Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FOM siger MLM = Pyramidespil? - Jurister søges..!

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Tak for dine 50 cents...

Beklager det sene svar, har været travlt optaget af at skrive på en gyserfilm - men mere om det senere.

Jeg har ikke haft "tid" til at sætte en advokat ind i sagerne endnu og mener iøvrigt ikke vi bryder loven alligevel. Men det skal gøres før eller siden.

Det kunne være vi skulle gå sammen og lave noget "crowdfunding" - Jeg lægger de første 100 kr.

Læs artiklen "Fans finansierer film i stor stil" her - http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2011/01/10/100648.htm

Hilsen Pierre

Fra odense
Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 15:13

Det er da ikke Pyramide spil der er jo en vare, lige som

Producent= Agenter i div. lande = Grossister = Butikker = eneste forskel her sælger alle til forbruger

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Skrevet kl. 15:51

Hej dér

Tak for dit indlæg...

Hilsen Pierre

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:41

SkjultReklame.dk:

Det kunne være vi skulle gå sammen og lave noget "crowdfunding" - Jeg lægger de første 100 kr.

Læs artiklen "Fans finansierer film i stor stil" her - http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2011/01/10/100648.htm

Hilsen Pierre

Hmm - som jeg ser det, ER det jo nærmest crowdfunding du beskæftiger dig med.

Du giver bare også efterfølgende provision tilbage til dit crowd. Wink

Kan være du skal lave en ny Film-MLM-kategori, der hedder: "Crowdfunding - with a twist".

Jeg kan slet ikke vente på, at FOM skal til at sætte sig ind i den forretningstype og beskrive den på hjemmesiden! Big Smile

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Skrevet kl. 19:08

Hej Allan

Ikke kun nærmest... Det var rart at få en artikel fra DR på banen! Det er halvdelen af hvad SkjultReklame.dk beskæftiger sig: Product Placement & Crowdfunding (reklamefinansiering & filmstøtte).

"Crowdfunding - with a twist" - I like...Wink Tak for dén..!

Ja, det er lidt uhyggeligt, at FOM har så meget magt - vi må jo bare håbe på det bedste.

Hilsen Pierre

Fra Århus
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 23:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og hvad! hvor svært kan det være at gennem skrue? jeg har da lige på en studs tilmeldt mig alle puljerne og glæder mig til tjene nogen penge. Crowdfunding - fedt navn

www.easy-extensions.dk  Gratis fragt på ALLE ordre!

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 22:07

SkjultReklame.dk:

Ja, det er lidt uhyggeligt, at FOM har så meget magt - vi må jo bare håbe på det bedste.

Hilsen Pierre

Tror ikke du skal regne med FOM gør noget de første par år..Wink Har talt med dem et par gange, både om deres 5 år gamle forklaring på MLM/Pyramide, men også andre sager (slet ikke NM/MLM), og deres svar var helt hen i skoven...

Mvh. Martin

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:57
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Enhver type forretning der er bygget op efter at du skal hverve personer, som igen skal hverve andre personer ér et pyramidespil! Og så er jeg 100% ligeglad med hvem der definerer hvad, og om der sælges produkter med eller ej!

Det handler om at den eneste måde at tjene penge på er ved at tage røven på dine venner ... det er ikke forretning, det er misbrug af tillid og det går galt før eller siden, og det går galt for flere end det går godt for.

Jeg går ind for at kalde en skovl en skov, og hvis det lugter som lort, ligner lort og smager af lort ... så er det sku nok en lort. Det faktum at du har behov for at udskille dig for de "ulovlige pyramidespil" demonstrerer bare at du godt selv er klar over at den ikke er helt fin i kanten.

Så hold op med at lege med formuleringer og forsøge at finde smuthuller, lav en forretningsmodel der holder, både økonomisk, legalt OG MORALSK!!!

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 23:18

Mikkel Mikjær Christensen:

Enhver type forretning der er bygget op efter at du skal hverve personer, som igen skal hverve andre personer ér et pyramidespil! Og så er jeg 100% ligeglad med hvem der definerer hvad, og om der sælges produkter med eller ej!

Det handler om at den eneste måde at tjene penge på er ved at tage røven på dine venner ... det er ikke forretning, det er misbrug af tillid og det går galt før eller siden, og det går galt for flere end det går godt for.

Jeg går ind for at kalde en skovl en skov, og hvis det lugter som lort, ligner lort og smager af lort ... så er det sku nok en lort. Det faktum at du har behov for at udskille dig for de "ulovlige pyramidespil" demonstrerer bare at du godt selv er klar over at den ikke er helt fin i kanten.

Så hold op med at lege med formuleringer og forsøge at finde smuthuller, lav en forretningsmodel der holder, både økonomisk, legalt OG MORALSK!!!

Du er helt forkert på den. Det handler om OMSÆTNING. Din forklaring er misvisende...og endnu engang en der snakker om at det handler om venner og familie.

Fint nok at du ikke bryder dig om det, sådan er det jo. Men lad dog vær med at udtale dig for os andre, tror ikke der er mange af os der arbejder med det som mener det er pyramidespil eller ikke er fint i kanten. Der er rigtig mange kloge og dygtige mennesker som har haft "lignende" svar som dig, som har sat sig ind i tingene og anbefaler det - men de har vel fået bestikkelse ik...Bill Clinton og Robert Kiyosaki.

Og helt ærlig...fat det dog lige meget hvor meget modstander du og andre amino brugere er, så er forretningsmodellen kommet for at blive. Der er stærk fremgang.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:01
Helt ærligt Martin så fat det lige ... Det er dig som kommer her og beder os om hjælp, du får hjælp og du får masser af input. Men istedet for at tage imod ned kyshånd så hugger du som en anden cobra hvergang nogen siger noget du ikke kan lide.

Føj siger jeg bare!

Hvad er set for en mangel på respekt overfor andre mennesker?
Side 2 ud af 5 (45 indlæg)