<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="https://www.amino.dk:443/utility/FeedStylesheets/rss.xsl" media="screen"?><rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"><channel><title>Hvordan starter jeg selvstændig virksomhed?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/15826.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><description>&lt;p&gt;Her diskuterer vi, hvordan man kommer i gang som iv&amp;aelig;rks&amp;aelig;tter, hvordan man starter en virksomhed op, og hvad det vil sige at v&amp;aelig;re selvst&amp;aelig;ndig. Der er mange ting at overveje, inden tager springet med opstart af en ny virksomhed, men du kan v&amp;aelig;re sikker p&amp;aring;, at de mange aminoer vil g&amp;oslash;re meget for hj&amp;aelig;lpe dig. Entrepren&amp;oslash;rskab er i dette forum i h&amp;oslash;js&amp;aelig;det, og vi fokuserer p&amp;aring; de problemstillinger, men har, allerede inden man ved, hvilken branche man som iv&amp;aelig;rks&amp;aelig;tter skal satse p&amp;aring; med sin nye virksomhed. Velkommen til, vi gl&amp;aelig;der os til at h&amp;oslash;re om dine overvejelser og sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l som ny iv&amp;aelig;rks&amp;aelig;tter.&lt;/p&gt;</description><dc:language>da</dc:language><generator>CommunityServer 2008.5 SP2 (Debug Build: 40407.4157)</generator><item><title>Svar: Opsøgende salg (telebranchen)</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/728941.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 11 Dec 2010 09:54:37 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:728941</guid><dc:creator>Michael_N</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/728941.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=15826&amp;PostID=728941&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Jeg vil have en s&amp;aelig;lger der yder service ogs&amp;aring; efter salget, &amp;nbsp;en kontaktperson der kan ordne ting og sager vdr mine kommunikationsl&amp;oslash;sninger .&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Opsøgende salg (telebranchen)</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/728863.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 10 Dec 2010 22:59:37 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:728863</guid><dc:creator>A6ooo</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/728863.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=15826&amp;PostID=728863&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;igang:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;A6ooo:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;
&lt;p&gt;&amp;quot;Igang&amp;quot; vil ogs&amp;aring; meget gerne h&amp;oslash;re hvor du f&amp;oslash;ler jeg har svinet andre teleselvskaber til offentlig.! bare s&amp;aring; jeg kan forbygge dette frem over, for kan ikke rigtig selv se hvor jeg har svinet eller talt negativt om andre selvskaber.. :)&lt;/p&gt;
&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;
&lt;p&gt;&amp;quot;Sviner&amp;quot; var ogs&amp;aring; et forkert ordvalg. Kritiserer, ville have v&amp;aelig;ret mere rigtigt.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men det er formuleringen: &amp;quot;Dette er ikke nogen s&amp;aelig;rlig billig aftale du har f&amp;aring;et lavet med TDC..! &lt;br /&gt;&amp;quot;, der kunne have v&amp;aelig;ret mere elegant.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Eks: &amp;quot;1.200 pr. m&amp;aring;ned b&amp;oslash;r kunne g&amp;oslash;res billigere. Jeg kan tilbyde dig Telias Business premium bla bla bla.&amp;quot;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er en lille detalje, men du skal huske p&amp;aring; at ikke alt hvad du siger og skriver, bliver opfattet som du m&amp;aring;ske tror det g&amp;oslash;r. Og selvom du sandsynligvis ikke mener ovenst&amp;aring;ende kommentar som kritik, eller en billig &amp;quot;sviner&amp;quot; af TDC, kan det let opfattes s&amp;aring;dan, da jeg ved at du repr&amp;aelig;senterer en af deres konkurrenter.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og is&amp;aelig;r n&amp;aring;r man formulerer sig p&amp;aring; skrift, kan tingene komme til at fremst&amp;aring; p&amp;aring; en helt anden m&amp;aring;de end tilt&amp;aelig;nkt.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men fred med det. Nu er jeg lidt klogere p&amp;aring; sammenh&amp;aelig;ngen, og du virker som en engageret medarbejder, som Telia skal v&amp;aelig;re glade for at have. Med dit &amp;oslash;nske om at suge viden til sig, skal det nok blive godt.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;For at vende tilbage til dit oprindelige sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l, er det meget forskelligt hvad der &amp;quot;tricker&amp;quot; modtageren. Jeg formoder at det er standard abonnementerne du skal ud og afs&amp;aelig;tte, og dermed er det sandsynligvis i m&amp;aring;lgruppen 1 - 20 / 30 abonnementer du skal ud og fange.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg g&amp;aring;r ogs&amp;aring; ud fra, at telefonen bliver et af dine vigtigste redskaber, og at det nok prim&amp;aelig;rt vil v&amp;aelig;re s&amp;aring;dan du skal fange dine kunder.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Der er ikke nogen facitliste, da det er forskelligt fra person til person, om de helst vil have et m&amp;oslash;de, eller om de vil klare det hele pr. telefon og mail. Hvis der i dit job er mulighed for begge dele, skal du bare lade det v&amp;aelig;re op til kunden at afg&amp;oslash;re hvad der passer ham / hende bedst. Der er (sandsynligvis)ikke noget &amp;oslash;konomi i at tage ud og holde m&amp;oslash;de med en kunde der skal have 2 value 49 abonnementer, og her skal du selvf&amp;oslash;lgelig s&amp;oslash;rge for at det klares telefonisk.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du har en butik du kan vise telefonerne frem i, s&amp;aring; det ideelle vil selvf&amp;oslash;lgelig v&amp;aelig;re at holde et evt. m&amp;oslash;de hos dig. S&amp;aring; sparer du ogs&amp;aring; v&amp;aelig;rdifuld tid p&amp;aring; transport, samtidig med at du har alt vedr. abonnementer, og mulighed for at demoe de telefoner kunden er interesseret i. Og det optimerer muligheden for at lukke aftalen med det samme.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er b&amp;aring;de h&amp;aring;rdt og sp&amp;aelig;ndende hvad du skal&amp;nbsp;i gang med, og du skal bare blive ved med at suge en masse viden til dig. Og s&amp;aring; skal du pr&amp;oslash;ve en masse ting af. Selvf&amp;oslash;lgelig skal du starte med alt det du l&amp;aelig;rer p&amp;aring; de kommende salgskurser, og s&amp;aring; skal du pr&amp;oslash;ve nogle helt andre ting. til sidst har du s&amp;aring; meget erfaring, at du ved n&amp;oslash;jagtig hvad der skal til for lige netop den person du taler med.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg synes det er et sp&amp;aelig;ndende projekt, og jeg h&amp;aring;ber at det er f&amp;oslash;rste skridt p&amp;aring; vejen mod at afskaffe telesalg :o)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg vil ikke bore for meget i din afl&amp;oslash;nningsform, men hvis den er som jeg er informeret, skal du bare huske at ogs&amp;aring; eksisterende kunder kan f&amp;aring; brug for nye&amp;nbsp;/ flere&amp;nbsp;abonnementer. Derfor skal du ogs&amp;aring; huske dem, efter at kontrakten er underskrevet :o)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;TILF&amp;Oslash;JELSE: og som en anden var inde p&amp;aring;: N&amp;aring;r du kritiser det produkt kunden har valgt, er det en indirekte kritik eller nedg&amp;oslash;relse af kunden selv og dennes beslutninger. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis du kom ind i en t&amp;oslash;jbutik, og ekspedienten godt nok synes det&amp;nbsp;var noget uheldigt t&amp;oslash;j&amp;nbsp;en anden butik har solgt dig, vil du nok ikke synes rigtig godt om denne ekspedient eller butikken. For det er sandsynligvis dig selv der har valgt det t&amp;oslash;j du har k&amp;oslash;bt, og dermed er det dine beslutninger ekspedienten kritiserer. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Dette er uanset om du det mener det som kritik eller ej. Hvis kunden opfatter det som kritik, s&amp;aring; er det kritik.&lt;/p&gt;
&lt;div style="clear:both;"&gt;&lt;/div&gt;
&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hold da op nu sker der noget.. :) virkeligt et l&amp;aelig;kkert indl&amp;aelig;g du har f&amp;aring;et lavet her, det er noget jeg kan bruge da der er masser af konstroktiv kretik.. L&amp;aelig;kkert at kunne arbejde videre med den kretik man for.. :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi for lavet en afdeling i butikken som prim&amp;aelig;rt skal v&amp;aelig;re til erhverv, det bliver lukket lidt af s&amp;aring; man kan sidde i ro og fred med kunden uden den normale st&amp;oslash;j og forvirring der kan v&amp;aelig;re i butikken.. S&amp;aring; det prim&amp;aelig;re salgssted/m&amp;oslash;de lokation vil v&amp;aelig;re i butikken, men som du selv skriver st&amp;oslash;rre kunder ville man godt kunne komme til kunden..&lt;br /&gt;Men det du skriver med at alt allerede er i butikken alts&amp;aring; demo telefoner m.m. g&amp;oslash;r jo selvf&amp;oslash;lgelig butikken til den ideelle salgssted.. :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Har taget det med omtalen af kundens nuv&amp;aelig;rrende l&amp;oslash;sning kraftig til eftertanke, da jeg udem&amp;aelig;rket kan se hvad du mere.. Selvom det bestemt ikke er hensigtin.. :)&lt;br /&gt;Dette vil jeg l&amp;aelig;gge stor v&amp;aelig;gt p&amp;aring;.. STOR hj&amp;aelig;lp.. :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du har ret i vores afl&amp;oslash;nningsform..! vi er prim&amp;aelig;rt betalt for nye kunder, men det er d&amp;aring;rlige s&amp;aelig;lgere som kun t&amp;aelig;nker p&amp;aring; nysalg.. &lt;br /&gt;Hemmeligheden bag en god s&amp;aelig;lger er at skabe en behov for kunden der referer til lige netop ham og ikke sine kollegaer, kunden skal f&amp;oslash;le sig trykke med s&amp;aelig;lgeren og g&amp;aring; ud af d&amp;oslash;ren med en god fornemmelse samt den bedst mulige l&amp;oslash;sning til kunden..&lt;br /&gt;Folk snakker og det er den bedste reklame en virksomhed kan k&amp;oslash;be, har flere kunder som jeg har f&amp;aring;et da allerede eksisterende kunder har anbefalet telia og specefikt mig(den oplevelse de har f&amp;aring;et i butikken)!&lt;br /&gt;Erhverv fungere formentlig p&amp;aring; samme m&amp;aring;de og holder man kontakten med virksomhede samt er der for dem i salg eller sager hvor der ingen provotion ligger i, jamen s&amp;aring; er det ogs&amp;aring; selv samme s&amp;aelig;lger som bliver kontaktet n&amp;aelig;ste gang der skal bestilles et nyt abo. :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Endnu engang tak for en fantastisk indl&amp;aelig;g.. :)&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Opsøgende salg (telebranchen)</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/728838.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 10 Dec 2010 22:17:59 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:728838</guid><dc:creator>igang</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/728838.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=15826&amp;PostID=728838&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;A6ooo:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;
&lt;p&gt;&amp;quot;Igang&amp;quot; vil ogs&amp;aring; meget gerne h&amp;oslash;re hvor du f&amp;oslash;ler jeg har svinet andre teleselvskaber til offentlig.! bare s&amp;aring; jeg kan forbygge dette frem over, for kan ikke rigtig selv se hvor jeg har svinet eller talt negativt om andre selvskaber.. :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;quot;Sviner&amp;quot; var ogs&amp;aring; et forkert ordvalg. Kritiserer, ville have v&amp;aelig;ret mere rigtigt.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men det er formuleringen: &amp;quot;Dette er ikke nogen s&amp;aelig;rlig billig aftale du har f&amp;aring;et lavet med TDC..! &lt;br /&gt;&amp;quot;, der kunne have v&amp;aelig;ret mere elegant.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Eks: &amp;quot;1.200 pr. m&amp;aring;ned b&amp;oslash;r kunne g&amp;oslash;res billigere. Jeg kan tilbyde dig Telias Business premium bla bla bla.&amp;quot;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er en lille detalje, men du skal huske p&amp;aring; at ikke alt hvad du siger og skriver, bliver opfattet som du m&amp;aring;ske tror det g&amp;oslash;r. Og selvom du sandsynligvis ikke mener ovenst&amp;aring;ende kommentar som kritik, eller en billig &amp;quot;sviner&amp;quot; af TDC, kan det let opfattes s&amp;aring;dan, da jeg ved at du repr&amp;aelig;senterer en af deres konkurrenter.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og is&amp;aelig;r n&amp;aring;r man formulerer sig p&amp;aring; skrift, kan tingene komme til at fremst&amp;aring; p&amp;aring; en helt anden m&amp;aring;de end tilt&amp;aelig;nkt.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men fred med det. Nu er jeg lidt klogere p&amp;aring; sammenh&amp;aelig;ngen, og du virker som en engageret medarbejder, som Telia skal v&amp;aelig;re glade for at have. Med dit &amp;oslash;nske om at suge viden til sig, skal det nok blive godt.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;For at vende tilbage til dit oprindelige sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l, er det meget forskelligt hvad der &amp;quot;tricker&amp;quot; modtageren. Jeg formoder at det er standard abonnementerne du skal ud og afs&amp;aelig;tte, og dermed er det sandsynligvis i m&amp;aring;lgruppen 1 - 20 / 30 abonnementer du skal ud og fange.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg g&amp;aring;r ogs&amp;aring; ud fra, at telefonen bliver et af dine vigtigste redskaber, og at det nok prim&amp;aelig;rt vil v&amp;aelig;re s&amp;aring;dan du skal fange dine kunder.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Der er ikke nogen facitliste, da det er forskelligt fra person til person, om de helst vil have et m&amp;oslash;de, eller om de vil klare det hele pr. telefon og mail. Hvis der i dit job er mulighed for begge dele, skal du bare lade det v&amp;aelig;re op til kunden at afg&amp;oslash;re hvad der passer ham / hende bedst. Der er (sandsynligvis)ikke noget &amp;oslash;konomi i at tage ud og holde m&amp;oslash;de med en kunde der skal have 2 value 49 abonnementer, og her skal du selvf&amp;oslash;lgelig s&amp;oslash;rge for at det klares telefonisk.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du har en butik du kan vise telefonerne frem i, s&amp;aring; det ideelle vil selvf&amp;oslash;lgelig v&amp;aelig;re at holde et evt. m&amp;oslash;de hos dig. S&amp;aring; sparer du ogs&amp;aring; v&amp;aelig;rdifuld tid p&amp;aring; transport, samtidig med at du har alt vedr. abonnementer, og mulighed for at demoe de telefoner kunden er interesseret i. Og det optimerer muligheden for at lukke aftalen med det samme.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er b&amp;aring;de h&amp;aring;rdt og sp&amp;aelig;ndende hvad du skal&amp;nbsp;i gang med, og du skal bare blive ved med at suge en masse viden til dig. Og s&amp;aring; skal du pr&amp;oslash;ve en masse ting af. Selvf&amp;oslash;lgelig skal du starte med alt det du l&amp;aelig;rer p&amp;aring; de kommende salgskurser, og s&amp;aring; skal du pr&amp;oslash;ve nogle helt andre ting. til sidst har du s&amp;aring; meget erfaring, at du ved n&amp;oslash;jagtig hvad der skal til for lige netop den person du taler med.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg synes det er et sp&amp;aelig;ndende projekt, og jeg h&amp;aring;ber at det er f&amp;oslash;rste skridt p&amp;aring; vejen mod at afskaffe telesalg :o)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg vil ikke bore for meget i din afl&amp;oslash;nningsform, men hvis den er som jeg er informeret, skal du bare huske at ogs&amp;aring; eksisterende kunder kan f&amp;aring; brug for nye&amp;nbsp;/ flere&amp;nbsp;abonnementer. Derfor skal du ogs&amp;aring; huske dem, efter at kontrakten er underskrevet :o)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;TILF&amp;Oslash;JELSE: og som en anden var inde p&amp;aring;: N&amp;aring;r du kritiser det produkt kunden har valgt, er det en indirekte kritik eller nedg&amp;oslash;relse af kunden selv og dennes beslutninger. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis du kom ind i en t&amp;oslash;jbutik, og ekspedienten godt nok synes det&amp;nbsp;var noget uheldigt t&amp;oslash;j&amp;nbsp;en anden butik har solgt dig, vil du nok ikke synes rigtig godt om denne ekspedient eller butikken. For det er sandsynligvis dig selv der har valgt det t&amp;oslash;j du har k&amp;oslash;bt, og dermed er det dine beslutninger ekspedienten kritiserer. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Dette er uanset om du det mener det som kritik eller ej. Hvis kunden opfatter det som kritik, s&amp;aring; er det kritik.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Opsøgende salg (telebranchen)</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/728802.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 10 Dec 2010 21:46:26 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:728802</guid><dc:creator>A6ooo</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/728802.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=15826&amp;PostID=728802&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;A6ooo:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;
&lt;p&gt;Okay, nu tror jeg vist det er ved at v&amp;aelig;re tid til en lille forklaring..! For der er flere som ikke helt har forst&amp;aring;et budskabet.. :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Thomas, kan fornemme du ikke helt kan hitte ud af det her..! &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg er her inde p&amp;aring; siden fordi det l&amp;oslash;d som en super side at f&amp;aring; gode imputs, da jeg gerne vil v&amp;aelig;re bedere til BtB sekteren..&lt;br /&gt;Dette er noget vi skal have indf&amp;oslash;rt i butikken fra starten af det nye &amp;aring;r da vores butik er udvalgt som Erhvervs center b&amp;aring;nede med BtC ogBtB.. men da jeg ingen erfaring har inden for denne sekter s&amp;oslash;ger jeg selvf&amp;oslash;lgelig r&amp;aring;d.. :)&lt;br /&gt;Der er ogs&amp;aring; allerede booket kurser som ogs&amp;aring; vil blive p&amp;aring;begyndt i starten af det nye &amp;aring;r, men har brug for alt den viden jeg kan f&amp;aring; og hvem er mere n&amp;aelig;rliggende at sp&amp;oslash;rge end jer erhvervsdrivende selv.. :)&amp;nbsp;dette g&amp;oslash;r jeg i min fritid da jeg vil v&amp;aelig;re godt forberet p&amp;aring; den opgave butikken har f&amp;aring;et.. G&amp;aring;r op i det jeg laver og vil v&amp;aelig;re forberet til at kunne takle det meste..&lt;br /&gt;Bonusen er jo s&amp;aring; at jeg for en masse erfaring, til det jeg gerne vil nemlig BtB med st&amp;oslash;rre kunder selvf&amp;oslash;lgelig.. dette er bestemt ikke noget nemt job at f&amp;aring;, derfor skal jeg pr&amp;aelig;stere max for at kunne bruge dette til noget..&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pr&amp;oslash;ver og &amp;oslash;nsker&amp;nbsp;ikke at s&amp;aelig;lge noget p&amp;aring; denne side, dette er ikke en salgs siden men en side med r&amp;aring;d og ider.&lt;br /&gt;Blev spurgt tidligere i bloggen og jeg kunne g&amp;oslash;re en specefik kundes regning billigere, havde ikke mange oplysninger at g&amp;aring; efter. Men ud fra de informationer jeg kunne l&amp;aelig;se mig til pr&amp;oslash;vede jeg at lave et anslag til et abo.&lt;br /&gt;Der er ikke taget hensyn til kundens behov ned i detaljer, men med et abo. hvor alt stort set er ink. og kunden kunne stadig spare omkring 600kr ex. moms i m&amp;aring;neden..&lt;br /&gt;Valgte at bringe tilbudet p&amp;aring; bloggen da det viser et godt billede af hvor mange penge der er at spare, selvf&amp;oslash;lgelig bringer jeg et tilbud for Telia da det er min arbejdesgiver, men kunden kan ogs&amp;aring; kontakte hendes nuv&amp;aelig;rende oprat&amp;oslash;r og f&amp;aring; regningen v&amp;aelig;sentlig ned pr. m&amp;aring;nede..&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg h&amp;aring;ber bestemt ikke jeg har fors&amp;oslash;gt at nedg&amp;oslash;re nogle af mine konkurrenter, har lige l&amp;aelig;ste hele bloggen igennem og kan ikke se jeg har sagt noget negativt om nogle selvskaber..&lt;br /&gt;Men find det sted du mener jeg har nedgjordt andre virksomheder! for det kan v&amp;aelig;re en forkert m&amp;aring;de jeg har udtrykt mig p&amp;aring; og det vil jeg meget gerne v&amp;aelig;re klar over s&amp;aring; jeg kan &amp;aelig;ndre p&amp;aring; det frem over.. :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du m&amp;aring; endelig ikke tro jeg sidder og repr&amp;aelig;senterer en virksomhed som ikke er interesseret i mit forhavende. Hvilken virksomhed ville ikke &amp;oslash;nske deres ansatte blev dygtigere til deres job.. Men forst&amp;aring;r slet ikke hvorfor og hvordan det kommer ind i billedet med mit sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l i f&amp;oslash;rste omgang..! Form&amp;aring;let med denne blog var ligenettop at vide hvordan man kommer bedst muligt i kontakt med jer erhvervsdrivende, ikke om jeg har f&amp;aring;et lov at mit job(hvilket jeg s&amp;aring; har, eller n&amp;aelig;rmere skal da det bliver et nyt kunde sekment for mig).&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;For at tage det hele med, da der er mange som kritisere mig for at glemme kundens behov..!&lt;br /&gt;Har ikke skrevet s&amp;aelig;rlig meget om kunden behov p&amp;aring; denne blog, da det er indgangsvinklen til salget jeg eftersp&amp;oslash;rge og ikke det efterf&amp;oslash;lgende..&lt;br /&gt;N&amp;aring;r man har f&amp;aring;et fat i en kunde kommer den entlige behovs analyse jo f&amp;oslash;rst, for som andre ogs&amp;aring; har skrevet kan man ikke lavet et tilbud uden at kende kundens behov.. :) kan ikke v&amp;aelig;re mere enig! &lt;br /&gt;Men det m&amp;aring; komme i en anden blog :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;H&amp;aring;ber vi kan komme tilbage p&amp;aring; sporet og forh&amp;aring;beligt for jeg en masse gode redskaber til mit nye og butikkens projekt..!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;quot;Igang&amp;quot; vil ogs&amp;aring; meget gerne h&amp;oslash;re hvor du f&amp;oslash;ler jeg har svinet andre teleselvskaber til offentlig.! bare s&amp;aring; jeg kan forbygge dette frem over, for kan ikke rigtig selv se hvor jeg har svinet eller talt negativt om andre selvskaber.. :)&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Opsøgende salg (telebranchen)</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/728799.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 10 Dec 2010 21:42:59 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:728799</guid><dc:creator>A6ooo</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/728799.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=15826&amp;PostID=728799&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Okay, nu tror jeg vist det er ved at v&amp;aelig;re tid til en lille forklaring..! For der er flere som ikke helt har forst&amp;aring;et budskabet.. :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Thomas, kan fornemme du ikke helt kan hitte ud af det her..! &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg er her inde p&amp;aring; siden fordi det l&amp;oslash;d som en super side at f&amp;aring; gode imputs, da jeg gerne vil v&amp;aelig;re bedere til BtB sekteren..&lt;br /&gt;Dette er noget vi skal have indf&amp;oslash;rt i butikken fra starten af det nye &amp;aring;r da vores butik er udvalgt som Erhvervs center b&amp;aring;nede med BtC ogBtB.. men da jeg ingen erfaring har inden for denne sekter s&amp;oslash;ger jeg selvf&amp;oslash;lgelig r&amp;aring;d.. :)&lt;br /&gt;Der er ogs&amp;aring; allerede booket kurser som ogs&amp;aring; vil blive p&amp;aring;begyndt i starten af det nye &amp;aring;r, men har brug for alt den viden jeg kan f&amp;aring; og hvem er mere n&amp;aelig;rliggende at sp&amp;oslash;rge end jer erhvervsdrivende selv.. :)&amp;nbsp;dette g&amp;oslash;r jeg i min fritid da jeg vil v&amp;aelig;re godt forberet p&amp;aring; den opgave butikken har f&amp;aring;et.. G&amp;aring;r op i det jeg laver og vil v&amp;aelig;re forberet til at kunne takle det meste..&lt;br /&gt;Bonusen er jo s&amp;aring; at jeg for en masse erfaring, til det jeg gerne vil nemlig BtB med st&amp;oslash;rre kunder selvf&amp;oslash;lgelig.. dette er bestemt ikke noget nemt job at f&amp;aring;, derfor skal jeg pr&amp;aelig;stere max for at kunne bruge dette til noget..&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pr&amp;oslash;ver og &amp;oslash;nsker&amp;nbsp;ikke at s&amp;aelig;lge noget p&amp;aring; denne side, dette er ikke en salgs siden men en side med r&amp;aring;d og ider.&lt;br /&gt;Blev spurgt tidligere i bloggen og jeg kunne g&amp;oslash;re en specefik kundes regning billigere, havde ikke mange oplysninger at g&amp;aring; efter. Men ud fra de informationer jeg kunne l&amp;aelig;se mig til pr&amp;oslash;vede jeg at lave et anslag til et abo.&lt;br /&gt;Der er ikke taget hensyn til kundens behov ned i detaljer, men med et abo. hvor alt stort set er ink. og kunden kunne stadig spare omkring 600kr ex. moms i m&amp;aring;neden..&lt;br /&gt;Valgte at bringe tilbudet p&amp;aring; bloggen da det viser et godt billede af hvor mange penge der er at spare, selvf&amp;oslash;lgelig bringer jeg et tilbud for Telia da det er min arbejdesgiver, men kunden kan ogs&amp;aring; kontakte hendes nuv&amp;aelig;rende oprat&amp;oslash;r og f&amp;aring; regningen v&amp;aelig;sentlig ned pr. m&amp;aring;nede..&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg h&amp;aring;ber bestemt ikke jeg har fors&amp;oslash;gt at nedg&amp;oslash;re nogle af mine konkurrenter, har lige l&amp;aelig;ste hele bloggen igennem og kan ikke se jeg har sagt noget negativt om nogle selvskaber..&lt;br /&gt;Men find det sted du mener jeg har nedgjordt andre virksomheder! for det kan v&amp;aelig;re en forkert m&amp;aring;de jeg har udtrykt mig p&amp;aring; og det vil jeg meget gerne v&amp;aelig;re klar over s&amp;aring; jeg kan &amp;aelig;ndre p&amp;aring; det frem over.. :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du m&amp;aring; endelig ikke tro jeg sidder og repr&amp;aelig;senterer en virksomhed som ikke er interesseret i mit forhavende. Hvilken virksomhed ville ikke &amp;oslash;nske deres ansatte blev dygtigere til deres job.. Men forst&amp;aring;r slet ikke hvorfor og hvordan det kommer ind i billedet med mit sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l i f&amp;oslash;rste omgang..! Form&amp;aring;let med denne blog var ligenettop at vide hvordan man kommer bedst muligt i kontakt med jer erhvervsdrivende, ikke om jeg har f&amp;aring;et lov at mit job(hvilket jeg s&amp;aring; har, eller n&amp;aelig;rmere skal da det bliver et nyt kunde sekment for mig).&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;For at tage det hele med, da der er mange som kritisere mig for at glemme kundens behov..!&lt;br /&gt;Har ikke skrevet s&amp;aelig;rlig meget om kunden behov p&amp;aring; denne blog, da det er indgangsvinklen til salget jeg eftersp&amp;oslash;rge og ikke det efterf&amp;oslash;lgende..&lt;br /&gt;N&amp;aring;r man har f&amp;aring;et fat i en kunde kommer den entlige behovs analyse jo f&amp;oslash;rst, for som andre ogs&amp;aring; har skrevet kan man ikke lavet et tilbud uden at kende kundens behov.. :) kan ikke v&amp;aelig;re mere enig! &lt;br /&gt;Men det m&amp;aring; komme i en anden blog :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;H&amp;aring;ber vi kan komme tilbage p&amp;aring; sporet og forh&amp;aring;beligt for jeg en masse gode redskaber til mit nye og butikkens projekt..!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Opsøgende salg (telebranchen)</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/728735.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 10 Dec 2010 20:40:51 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:728735</guid><dc:creator>igang</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/728735.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=15826&amp;PostID=728735&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Leif - ProAccounts:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;
&lt;p&gt;Jeg har meget vanskeligt ved at forestille mig en virksomhed, som ikke &amp;oslash;nsker at deres s&amp;aelig;lgere selv &amp;oslash;nsker at dygtigg&amp;oslash;re sig og fors&amp;oslash;ge at s&amp;aelig;lge firmaets produkter, uanset om det p&amp;aring;g&amp;aelig;ldende produkt s&amp;aring; ligger udenfor medarbejderens normale arbejdsomr&amp;aring;de.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg tror heller ikke at der er mange der har problemer med at deres medarbejdere dygtigg&amp;oslash;r sig. Men man kunne forestille sig at et firma i Telias st&amp;oslash;rrelse har en afdeling der st&amp;aring;r for den offentlige kommunikation udadtil. Og det er ikke sikkert at de er enige i, at dette er m&amp;aring;den at g&amp;oslash;re det p&amp;aring;.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Derudover er der ogs&amp;aring; et par afdelinger der st&amp;aring;r for salget. Og igen, er det ikke sikkert at de er interesserede i at dette er m&amp;aring;den at g&amp;oslash;re det p&amp;aring;. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men jeg ved det selvf&amp;oslash;lgelig ikke med sikkerhed :o)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;EDIT: Men jeg er ret sikker p&amp;aring;, at Telia ikke &amp;oslash;nsker at fremst&amp;aring; som nogen der sviner konkurrenternes produkter offentligt. &lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Opsøgende salg (telebranchen)</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/728657.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 10 Dec 2010 18:46:53 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:728657</guid><dc:creator>Leif - ProAccounts</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/728657.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=15826&amp;PostID=728657&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Tobias Kj&amp;aelig;rgaard:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;3: Du sidder og repr&amp;aelig;senterer en virksomhed, som m&amp;aring;ske ikke er interesseret i at have dig som repr&amp;aelig;sentat, til netop dette segment.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg kan sagtens forst&amp;aring; at du gerne vil dygtig-g&amp;oslash;re dig inden for B2B, for det er et rigtigt sp&amp;aelig;ndende, og sv&amp;aelig;rt, omr&amp;aring;de. Men jeg tror bare at du skal vente, til du har dit firmas opbakning. Tag en snak med din leder om, at du gerne vil have mere med B2B og g&amp;oslash;re, og m&amp;aring;ske noget salgstr&amp;aelig;ning. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har meget vanskeligt ved at forestille mig en virksomhed, som ikke &amp;oslash;nsker at deres s&amp;aelig;lgere selv &amp;oslash;nsker at dygtigg&amp;oslash;re sig og fors&amp;oslash;ge at s&amp;aelig;lge firmaets produkter, uanset om det p&amp;aring;g&amp;aelig;ldende produkt s&amp;aring; ligger udenfor medarbejderens normale arbejdsomr&amp;aring;de.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Opsøgende salg (telebranchen)</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/728645.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 10 Dec 2010 18:31:55 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:728645</guid><dc:creator>Tobias Kjærgaard</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/728645.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=15826&amp;PostID=728645&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Men jeg forst&amp;aring;r stadig ikke hvad du vil ?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Leder du efter gode r&amp;aring;d, eller salgstekniker eller hvad ?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;For mig at se s&amp;aring; sker der 3 ting i dette indl&amp;aelig;g:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;1: Du fors&amp;oslash;ger at s&amp;aelig;lge dit produkt herinde.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;2: Du pr&amp;oslash;ver at nedg&amp;oslash;re dine konkurrenter.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;3: Du sidder og repr&amp;aelig;senterer en virksomhed, som m&amp;aring;ske ikke er interesseret i at have dig som repr&amp;aelig;sentat, til netop dette segment.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg kan sagtens forst&amp;aring; at du gerne vil dygtig-g&amp;oslash;re dig inden for B2B, for det er et rigtigt sp&amp;aelig;ndende, og sv&amp;aelig;rt, omr&amp;aring;de. Men jeg tror bare at du skal vente, til du har dit firmas opbakning. Tag en snak med din leder om, at du gerne vil have mere med B2B og g&amp;oslash;re, og m&amp;aring;ske noget salgstr&amp;aelig;ning. &lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Opsøgende salg (telebranchen)</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/728628.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 10 Dec 2010 17:59:24 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:728628</guid><dc:creator>Leif - ProAccounts</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/728628.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=15826&amp;PostID=728628&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hej Henrik&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg kan godt forst&amp;aring; hvis du synes diskussionen har taget en drejning, men det kunne du nemt have undg&amp;aring;et, men du lod dig lokke til at diskutere pris og komme med tilbud du reelt ikke vidste om kunden havde brug for....&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis du gerne vil v&amp;aelig;re en seri&amp;oslash;s btb-s&amp;aelig;lger s&amp;aring; undg&amp;aring;r du den slags, og du skal ogs&amp;aring; undg&amp;aring; at diskutere og nedg&amp;oslash;re dine kollegaer i branchen, bl.a. TDC. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Et andet godt r&amp;aring;d: lad v&amp;aelig;re med at fort&amp;aelig;lle en potentiel kunde, at de har en dyr/d&amp;aring;rlig aftale, hvis det er en indk&amp;oslash;ber du sidder overfor kan vedkommende f&amp;oslash;le, at du forn&amp;aelig;rmer dennes evne til at forhandle en god aftale hjem.....&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis du gerne vil have succes s&amp;aring; skal du starte med at s&amp;aelig;tte dig ind i kunden og dennes behov, og s&amp;aring; strikke en l&amp;oslash;sning sammen der d&amp;aelig;kker det. Hvis du bare tilbyder den samme l&amp;oslash;sning til en billigere pris, s&amp;aring; er det muligt du f&amp;aring;r en aftale, men du kan ogs&amp;aring; v&amp;aelig;re sikker p&amp;aring; at kunden skifter til en ny leverand&amp;oslash;r, n&amp;aelig;ste gang de f&amp;aring;r et bedre tilbud fra en dine konkurrenter.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mvh Leif&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Opsøgende salg (telebranchen)</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/728596.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 10 Dec 2010 17:01:17 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:728596</guid><dc:creator>A6ooo</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/728596.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=15826&amp;PostID=728596&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Ulrik - mensbasic.dk:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;
&lt;p&gt;Jeg forst&amp;aring;r det heller ikke.. Og hvis det du kalder &amp;quot;tr&amp;aring;dl&amp;oslash;st internet&amp;quot; er mobilt bredb&amp;aring;nd&amp;nbsp; s&amp;aring; har TDC kampagne p&amp;aring; det nu til 49,- kr pr md - normalprisen er vist 99. - Og stadig har du heller ikke ulejliget dig med at analysere kundenes reelle behov for mobilt bredb&amp;aring;nd, -og om det skal v&amp;aelig;re et selvst&amp;aelig;ndigt abonnement eller skal k&amp;oslash;re med mobiltlf.. Og s&amp;aring;vidt jeg kan se, starter TDC&amp;#39;s priser med &amp;quot;fritale&amp;quot;, sms og en datapakke ved 399,-&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Eller flex go til 149, som er flexibel i forhold til dit forbrug - men max kommer p&amp;aring; 349,- med 2000 min tale - dataabon. er rigeligt til feks at tjekke mails m.v. - Du er da n&amp;oslash;d til at g&amp;aring; i dybden med kunden f&amp;aring;r du slynger om dig med priser..:S&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jep, med&amp;nbsp;tr&amp;aring;dl&amp;oslash;s internet mener jeg selvf&amp;oslash;lgelig Mobilt bredb&amp;aring;nd.. :) min fejl..&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du har ret,&amp;nbsp;TDC k&amp;oslash;re deres tilbud lige nu med deres 1 M/bit forbindelse..&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;br /&gt;Men det har bare ikke meget med sagen at g&amp;oslash;re, blev spurgt&amp;nbsp;tidligere om jeg kunne give et tilbud eller g&amp;oslash;re det billigere for&amp;nbsp;hende..&lt;br /&gt;Det svarede jeg p&amp;aring; og&amp;nbsp;uden nogle behovs analyser, blot ud fra den korte tekst&amp;nbsp;hun have skrevet..&amp;nbsp;&amp;nbsp;Afligevel kunne hun spare over 7.000kr om &amp;aring;ret, det viser jo lidt om det jeg har omtalt f&amp;oslash;r i mit fors&amp;oslash;g p&amp;aring; at finde den gyldne vej til jer erhvervskunder.. nemlig at mange af jer kan spare rigtig mange penge p&amp;aring; at oml&amp;aelig;gge jeres nuv&amp;aelig;rende abo. eller skifte til anden udbyder..&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Har ogs&amp;aring; skrevet en mail og tlf. til denne person, for selvf&amp;oslash;lgelig skal der tages hensyn til den enkelte kunde.. men kom bare med et hurtigt udkast og her var allerede store besparelser.. :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Er enlig lidt ked af denne dregning af bloggen, jeg mit sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l ikke g&amp;aring;r p&amp;aring; hvor dette men hvordan kontakten skal skabes til jer.. :)&lt;br /&gt;H&amp;aring;ber vi for denne blog p&amp;aring; rette spor igen..!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mvh. Henrik J&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Opsøgende salg (telebranchen)</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/728585.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 10 Dec 2010 16:49:38 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:728585</guid><dc:creator>sponsorplay</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/728585.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=15826&amp;PostID=728585&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;A6ooo:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Nicolaj Thomasen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;A6ooo:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;
&lt;p&gt;Dette er kun forskellen p&amp;aring; telefonen, men s&amp;aring; kommer der abo.! Der har de st&amp;oslash;rre selvskaber en meget mere fordelagtig l&amp;oslash;sning til kunderne..&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;L&amp;aelig;s lige denne tr&amp;aring;d: &lt;a href="http://www.amino.dk/forums/t/103941.aspx?PageIndex=1"&gt;http://www.amino.dk/forums/t/103941.aspx?PageIndex=1&lt;/a&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Kan du g&amp;oslash;re det billigere?&lt;/p&gt;
&lt;div id="ctl00_ctl00_bcr_bcr_PostForm__QuoteText"&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;ztrong:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt; &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;strong&gt;K&amp;aelig;re Aminoer&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg benytter &lt;strong&gt;TDC erhverv&lt;/strong&gt;, som jeg er meget tilfredse med - en fantastisk service - &lt;strong&gt;ALTID&lt;/strong&gt;! &lt;br /&gt;Bruger kun min mobiltelefon, og har rigtig mange opkald hver m&amp;aring;ned. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg giver i gennemsnit &lt;strong&gt;1.200 kr. ex moms&lt;/strong&gt; om m&amp;aring;neden&amp;nbsp;for Fri tale (ubegr&amp;aelig;nset) samt SMS og MMS fri- Dataforbrug -Tr&amp;aring;dl&amp;oslash;st bredb&amp;aring;nd.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Umiddelbart syntes jeg, at det er mange penge &lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-42.gif" alt="Confused" /&gt;&amp;nbsp;&lt;br /&gt;Har fors&amp;oslash;gt at se p&amp;aring; andre teleselskabers priser - men det er en uoverskuelig &lt;strong&gt;&amp;quot;jungle&amp;quot;..&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Har I noget der er billigere, eller svarer det til hvad I selv betaler?&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Med venlig hilsen Maibritt&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Dette er ikke nogen s&amp;aelig;rlig billig aftale du har f&amp;aring;et lavet med TDC..! &lt;br /&gt;Jeg kan nemt lave en kontrakt hos Telia hvor du hurtigt kan spare ca. 600 - 700kr. pr. mrd. ex moms..&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hos telia findes der et erhvervs abo. der hedder Buisness Premion som indeholder:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;- 3000min. tale (50timer) &amp;quot;49&amp;oslash;re pr. min. udover de 3000min.&amp;quot;&lt;br /&gt;-&amp;nbsp;Kollegakald (Du ringer gratis til de telefon nummere som st&amp;aring;r p&amp;aring; samme kontrakt)&lt;br /&gt;- Fri sms&lt;br /&gt;- Fri mms&lt;br /&gt;- 0kr. i opkaldsafgift&lt;br /&gt;- sekundt taksering (du betalter pr. sekundt og ikke pr. minut)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pris. 399kr. ex. moms&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Der til kan man k&amp;oslash;be en till&amp;aelig;gsudelse som fx. datapakke til 47,20kr. ex. moms&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Tr&amp;aring;dl&amp;oslash;s internet med ubegrandset internet 99kr. ex. moms.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Dette regnestykke vil s&amp;aring;ledes v&amp;aelig;re &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;399(abo.) + 47,20(datapakke) + 99(tr&amp;aring;dl&amp;oslash;s internet) = 545,20kr. ex. moms&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Alts&amp;aring; en besparelse p&amp;aring; 1.200(gamle abo.) - 545,20(nyt abo.) = 654,80kr. ex. moms.&lt;br /&gt;Samlede besparelse p&amp;aring; &amp;aring;rsbasis 654,80 * 12 = &lt;span style="text-decoration:underline;"&gt;7.857,60kr&lt;/span&gt; ex. moms&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;oven i denne besparelse har du ogs&amp;aring; mulighed for at f&amp;aring; din dr&amp;oslash;mmemobil med til en fornuftig pris, da der er store subsitier(tilskud p&amp;aring; telefonen) til dette abo.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis du er intraseret har du mulighed for at ringe p&amp;aring; 27796959 eller maile til mig p&amp;aring; &lt;a href="mailto:Henrik.jacobsen@teliasonera.com"&gt;Henrik.jacobsen@teliasonera.com&lt;/a&gt; :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mvh. Henrik Jacobsen&lt;/p&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Kan se du ikke har l&amp;aelig;st tr&amp;aring;den, kun f&amp;oslash;rste indl&amp;aelig;g.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;em&gt;Telmore:&lt;/em&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;em&gt;Fri Tale DKK 319,20 + moms &lt;/em&gt;(helt fri og nul opkaldsafgift)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;em&gt;Fri SMS og MMS DKK 55,20 + moms&lt;/em&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Oprettelsen koster vel ogs&amp;aring; lidt hos&amp;nbsp;Telia &lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-5.gif" alt="Wink" /&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Opsøgende salg (telebranchen)</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/728562.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 10 Dec 2010 16:13:14 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:728562</guid><dc:creator>Ulrik Rode</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/728562.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=15826&amp;PostID=728562&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Jeg forst&amp;aring;r det heller ikke.. Og hvis det du kalder &amp;quot;tr&amp;aring;dl&amp;oslash;st internet&amp;quot; er mobilt bredb&amp;aring;nd&amp;nbsp; s&amp;aring; har TDC kampagne p&amp;aring; det nu til 49,- kr pr md - normalprisen er vist 99. - Og stadig har du heller ikke ulejliget dig med at analysere kundenes reelle behov for mobilt bredb&amp;aring;nd, -og om det skal v&amp;aelig;re et selvst&amp;aelig;ndigt abonnement eller skal k&amp;oslash;re med mobiltlf.. Og s&amp;aring;vidt jeg kan se, starter TDC&amp;#39;s priser med &amp;quot;fritale&amp;quot;, sms og en datapakke ved 399,-&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Eller flex go til 149, som er flexibel i forhold til dit forbrug - men max kommer p&amp;aring; 349,- med 2000 min tale - dataabon. er rigeligt til feks at tjekke mails m.v. - Du er da n&amp;oslash;d til at g&amp;aring; i dybden med kunden f&amp;aring;r du slynger om dig med priser..:S&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Opsøgende salg (telebranchen)</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/728559.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 10 Dec 2010 16:09:44 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:728559</guid><dc:creator>A6ooo</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/728559.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=15826&amp;PostID=728559&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Tobias Kj&amp;aelig;rgaard:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;
&lt;p&gt;Jeg forst&amp;aring;r slet ikke det her.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du er B2C s&amp;aelig;lger hos Telia ?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis du er interesseret i at s&amp;aelig;lge B2B, hvorfor sp&amp;oslash;rger du s&amp;aring; ikke bare din n&amp;aelig;rmeste leder, om mulighederne for at blive rykket til en erhvervsafdeling.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis du begynder at s&amp;aelig;lge Telia abbonomenter, uden for din &amp;quot;Telia&amp;quot;-arbejdstid til erhvervskunder, tror jeg det vil p&amp;aring;virke din karriere, p&amp;aring; en meget negativ m&amp;aring;de. Jeg tror simpelthen ikke at Telia er interesseret i at du, som B2C s&amp;aelig;lger, render rundt og laver ops&amp;oslash;gende B2B salg, i din fritid.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Desuden: Hvorfor skulle du v&amp;aelig;re bedre til dette arbejde, end de folk som allerede har mange &amp;aring;rs erfaring med det ?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Nu er det ikke fordi jeg skal forsvare mig..! Men nu hvor du ikke forst&amp;aring;r det, s&amp;aring; vil jeg da gerne give en forklaring.. :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du har ret, jeg er Btc s&amp;aelig;lger i en Telia butik, men som skrevet i f&amp;oslash;rste indl&amp;aelig;g vil jeg gerne over til BtB p&amp;aring; et senere tidspunkt..! BtB er meget sv&amp;aelig;rt at komme ind til hvis man ikke har en form for erhvervserfaring..&lt;br /&gt;Nu er jeg s&amp;aring; heldig at st&amp;aring; i en butik hvor der b&amp;aring;de bliver solgt BtC og BtB, men mit sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l her inde er ikke om jeg m&amp;aring; eller ikke m&amp;aring;, men hvordan jeg bliver bedre.. :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jo selvf&amp;oslash;lgelig tror jeg da mine kolleger er kompetente med deres arbejde i BtB afdelingen, men derfor kan vi andre jo ogs&amp;aring; godt udvikle os inde for dette segment.&lt;br /&gt;Og da jeg brander for det ligger det mig meget naturligt jeg gerne vil v&amp;aelig;re bedst og hvem ellers end jer erhvervsdrivende selv..? :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mvh. Henrik J&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Opsøgende salg (telebranchen)</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/728531.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 10 Dec 2010 15:32:03 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:728531</guid><dc:creator>Tobias Kjærgaard</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/728531.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=15826&amp;PostID=728531&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Jeg forst&amp;aring;r slet ikke det her.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du er B2C s&amp;aelig;lger hos Telia ?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis du er interesseret i at s&amp;aelig;lge B2B, hvorfor sp&amp;oslash;rger du s&amp;aring; ikke bare din n&amp;aelig;rmeste leder, om mulighederne for at blive rykket til en erhvervsafdeling.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis du begynder at s&amp;aelig;lge Telia abbonomenter, uden for din &amp;quot;Telia&amp;quot;-arbejdstid til erhvervskunder, tror jeg det vil p&amp;aring;virke din karriere, p&amp;aring; en meget negativ m&amp;aring;de. Jeg tror simpelthen ikke at Telia er interesseret i at du, som B2C s&amp;aelig;lger, render rundt og laver ops&amp;oslash;gende B2B salg, i din fritid.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Desuden: Hvorfor skulle du v&amp;aelig;re bedre til dette arbejde, end de folk som allerede har mange &amp;aring;rs erfaring med det ?&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Opsøgende salg (telebranchen)</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/728525.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 10 Dec 2010 15:26:43 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:728525</guid><dc:creator>A6ooo</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/728525.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=15826&amp;PostID=728525&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Ulrik - mensbasic.dk:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;
&lt;p&gt;Du er vist lidt &amp;quot;farvet&amp;quot; at dit nuv&amp;aelig;rende job er du ikke Henrik?&lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-4.gif" alt="Stick out tongue" /&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Nu kan MaiBritt jo ringe til TDC-Erhverv, for som kunde skal man jo ogs&amp;aring; selv holde lidt &amp;oslash;je med sit abonnement, - hverken Telia eller TDC har jo mulighed for at ringe til samtlige mindre erhversdrivende og holde dem opdaterede, og slet ikke i et marked som er i den udvikling som mobilmarkedet er i, i dag..&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men se her:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;a target="_blank" href="http://tdc.dk/publish.php?id=26550"&gt;http://tdc.dk/publish.php?id=26550&lt;/a&gt;&amp;nbsp;hvor tdc netop har lanceret nye pakker, og mon ikke ogs&amp;aring; en af dem passer til MaiBritt - uden at overs&amp;aelig;lge hendes dataforbrug..;-)) Det kunne jo v&amp;aelig;re lidt interessant at vide. hvad hun bruger dataene til og hvad behovet er, inden man laver et tilbud..;-)))&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Selvf&amp;oslash;lgelig er jeg jo pr&amp;aelig;get af mit nuv&amp;aelig;rende job..! ville jo v&amp;aelig;re tosset at lave et tilbud for fx. TDC.. :) d&amp;aring;rlig medarbejder ihvertfal.. ;)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men de pakker som du sendte linket p&amp;aring;, er jo stadig en dyrere l&amp;oslash;sning end hos os..! fri tale, sms, mms, data til 499kr. ogs&amp;aring; ved vi ikke hvad et mobiltbredb&amp;aring;nd koster oven i.. &lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item></channel></rss>