Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der ikke en dygtig sælger på Amino?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer..

Her er potentiale for at lave en rigtig god løn pr time hvis den rette sætter sig ind i konceptet og målgruppen. Prisen er ikke fastlagt så giv os et bud på hvad du kan tilbyde.

Byd ind på opgaven HER

MVH
Henrik Sejrbo

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:25

Jeg er sikker på at der er mange dygtige sælgere på Amino, men efter at have kigget på opgaven og hjemmesiden, er jeg ikke overrasket over at du ikke har fået ret mange henvendelser.

Selve opgaven er utroligt klodset formuleret, og det er ikke rigtig til at finde ud af hvad det er I forventer. Det kan man måske finde ud af ved at kontakte dig.

Selve hjemmesiden ser i bedste fald halvfærdig ud, og er ikke i nærheden af at være klar til at blive præsenteret for teleselskaberne. Jeg ved ikke hvor hurtigt det kommer til at gå, men lige nu er der lang vej hjem.

Teleselskaber er oftest nogle halvstore størrelser, der ikke bare tager telefonen og siger at det da var en god idé, lad os gøre det. Der er mange overvejelser de skal gøre inden de kaster sig ud i sådan et projekt, og det kræver sandsynligvis mere end et opkald.

Så er der selve aflønningen: Resultatorienteret.

Det er selvfølgelig en god idé, men de dygtige sælgere skal have en stor bid af kagen, hvis de skal på ren provision. Den provision skal virkelig være god, for at det er det værd. og hvis man kigger på det, ser det ud til at der kan komme til at gå rigtig lang tid, før de får penge udbetalt.

For det første ved de nok at der kan være en lang beslutningsproces hos teleselskaberne. i hele den tid, tjener de ikke noget. Og vender teleselskabet tommelfingeren ned, får de heller ikke noget.

Hvis teleselskabet så (mod forventning) skulle sige ja, har de først en gratis periode på 14 dage. Der må man formode at sælgeren heller ikkke tjener noget. Nu er der ved at være gået ret lang tid, uden indtjening. Det er ikke specielt attraktivt, da der sandsynligvis stadig er udgifter der skal betales, og man skal nok også have lidt at spise.

Derefter er der en betalingsperiode på 3 måneder, hvor teleselskaberne betaler pr. klik. Du kan ikke fakturere teleselskaberne før klikkene rent faktisk har fundet sted, hvilket skyder 1. lønningsdag yderligere.

Og hvad hvis der ikke kommer ret mange klik? Hvor skal lønnen så komme fra? Vi er ude i en ret lang periode uden indtægter, og dermed en stor sandsynlighed for at projektet dør inden det er færdigt. Og så kommer der måske slet ikke nogen første lønningsdag.

Jeg kan selvfølglig tage fejl, men det er hvad jeg tænker når jeg ser dit opslag.

Men du kan jo vende den lidt:

Ville du reagere på sådan et opslag?

Er du villig til at stoppe med det du laver, og gå all-in i projektet uden anden indkomst og bare vente på at du kan leve af det? Hvis ikke, kan du nok heller ikke forvente at andre vil. Slet ikke når det ikke er deres eget påfund.

Så ud fra det jeg har set, synes jeg der er plads til forbedring. Men jeg kender selvfølgelig ikke projektet i detaljer.

Det er nogle af grundene til at jeg ikke selv ville byde på den opgave, hvis jeg stod og skulle finde på noget at lave. Og det er ikke utænkeligt at der er andre der har det på nogenlunde samme måde, og det er derfor du måske ikke har så stor respons.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:06

Har smidt dig en PB

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:12

Nicolaj Thomasen:

Har smidt dig en PB

og så er der alligevel nogen der skal ødelægge min teori :o)

Men det er godt at jeg tod fejl Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:17

igang:

Nicolaj Thomasen:

Har smidt dig en PB

og så er der alligevel nogen der skal ødelægge min teori :o)

Men det er godt at jeg tod fejl Big Smile

Nej du tager ikke fejl. Det er nærmest umuligt at lave en direkte aftale med teleselskaberne. Der er vist kun en side med mobilpriser herhjemme der har det og det er ikke undertegnede Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:25

Hej. Det er mig der har været med til sitet og ejer det. Sitet er det vi kalder færdigt, designeren arbejder på at sætte selve analysen op, på en pæn og smart måde. Dem som nævner det ikke ser færdigt ud, glemmer udtrykket always in beta. Sitet bliver løbende udviklet på, og tilføjet flere funktioner. Nu er vi bare nået til et punkt hvor vi vil have aftaler i hus. Opgaven er så at sige ydderst simple. 1500 kr. Eks. Moms for at lave en aftale med et af selskaberne om at levere priser til sitet i form af et xml fil. Til at starte med hendvender vi os primært til små teleselskaber, da vores prisberegner regner forventet totalpris ud, hvor alle afgifter med mere er indregnet, og det er der flere store selskaber der ikke er så tilfredse med. For at komme ind på market, tilbyder vi de forskellige selskaber 14 dage med ubegrænset klik. Efter de 14 dage kan de så vælge om de vil fortsætte med en kampangepris på 0,80 kr. Per klik, i 3 måneder. Efter da bliver det individuelt forhandlet priser. Det er et utal af ekstra funktioner på vej og en analyse til bredbånd og mobilbredbånd på vej, men nu vil vi have nogle aftaler i hus først.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:39

Matthew David Stendal Larsen:

Opgaven er så at sige ydderst simple. 1500 kr. Eks. Moms for at lave en aftale med et af selskaberne om at levere priser til sitet i form af et xml fil.

Det er vist ikke særlig gennemtænkt...Det kan ingen da hverken leve eller dø af - en god sælger skal jo i så fald lukke 2-3 aftaler om dagen - og hvor teleselskaber er der nu her i landet?! Urealistisk

Hvordan kan det være I ikke selv tager kontakt til selskaberne, hvis I tror på Jeres idé? Så mange selskaber der jo heller ikke....

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:44

Hej . TDC med flere vil gerne være med når vi har nået en hvis størrelse. Der findes dog ca. 70 teleselskaber i alt i Danmark, så det er en del at ringe til. Desuden fik jeg vist ikke forklaret ordenlig at 1500 kr. eks. moms var en foreslået pris. Har dog allerede et par aftaler klar, men vil have lidt flere får vi officielt går i gang. Måden vi gør os synlig på at et reklame budget på 5000 kr. om dagen på adwords og tradenet.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:47

Matthew David Stendal Larsen:

Hej . TDC med flere vil gerne være med når vi har nået en hvis størrelse. Der findes dog ca. 70 teleselskaber i alt i Danmark, så det er en del at ringe til. Desuden fik jeg vist ikke forklaret ordenlig at 1500 kr. eks. moms var en foreslået pris. Har dog allerede et par aftaler klar, men vil have lidt flere får vi officielt går i gang. Måden vi gør os synlig på at et reklame budget på 5000 kr. om dagen på adwords og tradenet.

Jeg synes bestemt heller ikke idéen virker helt tosset. Men det virker nu ikke specielt gennemført, bestemt heller ikke når man kigger på Jeres side, som nævnt i et andet indlæg.

Jeg mener det er en meget ambitiøs idé, der kræver langt mere forarbejde (og sikkert penge), end det giver indtryk af nu.

Men ønsker jeg al held og lykke med projektet.

Brian

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:57

Nu afviser jeg på ingen måde kommentare , da jeg betragter det som konstruktivt kritik, og det kan man altid bruge. Min prøv at klikke ind på www.google.dk . For mig virker det halvtfærdigt. Vil på ingen måde være flabet eller noget. Pointen med vores site er at vi kun har det nødvendige og alt unødigt fedt er skårer væk. Men jeg vil gerne have uddybbet hvad der virker halvtfærdigt, så jeg kan tage en snak med programmøren og webdesigeren om det

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)