Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt SEO Projekt

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11/4/2005 4:00:25 PM Forfatter: Michael Oxkjær
Dato: 11/4/2005 3:50:59 PM Forfatter: Riad
Vi skal lave et dynamisk site, der sparker roev design maessigt! Vi skal formentlig bruge en  database hertil.
Derudover kan jeg kun tilslutte mig Fey, idet jeg heller ikke forstår hvor en programmør kommer ind i billedet, er det ikke nærmere tekstforfattere du efterlyser?

Jeg arbejder en del med SEO. Jeg er selv udvikler. Jeg vil helt klart sige, at HTML ikke er programmering. Men et af de mere centrale emner indenfor SEO er URL-Rewriting, og når man har et stort site, som er database drevet, kræver det en udvikler at lave en god URL-Rewriter til netop ens setup med database osv.

Derudover kommer det selvfølgelig at man kan tænkte i kundens baner, og løsrive sig fra ens egen viden, omkring sit eget emne, hvis man skal søgemaskineoptimere sin egen hjemmeside. Det er noget helt andet, og noget af det svære...
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:18

Søgemaskineoptimering er en marketingdeciplin og det vigtigste udgangspunkt for success er derfor dygtige erfarne strateger, der kan fastlægge metoder og implementering i den enkelte sag. 90% af alle de kunder jeg har arbejdet med udfører selv kodning og programmering - det de har brug for fra mig er viden om hvad der skal gøres, og hvilke konsekvenser forskellige løsningmodeller kan have.

Det er langt sværere i dag at få foden indenfor på markedet - det er ved at være for veletableret. Det var let i 97, men det er altså snart 9 år siden! Mange virksomheder har været her længe og sidder godt på de tungeste kunder - både i Danmark og det meste af den vestlige verden.