Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kontakt til...

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Oct 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kender godt forskellen på inbound og outbound - har været i branchen i 4 år;-)

Men selvom det ikke umiddelbart står på deres hjemmeside laver de også inbound løsninger. Jeg vil anbefale at give Peter et ring.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:52
Jeg ved ikke om Focus også tilbyder inbound nu, men kan i hvert fald varmt anbefale Casper som en samarbejdspartner, hvis han er frisk på opgaven!

Af andre inbound centre, kan nævnes de store, som er Tradimus på Frederiksberg (tidligere DRS, SNT og Excellent), Transcom i Vordingborg, ISS i Aarhus og så det relativt lille center, Sitel på Kongens Nytorv.

Peter, sig til, hvis du skal bruge en kontakt et af de steder!

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 10:28
Costumer Group svarer ikke deres telefon - ikke den bedste reklame, hvis de også tilbyder inbound:-) Jeg giver dem en chance senere på dagen og ser om de er stået op:-)

Anders: Vil meget gerne have en kontakt til "Sitel" på Kongens Nytorv - de andre er for store

Undersøger Focus Telemarketing.

Endnu engang tusind tak for alle de mange besvarelser og henvisninger - det har været alletiders hjælp

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:32
Hej Peter

Ring til Morten Paulsen på 36912400 og hils ham fra mig! :)

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 11:36
Hejsa
Jeg bruger selv http://www.business-call.dk/ som inbound (overflow) dvs. hvis alle telefoner er optaget hos os.
Det har indtil videre være rigtig godt.
Hilsen

Tilmeldt 20. Oct 06
Skrevet kl. 11:43
Hej Peter

Jeg har lige snakket med Peter hous customer group og prøv lige hans mobil direkte på 26161488. De er ved at få lagt hovednummeret ind i de nye lokaler :-)

/Morten

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 13:54
Hej Morten

Tak for mobilnummeret - går på mobilsvar. Er virksomheden startet eller under etablering. Man kan da ikke drive et callcenter uden telefonforbindelse - ej heller på mobilen. Ja undskyld at jeg vræsser lidt men - vil meget gerne i dialog med dem, men det her virker da temmelig uprof.

Hej Markus

Har kigget lidt på www.business-call.dk - det ser rigtig interessant ud. Går i dialog med dem.

Ps. de ejendomme i DK og Frankrig du har til salg/leje er da for vilde. Nogen påstår at jeg bor på et "gods" - men de her ejendomme er da helt ekstremme. Jeg vender tilbage om 12 måneder, når jeg har sparet lidt flere euro sammen:-)

Tilmeldt 20. Oct 06
Skrevet kl. 09:02
Hej igen,

Det var da satans:-) Nå anyway så har jeg bedt Peter ringe til dig i dag så skulle det gerne lykkes:-))

Selskabet er nystartet, men er i gang. Peter har 6-7 års erfaring i branchen og de har pænt travlt derinde allerede.

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 09:39
SUPER - SÅ LYKKEDES DET.

Er kommet i dialog med Peter - tak for leadet

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)