Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi "synes godt om" hinandens Facebook-side?

Side 41 ud af 67 (662 indlæg)
Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 16:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Fra Helgenæs, Århus
Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 22:00 | Låst
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 22:13 | Låst
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:27 | Låst

Så kan man sgu da for alvor snakke om, at der er gået inflation i knappen "synes godt om". :) Folk skal da kun like, hvis de reelt har noget på hjertet eller vil bibringe din side og produkt værdi - ellers er det jo ligegyldigt - og så bliver det da næsten sørgeligt at se på envejsdialog på en facebook side, hvor responsen på dine updates og debat på siden er ikke eksisterende. vågn nu op folkens. Skab jer en side, et produkt der er spændende at være på. Det her er corny og ikke måden hvorpå langvarig eller for den sags skyld kortvarig succes generes på.

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 22:34 | Låst

Jeg vil gerne lige give et lille konstruktivt svar på dette indlæg.

Jeg ser ingen fordele i at få folk til at trykke "Synes godt om" på din side, bare for at begge parter kan få flere "Synes godt om"'ere, da de nye du får, ikke er rigtige. De er blot byttere du har "købt" dig til, og det er ikke engang sikkert at de synes godt om det. Jeg ser bare ingen mening i det.

Mvh. Sebastian.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:37 | Låst

Ved ikke om det var et svar på mit indlæg. men det var ihvertfald min pointe formuleret og kommunikeret ud på en lidt anden måde :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 22:48 | Låst

Casper Henningsen:
Så kan man sgu da for alvor snakke om, at der er gået inflation i knappen "synes godt om". :) Folk skal da kun like, hvis de reelt har noget på hjertet eller vil bibringe din side og produkt værdi - ellers er det jo ligegyldigt - og så bliver det da næsten sørgeligt at se på envejsdialog på en facebook side, hvor responsen på dine updates og debat på siden er ikke eksisterende. vågn nu op folkens. Skab jer en side, et produkt der er spændende at være på. Det her er corny og ikke måden hvorpå langvarig eller for den sags skyld kortvarig succes generes på.

Hej Casper

Vil lige indskyde, at jeg sandelig kun klikker på de sider, som jeg selv synes er kanon. Jeg har herigennem fået inspiration til en masse dejlige sider ... bl.a. en side med nogle fantastiske tøj-ugler. Så egentlig synes jeg det er en win-win-situation at jeg bliver gjort opmærksom på nogle sider, hvoraf jeg synes at nogle af dem er noget for mig ... og derefter klikker jeg Synes Om på dem, og aldrig på sider, som intet siger mig eller sider, som jeg ingen interesse har i :o)

Susan :o)

Fra København N
Tilmeldt 11. May 11
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 22:50 | Låst

Casper og Sebastian

Det, jeg er interesseret i, er en facebook-fanbox på min blog, jakobhorn.dk. Forhåbningen er naturligvis, at besøgende på bloggen skal synes godt om den, og at jeg på den måde kan nå dem i deres facebook-feed næste gang jeg lægger en blogpost på. I det lys kan jeg ganske rigtigt være ligeglad med, at mine venner, familie og med-aminoer 'liker' den for at gøre mig en tjeneste. 

Men så alligevel ikke helt, og slet ikke i begyndelsen. Jeg føler mig temmelig overbevist om, at folks tilbøjelighed til at 'like' min side hænger sammen med, hvor mange andre, der har 'liket' den før dem. 

Hvis det er mig selv, min kæreste og min mor tror jeg ikke folk vil gøre det i ligeså høj grad, som hvis der er 200 andre. Derfor sætter jeg pris på, at aminoerne er med til at sætte lidt gang i sagerne. 

Også jer:-) http://www.facebook.com/pages/jakobhorndk/133442690063592

jakobhorn.dk/ - Inspiration til kommunikation og marketing for små virksomheder og organisationer.

Fra Helgenæs, Århus
Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 22:57 | Låst

Det er efter min overbevisning altid godt at have så mange mennesker som muligt til at synes om sin side og produkt. Det er mening nok for mig. Og by the way hyggede jeg mig gevaldigt ved at gennemse trådens fb-sider og de forskellige idéer til promovering. At der i denne tråd er lagt op til byttehandler-so what! På den måde fik jeg lejlighed til at se dem, hvilket jeg ikke ville have haft uden denne tråd.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:58 | Låst

Det er også sødt nok Susan :)

Men så lad være med at forvente et "synes godt" sendt retur i din retning, blot fordi du har trykket på deres. Det er et tryk der ingen værdi og dynamik giver til din facebook side overhovedet, nærmest tværtimod.

Side 41 ud af 67 (662 indlæg)