Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 Hjemmesider tilsalg!

Side 3 ud af 5 (49 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 09:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja kan ikke bruge det til noget.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:33 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

MNTemplates.com:

Ja kan ikke bruge det til noget.

Nu håber jeg, du er lidt undskyldt af dine alder, og derfor nu træder dine første skridt i denne "voksne verden", hvor du hurtigt får dannet dig nogle erfaringer. Mange af de svar du har fået i denne tråd, er faktisk rigtig god hjælp til dig. At du ikke værdsætter det, sender et uheldigt signal til andre der læser med (som mig for eksempel). Havde jeg læst denne tråd, før din tråd om valg af logo, så havde jeg ikke brugt tid på at hjælpe dig med input omkring dit logo.

Håber det giver lidt stof til eftertanke - det fantastiske og problematisk ved det her internet, er at meget at det man laver lige nu, bliver stående i rigtig lang tid. Så det er lidt ligesom den virkelige verden: det betaler sig at opføre sig pænt :o)

MVH

Thomas

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 09:41 | Låst

Jeg siger det her fordi. De 2 hjemmesider er ikke min. Jeg skal bare sælge dem for en ven. Big Smile

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 09:43 | Låst

Men jeg siger til ham idag at det skal væk!. Big Smile

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 10:16 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

MNTemplates.com:

Jeg siger det her fordi. De 2 hjemmesider er ikke min. Jeg skal bare sælge dem for en ven. Big Smile

Tag dig nu sammen, og drop alle de løgne!.

Du siger at du sælger dem for en ven!, hvis man kigger på DK-hostmaster her kan man se adressen og registranten!.

Kigger man så på dit domæne mn-templates kan man se registrant, og adresse etc. her

Sjovt nok har alle domænerne samme adresse,...   Som flere andre også skriver så er det dumt af dig at lyve, for det tager ikke andet end 2 min at tjekke op på det!.

Udover det så har jeg advaret dig om at mange af de templates som du sælger, er ulovlige at sælge. De er lagt frit tilgængelig på nettet, så folk kan downloade dem GRATIS, og ikke for at folk kan lægge dem ind på deres webshop for at sælge dem for $$... 

Eksempelvis er der et gratis template her

Som du sælger  på dit site her til 45$.

Disse eksempler har jeg fundet mange af på din side!, og rigtig mange af dem jeg har fundet, står der også tydeligt i deres licens terms, at det er et gratis template som ikke må videresælges... 

Som andre også nævner så er det ikke dig der får problemer ud  af det, hvis nogle vælger at sagsøge dig, men dine forældre fordi du er under 18!. 

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 10:22 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lige en hurtig kommentar, så tror jeg faktisk ikke du har rettigheder af nogle af de themes du sælger derinde. Du sælger bl.a. et ElegantTheme til $25, og størstedelen af de andre themes ser ud til at være gratis themes.

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 11:26 | Låst

Nick:

Lige en hurtig kommentar, så tror jeg faktisk ikke du har rettigheder af nogle af de themes du sælger derinde. Du sælger bl.a. et ElegantTheme til $25, og størstedelen af de andre themes ser ud til at være gratis themes.

Præcis, det skrev jeg til ham i en PB, men han mente at han havde fået lov. :)

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 14:05 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Det har jeg også og jeg har skrivet aldt om det til dig. Hvordan kan det så være du bliver ved?.

@Nice

Jeg vil godt se at du finder dem gratis eller billiger ind mig. Hvis du finder dem gratis så bliver de også gratis. Hvis du finder dem billige bliver de billiger. Dem du snakker om har jeg ratihederne til og sælge dem. Eller vil jeg nok ikke sælge dem!.

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 14:23 | Låst

MNTemplates aka. Mike 

Du må da stramme lidt op. 

Jeg vil give dig et tip, eller to.

det du skriver på nettet bliver der for altid, og er svært at fjerne, nu er du 16 og skriver noget dumt, men du kan finde det i gen på google om 5 år, og der er du måske en forretningsmad der vil tage skade af at sådan nogle ting ligger online. (taler af erfaring, og det koster kassen at få det rykket ned i google)

en andnet fif. lav en ting ad gangen og gør det ordenligt. Hvordan skal dit template site overleve i den store verden, når den ikke kan blive mere ulovlig? kig på dine konkurrenter. og kig på dit site. når man sælger templates så skal ens egen side være toppen af poppen. 

God jul ! 

Jakub 

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 14:26 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg skal også til og lave et template til min webshop i 2010. Har ikke tide. Det er jo jule og snart nytår. Big Smile

Side 3 ud af 5 (49 indlæg)