Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom på top 3 i Google - NoCureNoPay!

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 232
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 17:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,1 stjerner givet af 10 person
Jeg er, i samarbejde med nogle skrappe SEO-fyre, i gang med at opstarte et nyt firma, som garanterer dig en topplacering i Google

Vi garanterer dig enten 1., 2. eller 3.pladsen på dine søgeord i Google. 

Hvad mener vi med at vi "garanterer" det? 
Det er meget nemt. 
Hvis vi ikke får dig i top 3, skal du ikke betale os. 

Det er da en gennemsigtig garanti man kan forstå! 

Prisen starter ved 4.000 kr. pr. måned. 
Dette gælder for 1 søgeord/frase og afhænger af søgeordets pupolaritet, altså hvor stor konkurrence der er på søgeordet. 
Ønsker du flere søgeord/fraser, giver vi dig en speciel pris. 

Har du prøvet at smide penge efter SEO, som ikke giver resultater?  

Hos os skal du ikke betale en krone, hvis ikke vi får din hjemmeside/webshop i toppen af Google på dine relevante søgeord. 

Skriv en privat besked til mig i dag. 

Eller send mig en mail på jonazubar@gmail.com

Mange hilsner
Jonathan

Bolig interieur butik - RUMRUM: www.rumrum.dk

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 18:27 | Låst

Jeg Jonathan

Kan du love (spejderære mv.) at i ikke bruger black hat-metoder som i sidste ende resulterer i et smæk fra Googles side?

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 18:42 | Låst

hvis jeg gerne vil ligge i top 3 på ordet "cms" eller "hjemmeside" med et af mine website, vil i således ikke tage noget som helst i betaling hvis det ikke opnås?

Nu skriver du månedlig betaling, skal det betragtes som at jeg ikke vil blive opkrævet noget (altså ikke modtage nogen fakturaer) førend jeg er kommet i top 3 på mit ønskede ord?

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:59 | Låst

Ja, sådan forstår jeg det da, så det må være uden beregning indtil man har en top 3 placering.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:01 | Låst
Gennemsnit 2,7 stjerner givet af 7 person

Så man vælge sværere ord som man normalt kan få op for mindre beløb såsom cms , sex , poker ,mv.

Hvad vis f.eks. selv lavet noget som over 90% den aktive amino.dk bruger gør da der findes ekstrem mange her på portalen der arbejder med hjemmesider eller relevante emmer op til dette, derved laver de lige vel hvad lidt ?

Derved hvad vis jeg kan se mine links giver meste og kan se på google analyse at det er mine undersider der giver meste , hvad gør man så vis opnås første pladsen? skal man virkelige betale vis det er en selv der gør hovedet arbejdet?

Tror det bliver svært at finde en amino.dk bruger der ikke laver noget selv, da vi næsten alle laver lidt med hjemmesider og er iværksættere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:09 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jonathan

Hvordan måler I placeringen? Hvis nu I har skaffet mig en 3. plads på det aftalte ord hos jer, og jeg så et andet sted i landet ligger nr. 5 - skal jeg så betale?

Hvor lang opsigelse er der på aftalen?

Hvad sker der med mine placeringer, når jeg opsiger aftalen?

Skal I arbejde med mine sider - altså have adgang til mit CMS?

Hvad sker der med aftalen, hvis jeg selv foretager ændringer på mit site, mens I arbejder?

Er det korrekt forstået, at jeg skal betale 4.000 kr. pr. måned (I skriver at det starter fra 4.000) for en top 3 placering på "billige pizzaer på Lolland"?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:19 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Rosenstand  Skriver er der mange problemer med denne ordning hvilken ord der vælges så vil den der givet mig minus før forklare hvorfor der ikke er forskelle på ord , eller tror i kun når det er Thomas Rosenstand der skriver det.

Selvfølgelige er det probleme når vi er ekstrem aktive mange amino.dk med lidt SEO , så det er yderste at vide hvad skal betale vis man kan hovedet arbejdet er lavet af en selv

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 19:30 | Låst

Det er nok en alt for flad prisstruktur, I har, som de andre også har påpeget. Selve modellen med no cure - no pay er der intet problem i, men I løber en risiko der er proportional med konkurrencen på et søgeord, og det bliver I ikke betalt for.

I burde derfor have en pris der går fra 1 kr. til uendelig baseret på konkurrencen og hvor meget arbejde I påtager jer i forhold til kunden.

Og så lige et par supplerende spørgsmål:

Er det ens egen hjemmeside der bliver optimeret eller bliver det en information page på et andet domæne? Og skal man betale jer til evig tid hvis man bibeholder positionen - også uden nødvendighed af løbende vedligeholdelse fra jeres side?

No offense - det kan bare skyldes min uvidenhed - men det lyder som om, der ikke ligger ret meget planlægning bag idéen. Puds den lidt og så held og lykke!

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 232
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 19:45 | Låst

Krkli:

Jeg Jonathan

Kan du love (spejderære mv.) at i ikke bruger black hat-metoder som i sidste ende resulterer i et smæk fra Googles side?

Ja, det lover jeg - Spejderære Wink

Links bliver bygget op stille og roligt (manuelt) osv.

Bolig interieur butik - RUMRUM: www.rumrum.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 19:45 | Låst

Jeg nægter at tro på at du kan garantere en top3 på *et eller andet ord* som jeg selv vælger.

Dette skulle så være gældende i alle browsere, på alle google's domains (også google.dk, google.com google.fr, google.de osv) - og uden at man er logget på en google account, uden der er lagt nogen cookies eller andet der tracker ens søgehistorik.

If it sounds too good to be true, it most likely are.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)