det der er på siderne er bare någet son det ikke er en blank side. Så man ikke tror at siden ikke findes. Big Smile

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:06 | Låst

MNTemplates.com:

Jeg har snakket med ham. det skal bare væk når siden bliver købet. Aldet det der er på siderne er bare någet son det ikke er en blank side. Så man ikke tror at siden ikke findes. Big Smile

der er jo flere sider du har taget fra :)

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 22:55 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Nææ. Men kom med bud. Det kan jeg bruge.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:14 | Låst

Husk du ikke må lave aktioner på Amino ;-)

Johnny sørensen: En søgning på Google vil vise dig hvilke sider han har kopieret fra :-) 

Og så forstår jeg ikke hvorfor du ikke bare sletter det tekst du har kopieret, og sætter noget Lorem Ipsum i stedet for.

Jeg skal ikke kunne sige om du har fået lov til at kopiere det, men kan ikke se noget grund til at du har kopieret netop hans tekst, bare fordi du lige manglede noget fyld på din side. Desuden så kan det give ham problemer med han placering på Google, hvilket jeg ikke tror han er interesseret i

Men held og lykke med salget :-)

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 00:55 | Låst

Jeg er som ikke ude på og købe en hjemmeside som jeg ikke selv kan se en idé i og bruger :D og tror også jeg har nok og se til med www.single-forum.dk og www.johnnysks.dk hehe

men det skader jo aldrig og hører lidt om hvorfor person vil sælge 

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 00:56 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

MNTemplates.com:

Nææ. Men kom med bud. Det kan jeg bruge.

Hvorfor tror du der er nogen der vil gi penge for de to domæner? Der er da overhovedet ikke noget specielt unikt eller andet som på nogen som helst måde kan være interessant for nogen at købe.

De to domæner indholder kopitekst og fyld, og er i værste fald allerede dødsdømt af Google og andre søgemaskiner, samt de folk der evt. har besøgt siderne og konstateret en masse helt ubrugeligt indhold.

Jeg vil anbefale dig at henvende dig til DKHostmaster og opsige domænerne, så slipper du for at betale for noget du alligevel ikke har noget fornuftigt formål med, og din fortjeneste bliver dermed det årlige abonnement på kr. 45,- Mere tror jeg ikke du skal forvente at få ud af det.

Hvis du vil ernære dig som forretningsmand tror jeg du skal stramme "lidt" op.

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)