Faldt lige over denne hjemmeside og lyder til i er rigtig godt til at hjælpe hinanden med ider, salgs teknikker, impudts mm. Nu er det ikke ligefrem fordi jeg selv er iværksætter, arbejder i Telia som sælger..! Hvilket også går rigtig godt for BtC, men der hvor jeg stadig har meget at lære er BtB.. Har altid været et mål, så det skal da også indfries på et tidspunkt.. :) Men jeg kan ikke vente, så vil gerne begynde i det smug med lidt opsøgende salg..! starte med mindre virksomheder, give den en komplet samt rigtige løsning. Men selv hvis man havde den perfekte løsning for jer erhvervsdrivende, hvordan skaber man så bedst muligt kontakten til jer? for arrangeret en møde hvor lige netop jeres løsning skal præsenteres? Tror i bund og grund virksomheder er lidt skræmt ved tanken om at skulle skifte abo. eller telefon udbyder, måske fordi det ikke altid er lige nemt at gennemskuge? da det er en branche med meget forviring og uigennemskulighed. Men hvad skal jeg så? hvordan fanger jeg jeres opmærksomhed? hvad skal til før i er villige til at arrangere et møde? Er der for travlt i virksomhederne til et sådan møde kan klemmes ind, eller er et møde overflødig? Meget jeg ikke er klar over og har så mange spørgsmål.. :) Håber i kan komme med nogle gode og bund ærlige meninger om dette! Mvh. Henrik Jacobsen |
Hej Henrik.
Det er et super initiativ, og det er da i hvert fald relavante sprøgsmål. Du skal dog nok regne med, at du er oppe mod onfone, Telmore osv. Men hvis dit produkt er godt nok, burde det ikke være noget problem :o)
Der er dog noget jeg ikke kan få til at hænge sammen. Du arbejder i Telia som sælger BtC, altså må jeg formode at du står i en Telia butik. Med mit kendskab til Telia, kan jeg ikke få det til at stemme med at du lige pludselig skal rende rundt og holde møder med erhvervskunder?
Mig bekendt har de (ekstern) telesalg til at håndtere små kunder, og egne konsulenter til at tage sig af større kunder. Og der er jeg ret sikker på at butikkerne ikke er en del af den salgsstrategi. Ikke en gang til salg af telefoner, da det styres via web.
EDIT: Den sidste del er slettet :o)