Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunde kontakt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften

Jeg har valgt, at satse som freelance web designer da det virkelig er det jeg brænder for, at sætte mit eget præg på den grafiske hverdag.

Mit problem ligger i, at jeg ikke ved hvor jeg skal starte med kunde kontakterne. 
For mig virker det anmassende og provokorende at ringe rundt til hr. og fru jensen og nedgøre der nuværende design for, at sige at det noget jeg kan gøre bedre.

Så har i nogen gode råd? 

......

Fra Nysted
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:55

Hej Webartisten.

Kunne det være en ide at starte med flyers,så har du ikke den direkte kontakt med kunden,men gør i den grad opmærksom på dig selv..

og er der først kommet kunder,så spredes det vel som ringe i vandet at du er god..Big Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 16
Fra  K.N. Møller - Tag og facade Skrevet kl. 17:29

Mht. flyers o.l, er der så ikke regler for hvad man må fylde folks postkasser med? Jeg har nemlig selv tænkt samme tanke, at flyers og brochurer var lettest og mest direkte, men kom bare i tvivl om hvorvidt det egentlig er lovligt??

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 17:45

Det handler vel i bund og grund om at opbygge et godt netværk. Jeg synes heller ikke man skal være at for anmassende og putte flyers i folks postkasser. Måske nogle opslag rundt omkring i lokalområdet kan virke. Du kunne jo også oprette en blog og skrive lidt om hvad du går og arbejder med. Tror også at det er vigtigt med nogle gode referancer, så folk kan se hvad du kan.

De bedste kunder er nu en gang dem der har fået dig anbefalet af en anden kunde.

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 17:56

Hej webartisten

Hvis du er interesseret i mere arbejde, kan jeg måske hjælpe dig. Jeg vil dog gerne hører lidt mere om dine priser m.m., kan du ikke sende mig en mail på kimandersen1975@forum.dk

Mvh Kim

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:19

Det billigste er vis google , faktisk vis du søgeord optimere siden godt , kan du sagtens få et par 1000 daglige besøgene på din siden igennem google , derved lav branches bedste side og scor kassen , for mange vælger webmaster efter hvor godt hjemmeside er søgeord optimeret , og din side ses også en del mere , vis den er godt søgeord optimeret

Gratis råd klikke i denne tråde http://www.amino.dk/forums/t/110087.aspx?#731885 jeg og nogle andre  gav  råd , hurtige hvordan få siden højere på på google

God blog indlæg let at få links mv. alt er gratis

Glem ikke at optimere din webshop!
44 metoder til at sælge mere
44 årsager til dine søgemaskine placeringer
20 metoder til flere nyhedsbrev tilmeldinger
20 metoder til at gøre din loadtid mindre
De 15 bedste engelske artikel databaser
6 trin til en SEO venlig Joomla uden kodning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)