Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få lavet en hjemmeside billigt i CMS(kun 10 stk.)

Side 6 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Hvorfor er det du mener det er så mystisk at der bliver spurgt ind til nogle historier der ikke passer sammen? Det er da ganske naturligt.

Mads må sælge alle de sider han vil til 499,- jeg har absolut intet problem med hans forretning. Det eneste jeg ikke bryder mig om er hvis folk lyver for mig. Jeg skriver personligt til ham for at holde spørgsmålene ude af tråden, men får den ene mere søgte forklaring efter den anden.

Jeg er ikke ekspert i regnskaber og hvornår man skal registrere sig, men Mads skriver der er 4 ansatte hvorfor der vel også må være en registrering på hans virksomhed?

Igen vil jeg pointere at Mads sagtens kan lave gode sider og gøre et fint stykke arbejde, han skal bare lade være med at lyve, så kommer der ingen som helst "mystiske" spørgsmål.

Hvis der er noget der er mystisk er det da at Mads ikke bare kommer med sit CVR-nummer, men det bedste ville være hvis han i stedet for bare indrømmede han smurte lidt tykt på og så ellers komme videre og lave nogle billige hjemmesider til folk og får noget god kritik på det herinde.

Så kan han måske få flere jobs på baggrund af den billige pris og den gode kritik, og jeg ønsker ham alt muligt held og lykke med det. Det med at lyve holder bare ikke hvis man vil reklamere på et forum.

Der kan være mange grunde han har kun kørt det med studerende , i alt gætter vi begge 2 og han kan måske ikke  bevise det , måske er det grundet andet arbejdes plads eller dem der arbejder for ham i opstarte ikke må sige det , grundet deres arbejde nu eller før , så han laver et billigt tilbud for at prøve at skaffe referencer og starte en virksomhed  op nu for alvor , ialt gætter vi begge

Med i alt , er vi begge nok lidt trætte, jeg kan i hvert fald mærke en gætte krampe , som tråd starter  ej kan forsvare og jer lige så , og i kan jo altid , stille ekstra spørgsmål , som han nok kan svare på , med måske ej kan bevise , derfor får jeg snart en kolossal gætte krampe

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 6 ud af 6 (51 indlæg)