Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom på top 3 i Google - NoCureNoPay!

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Mikael christiansen:

Thomas Rosenstand  Skriver er der mange problemer med denne ordning hvilken ord der vælges så vil den der givet mig minus før forklare hvorfor der ikke er forskelle på ord , eller tror i kun når det er Thomas Rosenstand der skriver det.

Selvfølgelige er det probleme når vi er ekstrem aktive mange amino.dk med lidt SEO , så det er yderste at vide hvad skal betale vis man kan hovedet arbejdet er lavet af en selv

Hej Mikael

Altså - er de stjerner virkelig så vigtige? Måske skyldes forskellen, at jeg blot spørger konstruktivt ind til deres setup i stedet for at fortælle dem, at det er der nok ingen, der gider købe?

Jeg ved det ikke - men jeg synes nu blot, at du skal fortsætte med din aktive indsats her på Amino.

Hav en herlig lørdag aften!

Tak med har nu ikke fået svar på mit spørgsmål angående hvad vis hovedgrunden er en selv der laver det , der findes jo andre end mig der er aktive på sin egen side og jeg kan simpelthen ikke lade være at lave, noget kan lyde billigt vis der komme højt op på stærkere konkurrence ord med kan også blive meget dyrt vis det er mig selv der gøre det afgørende .

Har prøvet at læse indlæggende efter kan ikke se svar på mit spørgsmål, meget undskyld vis der er kommet svar på det , med så har jeg overset det.

Tror også det er afgørende før man vælger at man kender reglerne, før man går ind i en aftale og da mange andre end mig også her på amino.dk , er meget aktive på egen side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:15 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:

Tak med har nu ikke fået svar på mit spørgsmål angående hvad vis hovedgrunden er en selv der laver det , der findes jo andre end mig der er aktive på sin egen side og jeg kan simpelthen ikke lade være at lave, noget kan lyde billigt vis der komme højt op på stærkere konkurrence ord med kan også blive meget dyrt vis det er mig selv der gøre det afgørende .

Har prøvet at læse indlæggende efter kan ikke se svar på mit spørgsmål, meget undskyld vis der er kommet svar på det , med så har jeg overset det.

Tror også det er afgørende før man vælger at man kender reglerne, før man går ind i en aftale og da mange andre end mig også her på amino.dk , er meget aktive på egen side

Du kender jo egentlig godt reglerne hvis du tænker lidt efter. Det er ikke muligt at sige om det er dit eller deres arbejde der er afgørende for klik og placeringer. Og som jeg husker det, har Demib på et tidspunkt skrevet at enten lader kunden (Dig) være med at rode med SEO, tekster og så videre, eller også skal man ikke indgå en No Cure No Pay løsning. vil du gerne skrive tekster, skal disse gå gennem SEO manden før de bliver publiceret osv.

For du kan både ødelægge det som SEO manden har lavet, og så er arbejdet jo spildt og penge tabt, men du sætter også en tvivl i søen som ikke burde komme hvis du lader være med at gøre noget.

Så for mig betyder no core no pay løsningen, en enten/eller løsning, du kan ikke få begge dele. det vil sige enten lader du SEO manden klare SEO, eller også gør du det selv. tror ikke på der findes en mellemvej lige på det punkt. da det vil skabe splid.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 12:37 | Låst

Jonathan:

Hvad mener vi med at vi "garanterer" det? 
Det er meget nemt. 
Hvis vi ikke får dig i top 3, skal du ikke betale os. 

Det er da en gennemsigtig garanti man kan forstå!

Hej Jonathan,

Jeg har ikke erfaringer, eller evner, indenfor SEO, men jeg har da mødt adskellige eksempler på No Cure No Pay aftaler i konsulentbranchen der er gået helt galt.

Det helt store udfordring bliver at få defineret meget klart mellem dig og kunderne hvad der er "Cure", ellers kommer I til at slås alt for mange gange når der skal faktureres.

I min branche bliver vi af og til overhalet af konsulenter der lover No Cure No Pay, eks. hvis ikke vi kan få din printer til at virke så skal du ikke betale. Efter fejlsøgning er det muligt at printe en testside fra en lokal PC og konsulenten føler sig derfor berettiget til at fakturere sin tid. Men kunden kan stadig ikke printe fra sit ERP system via terminalserveren, det var egentlig det oprindelige problem.
Kunde og leverandør har ikke fået afstemt hvad det egentlige problem var og hvad der betragtes som en acceptabel løsning. 

Det var et hurtigt og lidt tænkt eksempel, men jeg håber det illusterer hvad jeg mener.

Stor hilsen
/Brian 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:50 | Låst

KTJ-Media.dk:

Mikael christiansen:

Du kender jo egentlig godt reglerne hvis du tænker lidt efter. Det er ikke muligt at sige om det er dit eller deres arbejde der er afgørende for klik og placeringer. Og som jeg husker det, har Demib på et tidspunkt skrevet at enten lader kunden (Dig) være med at rode med SEO, tekster og så videre, eller også skal man ikke indgå en No Cure No Pay løsning. vil du gerne skrive tekster, skal disse gå gennem SEO manden før de bliver publiceret osv.

For du kan både ødelægge det som SEO manden har lavet, og så er arbejdet jo spildt og penge tabt, men du sætter også en tvivl i søen som ikke burde komme hvis du lader være med at gøre noget.

Så for mig betyder no core no pay løsningen, en enten/eller løsning, du kan ikke få begge dele. det vil sige enten lader du SEO manden klare SEO, eller også gør du det selv. tror ikke på der findes en mellemvej lige på det punkt. da det vil skabe splid.

MVH Kim

Jeg vil helst have et svar fra tråd starter, for det er ikke dig der tilbyder denne ordning .

Angående man kan sagtens have lavet masser før der giver godt.

Hvad vis jeg laver en underside og den stiger på google og det er ikke hans arbejde .

Hvad vis mine links ser ud til at give meste dem der er i forvejen

Hvad vis jeg ikke fortager mig ikke noget med min siden falder på google , fordi jeg stoler på denne person fuldt og fast , hvad gør jeg så , betaler han så x kr tilbage som jeg selv kunne have  leveret bedre selv?

Jo jeg må vide hvad der sker vis, fuldt ud før man går ind sådan en aftale både vis stiger og falder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:00 | Låst

Mikael christiansen:
Jeg vil helst have et svar fra tråd starter, for det er ikke dig der tilbyder denne ordning
Hæ, nej ikke på nuværende tidspunkt i hvert fald ;)

Men jeg vil så ende mit svar med at sige at en No Pay No Cure aftale nok i realiteten ikke er noget for dig.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)