Jeg kender godt forskellen på inbound og outbound - har været i branchen i 4 år;-) Men selvom det ikke umiddelbart står på deres hjemmeside laver de også inbound løsninger. Jeg vil anbefale at give Peter et ring. |
Søger kontakt til...
Af andre inbound centre, kan nævnes de store, som er Tradimus på Frederiksberg (tidligere DRS, SNT og Excellent), Transcom i Vordingborg, ISS i Aarhus og så det relativt lille center, Sitel på Kongens Nytorv. Peter, sig til, hvis du skal bruge en kontakt et af de steder! Hilsen Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Costumer Group svarer ikke deres telefon - ikke den bedste reklame, hvis de også tilbyder inbound:-) Jeg giver dem en chance senere på dagen og ser om de er stået op:-) Anders: Vil meget gerne have en kontakt til "Sitel" på Kongens Nytorv - de andre er for store Undersøger Focus Telemarketing. Endnu engang tusind tak for alle de mange besvarelser og henvisninger - det har været alletiders hjælp |
Ring til Morten Paulsen på 36912400 og hils ham fra mig! :) Hilsen Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Jeg bruger selv http://www.business-call.dk/ som inbound (overflow) dvs. hvis alle telefoner er optaget hos os. Det har indtil videre være rigtig godt. Hilsen |
Hej Peter Jeg har lige snakket med Peter hous customer group og prøv lige hans mobil direkte på 26161488. De er ved at få lagt hovednummeret ind i de nye lokaler :-) /Morten |
Hej Morten Tak for mobilnummeret - går på mobilsvar. Er virksomheden startet eller under etablering. Man kan da ikke drive et callcenter uden telefonforbindelse - ej heller på mobilen. Ja undskyld at jeg vræsser lidt men - vil meget gerne i dialog med dem, men det her virker da temmelig uprof. Hej Markus Har kigget lidt på www.business-call.dk - det ser rigtig interessant ud. Går i dialog med dem. Ps. de ejendomme i DK og Frankrig du har til salg/leje er da for vilde. Nogen påstår at jeg bor på et "gods" - men de her ejendomme er da helt ekstremme. Jeg vender tilbage om 12 måneder, når jeg har sparet lidt flere euro sammen:-) |
Hej igen, Det var da satans:-) Nå anyway så har jeg bedt Peter ringe til dig i dag så skulle det gerne lykkes:-)) Selskabet er nystartet, men er i gang. Peter har 6-7 års erfaring i branchen og de har pænt travlt derinde allerede. |
SUPER - SÅ LYKKEDES DET. Er kommet i dialog med Peter - tak for leadet |