Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af nærbutik/kiosk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Dec 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag..

Efter at have arbejdet i et nærbutik 2 års tid, vil jeg starte mit eget, helst fra bunden.

Tænker over at leje et lokale, og med tilladelse fra ejeren, opbygge en kiosk.

Men mit spørgsmål er: Hvor får man de store køleskabe (til cola, øl osv) og cigaretbokse? Har hørt at  tuborg/carlsbjerg levere dem hvis man køber varene hos dem?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:36

Hvis du selv arbejder i butik, er der vel ikke noget mere nærliggende at du blot checker det med leverandørerne Smile

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 15:46

lowas:

Goddag..

Efter at have arbejdet i et nærbutik 2 års tid, vil jeg starte mit eget, helst fra bunden.

Tænker over at leje et lokale, og med tilladelse fra ejeren, opbygge en kiosk.

Men mit spørgsmål er: Hvor får man de store køleskabe (til cola, øl osv) og cigaretbokse? Har hørt at  tuborg/carlsbjerg levere dem hvis man køber varene hos dem?

Hej,

man kan ikke få køleskabe o.lign. mere som førhen. Det var der en "ny generation" af kioskejere der bla. har været med til at ødelægge.

Og jeg vil derudover på det kraftigste fraråde dig at starte nærbutik. Det er så godt som umuligt at få til at køre rundt efter reglerne i dag. For mange omkostninger, for meget arbejde, for meget administration ift. lille omsætning og bruttoavance.

Hilsen en tidligere ejer af 4 nærbutikker.

Tilmeldt 14. Dec 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:29

Okay.. Syntes ellers der bliver flere og flere nærbutikker at se rund omkring.. Hvilke nye regler snakker du om? Er det de nye åbningstider der gælder supermarkederne eller..?

Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:47

selvfølgelig er det lidt hårde tider nu jeg har haft kiosk i 11 år og moderniserer butik nu men hårdt arbejde og godt overblik ja så er det ok og spændendeCool

Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:48

det kan du stadigvæk få der er masser af muligheder

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)