Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få lavet en hjemmeside billigt i CMS(kun 10 stk.)

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)
Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Skrevet kl. 13:15

EDIT: Dobbelt-indlæg

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:15

Thomas Frost:

Mikael christiansen:

Thomas Frost:

Mikael:

I øvrigt er hans navn og rygte jo ikke ødelagt selvom han snyder herinde. Du ved jo ikke om han hedder Mads og kommer fra noget der hedder AV solutions. Firmaet findes umiddelbart ikke i CVR-registeret og adressen på hans hjemmeside er tilsyneladende hemmelig.

Dermed ikke sagt at Mads snyder nogen, jeg håber bestemt han er reel. Men det virker sgu mistænksomt at man har haft et firma siden 2008 der ikke er registreret i CVR og hans hjemmesideadresse tilsyneladende er hemmelig.

Hvis Mads bare gerne vil i gang med at lave hjemmesider så er han mere end velkommen i branchen, det virker bare til at de ting han siger og skriver ikke rigtigt passer.

Og det sjove er at han kunne modbevise det hele ved at skrive den adresse og sit CVR-nummer. Så er jeg den første til at komme med jordens største uforbeholdne undskyldning.

Han skal første have betaling efter endt  arbejde

Der er mange der har virksomhed der ikke tjener over 50.000 kr , kan være mange grunde , andet arbejde før , ikke har slået sig ned på fuld tid mv

Med intet herfa , jeg gider ej gennemtjekke total en ,ved disse beløb , desuden skal første have betaling efter lavet arbejde , så vis ikke okay arbejde , ja så kan kunden jo lade være at betale , så han virker , da mere troværdig end dem der kræver  15% af 25.000 kr og har ikke lavet noget før der ligner det samme kunden ønsker efter kunden tjekker hans referencer

Du har helt ret til din mening og den respekterer jeg. Jeg tror måske bare vi ikke er enige om hvad træværdighed erSmile

Hvordan kan han snyde prøv og forklare mig lige det.

Jo , troværdighed er mange ting at jeg tror du kan levere det lovet , at når man en gang siger ikke behøver betale før arbejdet færdig ,

korrekt kan han selvfølgelige sig , nå jeg tror altså ikke helt på dig så skal , have penge nu , lidt penge før arbejdet , derved er han ikke troværdig , korrekt kan han gøre det , med så kommer alle advarsels lamper op at køre jeg tjekker referencer, alt skal spille 100 % vis skal betale vis laves om på en aftale, sådan er det for de fleste mennesker med regner da med han ikke laver om på aftalen, da alt andet ville være utroværdige.

Ingen laver aftaler om , når den er indgående fra begge partner side, dette er meste troværdigt i et samarbejde ,da man begge skal stole på hinanden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:18

Nick:

Hej,

De 50,000 DKK er blot momsregistrering, har intet med et CVR nummer at gøre. Smile

Fuldt korrekt med man behøver ikke register sin virksomheden med CVR nummer, det er første  nødvendigt at gøre det ved 50.000 kr.

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Skrevet kl. 13:19

Hej Mikael,

Både Thomas og jeg nævner flere gange at diskussionen ikke er ude i hvor vidt Mads er ude på at snyde folk, det er blot et spørgsmål om troværdighed.

Det er for mit vedkommende 2 forskellige ting.

Igen, jeg tror bestemt ikke at Mads er ude på at snyde nogen som helst, det blot en uheldig måde han gav svar til de personer der spurgte mere ind til hvilken forretning han kørte.

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Skrevet kl. 13:22

Mikael christiansen:

Nick:

Hej,

De 50,000 DKK er blot momsregistrering, har intet med et CVR nummer at gøre. Smile

Fuldt korrekt med man behøver ikke register sin virksomheden med CVR nummer, det er første  nødvendigt at gøre det ved 50.000 kr.

Hej Mikael,

Nej din virksomhed SKAL registreres med CVR, men det er ikke nødvendigt at momsregistrere den før de 50,000 i omsætning.

Det kan dog være en fordel at gøre det inden hvis man f.eks. handler B2B.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:30

Nick:

Mikael christiansen:

Nick:

Hej,

Hej Mikael,

Nej din virksomhed SKAL registreres med CVR, men det er ikke nødvendigt at momsregistrere den før de 50,000 i omsætning.

Det kan dog være en fordel at gøre det inden hvis man f.eks. handler B2B.

Vis man ikke register sig som virksomhed er det A eller B skat man betaler , med mange vil da stadigvæk kalde sig en virksomhed , ja vi laver mange gætte og du skrive nogle andre gæt .

Jeg vil bare sige, det virker mystisk i stiller så mange spørgsmål , for der kan altid findes et svar om det er sandheden eller kan vi ej tjekke altsamme , for man kan altid sige et eller andet

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Skrevet kl. 13:42

Hej,

Hvis man har haft en virksomhed 2008 med 4 medarbejdere så er det i hvert fald nødvendigt at et CVR nummer :-)

Det kan måske også se mærkeligt ud udefra, der bliver spurgt så meget ind til det. Men når man selv er erhvervsdrivende i denne branche så bliver man naturligvis nysgerrig og vil gerne se hvad folk reelt er i stand til at præstere til disse priser. Det er jo den eneste grund til vi i første omgang spurgte efter eventuelle referencer, eller en hjemmeside.

Når svarene så med det samme lyder meget skeptiske, så ønsker vi blot en redegørelse og ikke andet.

Ikke kun for vores skyld, men lige så meget til resten af de Amino-brugere der har tænkt sig at benytte servicen.
Skal man hyre f.eks. en webdesigner, så vil man jo typisk gerne vide på forhånd hvad man kan forvente. Om det så er til en pris af 500 kr, eller 50,000 kr er sådan set underordnet.

Til lidt 'grov' sammenligning.

Hvis du går på gaden og en tilfældig person kommer med en læderjakke og siger 'det er en armani-jakke, den kan du få til 200 kr'. Nogle folk siger selvfølgelig nå det var billigt den nupper jeg.

Mens andre selvfølgelig vil høre om de 'ka se emblemet? der er da ikke noget mærke på?' - 'nej det røg desværre af under transporten' eller lign. Så virker hele setuppet jo som lidt af en scam. Selvom produktet måske egentlig er godt nok, så er der jo bare lidt ulm over det :)

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Skrevet kl. 13:46

Jeg vil lige sige undskyld til Mads som startede tråden.

Det er vist blevet lidt af en hi-jack, men vi har naturligvis blot været nysgerrige efter hvordan det hele hang sammen.

Når du kommer tilbage igen håber jeg du får tid til at kigge på alle de ubesvarede spørgsmål og komme med en tilbagemelding - Hvorefter jeg selvfølgelig gerne vil undskylde hvad der så desværre for nogen synes at være et 'angreb', men jeg kalder det et forbehold.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:49

Hvorfor er det du mener det er så mystisk at der bliver spurgt ind til nogle historier der ikke passer sammen? Det er da ganske naturligt.

Mads må sælge alle de sider han vil til 499,- jeg har absolut intet problem med hans forretning. Det eneste jeg ikke bryder mig om er hvis folk lyver for mig. Jeg skriver personligt til ham for at holde spørgsmålene ude af tråden, men får den ene mere søgte forklaring efter den anden.

Jeg er ikke ekspert i regnskaber og hvornår man skal registrere sig, men Mads skriver der er 4 ansatte hvorfor der vel også må være en registrering på hans virksomhed?

Igen vil jeg pointere at Mads sagtens kan lave gode sider og gøre et fint stykke arbejde, han skal bare lade være med at lyve, så kommer der ingen som helst "mystiske" spørgsmål.

Hvis der er noget der er mystisk er det da at Mads ikke bare kommer med sit CVR-nummer, men det bedste ville være hvis han i stedet for bare indrømmede han smurte lidt tykt på og så ellers komme videre og lave nogle billige hjemmesider til folk og får noget god kritik på det herinde.

Så kan han måske få flere jobs på baggrund af den billige pris og den gode kritik, og jeg ønsker ham alt muligt held og lykke med det. Det med at lyve holder bare ikke hvis man vil reklamere på et forum.

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)