Hej !
Kan ikke finde den på Facebook ? mvh john sommer |
Hej lene,
Her du ikke et link til Facebook side?
mvh
john sommer
Hej !
Kan ikke finde den på Facebook ? mvh john sommer |
mvh john sommer|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|
|se: Om mig i min Amino-profil|
Hej lene, mvh john sommer |
Rolig nu - du skulle se på din side jeg arbejder mig igennem siderne da jeg først nu har bemærket dem. Er på side 14 - så ja langt endnu ! Dem i toppen hvad mener du ? mvh john sommer |
Er på side 15 har selkv fået 5 !! Så der kommer nok flere mon ikke ? Du kan se min side her .................. Kom så folkens med "Synes om" - mvh john sommer |
Hej Tboy, Er nået til side 15 - du må igang med at klikke i "synes om" Begynd her: På forhånd tak mvh john sommer
|
Hej lars, jeg har været der mvh john sommer |
Hej I må også gerne trykke "synes godt om" på min facebook side. |
Anders Pedersen
Har været igennem dem allesammen, men har ikke fået ret mange tilbage. Jeg venter lige en uges tid og trykker så "synes ikke godt om mere" til dem der ikke holder hvad de lover. Her er min side igen, igen http://www.facebook.com/?ref=home#!/pages/Varion-Lavenergi-Vinduer-og-d%C3%B8re/225886120757935 |
Hej Synes om klikkere ! Du finder min her
Ps! I dag har jeg gennemgået 16 sider og har modtaget flere klik
|
I må også meget gerne trykke "synes godt om" på min side. http://www.facebook.com/#!/pages/Carl-Carla/151501518251465 Er lige startet op i denne uge så den er helt ny. Skulle nogle af jer være bosiddende i Tyskland må i meget gerne sende mit link videre til alle i kender med børn i alderen 0-6 år. Har ikke boet her så lang tid så mangler lidt netværk hernede. Så derfor vil alt hjælp være dejligt. Tak på forhånd. Hilsen Camilla |