Nej Martin ... Jeg er ikke forkert på den, jeg fortæller dig hvordan din slags opfattes af ihvertfald mig, men også _mange_ andre ... Jeg kommer ikke med nogen "forklaring" og dermed kan den heller ikke være misvisende. Det her handler om kommunikation, jeg fortæller dig at du har fejlet fordi folk får et negativt indtryk af dig ... Du siger det ikke passer, men i den sammenhæng er dit ord intet værd, for jeg er eb af "folk" det er du ikke :) Hvis du mener jeg, og alle andre, har et forkert indtryk af dig som person eller din virksomheds seriøsitet så er din eneste mulighed for at påvirke det indtryk at ændre på hvordan din virksomhed agerer udadtil. Men som tak for den enlige stjerne du gav mig for mit sidste indlæg ( nu græder jeg mig jo i søvn ... ;( ... Når jeg skal i seng iaften) så lukker supporten herfra med øjeblikkelig virkning! |
Mikkel Mikjær Christensen:Helt ærligt Martin så fat det lige ... Det er dig som kommer her og beder os om hjælp, du får hjælp og du får masser af input. Men istedet for at tage imod ned kyshånd så hugger du som en anden cobra hvergang nogen siger noget du ikke kan lide.
Føj siger jeg bare!
Hvad er set for en mangel på respekt overfor andre mennesker?
Kære Mikkel
Du kender mig ikke, men du udtaler dig på mine vegne.
Jeg beder absolut ikke om din hjælp!
Jeg svarer på et indlæg om FOM - og som jeg tidligere har sagt, at have noget 5 år gammelt stående er til grin. 1. hvis man som du mener det er pyramidespil, så skal man selvfølgelig opdatere løbende og sørge for at lukke hele branchen ned. 2. hvis man ikke mener det er ulovligt, så bør man have en klar tekst der passer.
Du er jo ret dobbelt moralsk, du må kritisere lige så tosset du vil, men når jeg siger at du er forkert på den, så er det absolut dig der har ret, og mig der opfører mig som en cobra....Skal jeg tage imod med kyshånd at vi er uenige om hvad Network Marketing er. Skal jeg lytte til dig istedet for Robert Kiyosaki som må siges at være økonomisk ekspert.
Men for at vi er helt på det rene, så lad os blive enige om at du aldrig skal forsøge at hjælpe mig.
Vi er uenige om hvad Network Marketing er, sådan er det. Har jeg forsøgt at sælge noget til dig? Har jeg inviteret dig til et møde? Jeg kender dig ikke, du kender ikke mig. Mangel på respekt ja jeg syntes den kommer fra dig.
Men fortsat god uge til dig. Lad os bare stoppe snakken her, der er ingen grund til at snakke videre. Vi bliver ikke enige.