Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moms ved leje af kontor

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige oprettet mit firma, men er stadig meget grøn.

Har lejet et kontor som koster 4000+moms pr. måned.

Jeg har så fået den første faktura som er på depositum, der er 3 måneders husleje.

Hvordan fungere det med moms? Skal jeg betale hele beløbet + moms til dem, og hvornår får jeg så den moms tilbage?

Tusind tak

Fra Randers
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Ja du skal betale hele beløbet inklusiv moms til udlejer.

Momsen får du tilbage i forbindelse med dine løbende momsopgørelser, som alt efter hvor stor en omsætning du har skal foretages månedligt, kvartalsvis eller halvårligt.

Flemming Bach

Bachs Bogføring - din freelance bogholder i Randers, og Århus.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)