Dato: 01-02-2007 19:06:06 Forfatter: AJ
Nej, så vidt jeg er oplyst, er MLM ikke ulovligt...
Nej hverken MLM, Networkmarketing eller
affiliate marketing er ulovlige....
MEN som Dimitri også er inde på, så er det ikke nogen af ovennævnte, hvis der ikke er et produkt eller en serviceydelse involveret...
Her er der nogle
links du bør læse indholdet af:
Hvis du vælger at give dig i kast med dig projekt, og du ikke har et reelt produkt, så undlad venligts at bruge ord som mlm, networkmarketing eller affiliate marketing... som Lasse er lidt inde på, så er der en del gode muligheder indenfor denne industri, der desværre alle lider under, når nogen forsøger at tjene en hurtig skilling på idéen om netværk...
Som inspiration til dit projekt, vil jeg henlede dig til http://www.direktelink.dk/13059/ Jeg vil dog på det kraftigste anbefale dig, at du tænker dig MEGET grundigt om, før du køber noget som Henrik Bruhn selv er "
producent" af, eftersom jeg kender adskillige han har franarret store summer penge i hans tidligere karierre som "iværksætter"... ens ry følger en i mange år... især hvis man ikke rydder op efter sig... men hans koncept er genialt...
Så udover fængsel + store bøder, som er straffen for pyramidespil, vil dit navn i mange år være tilsmudset, hvis du "snyder" folk... også selvom det kun drejer sig om en femmer og du betaler folk hvad du har lovet dem...
Jeg ved at en del af halvfemsernes pyramide-hajer stadig den dag i dag, lider under deres tilsværtede navne...
Personligt vil jeg anbefale dig, at du som minimum sørger for at få 3-5 års erfaring med et seriøst Networkmarketing firma, før du giver dig i kast med at lave dit eget... Lasse er inde på at det med at bygge netværk, er nøglen! og det har han helt ret i... hvis du er til service ydelser på
nettet, så er det jeg har valgt at arbejde med super godt... hvis du er til produkter, så er det lidt af en jungle... dog vil jeg alligevel anbefale Agel udfra at blandt andet Randy Gage lige er joinet... men shop omkring og find det der passer bedst til dit temperament... uddan dig, om det så er på uni i USA, og tag den derfra... man bør Aldrig have så travlt at man laver et makværk... hastværk er virkelig lastværk...
Håber dette svar kan bruges til noget fornuftigt...