Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kontakt til...

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen i dette forum, der kender et godt inbound callcenter (kender allerede citycallcenter), som de kan anbefale. Må gerne være et mindre callcenter

Tilmeldt 19. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 20:47
Hej Peter

Selvom du kender Citycallcenter i forvejen, så vil jeg bare sige, at jeg i allerhøjeste grad kan anbefale dette. Jeg anvender det selv, og er rigtig godt tilfreds. Mine kunder synes også, at de virker super professionelle.

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 09:12
Som skrevet kender jeg allerede citycallcenter og kan også selv anbefale citycallcenter. De er meget prof. og deres serviceniveau er i top.

Men kender I andre inbound callcentre i stil med citycallcenter?

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:57
Hej Peter,

Nu ved jeg ikke om det har betydning om callcenteret er tæt på dig, men hvis ikke, kan jeg kun sige positive ting om Jysk Telemarketing (http://www.jysktelemarketing.dk). De tilbyder også inbound, men jeg har dog kun brugt dem ifm. outbound.

mvh Carsten

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 13:50
Jeg har selv arbejdet for Jysk Telemarketing for et par år siden, og vil da også gerne tale positivt om dem.

Men nu skal jeg jo tale varmt for mit eget firma.

Afh. af opgavens omfang kunne en in-bound opgave godt varetages her i firmaet.

Du er velkommen til at give mig et kald på 69606300 eller 30640054

Mvh

Christian

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 13:59
Tak for svarene - kunne dog ikke logge på Jysk Telemarketings website tidligere på dagen, men prøver bare lidt senere.

Har I hos Nordjysk Marketing erfaring med inbound og et par referencer jeg kan få - eller er det bare noget I gerne vil tilbyde i fremtiden:-)

Hører gerne fra andre, der kan anbefale gode inbound callcentre (uanset deres beliggenhed)

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Skrevet kl. 14:04
Da jeg først startede op for 1 md. siden, er det begrænset hvilke referencer jeg kan trække op af ærmene.

Men nej, det er ikke noget vi gør i pt., men kunne sagtens være en opgave vi kommer til at tilbyde fremover.

Tilmeldt 20. Oct 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 18:47
Jeg vil gerne anbefale Customer Group i København. Vi laver uddannelse af deres medarbejdere og det er virkelig kompentente og venlige mennesker der driver det sted. Kig på www.customergroup.dk eller kontakt Peter på 43330888.

Mvh

Morten

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 09:29
Det ser ud til at Customer Group er et OUTBOUND callcenter - ligesom PB Marketing er det. Det jeg søger er et INBOUND callcenter.

Outbound = Alle os irriterende sælgere - der ringer og vel booke møder eller sælge

Inbound = De søde piger der høftligt tager telefonen og siger "Sonofon godaften"

Men måske jeg kan bruge Customer Group i anden sammenhæng - så tak for leadet anyway

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Skrevet kl. 09:34

Jeg kender ikke så meget til dem her, men det ser ud til de tilbyder in-bound services: Focus Telemarketing

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)