Så er det vidst på tide vi får en lille diskusion om hvad der er trenden for tiden. Hvad sælger virkelig produkter på nettet lige nu i jeres branche, hvad er i fremgang - hvad er på vej væk?
Alt kan bruges - så fyr den endelig af.
Hvad er trenden lige nu?
Hvad bliver det indenfor kort tid og lang tid?
Hvad sælger mange produkter lige nu?
Fyr den af venner :)
www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.
Nokia N8 og HTC Desire HD ryger afsted som softice på en varm sommerdag. Eneste minus er at flere selskaber periodevis ikke kan følge med efterspørgslen på de 2 mobiler.
Nokia N8 og HTC Desire HD ryger afsted som softice på en varm sommerdag. Eneste minus er at flere selskaber periodevis ikke kan følge med efterspørgslen på de 2 mobiler
Jeg tror at vi, indenfor de næste seks måneder, vil se "tabs" som nogle af de helt store topscorere i internethandlen!
Produkter som Samsung Galaxy Tab og de tiltag konkurrenterne smider på markedet, tror jeg kommer til at sprøjte ud i 2011. Lige præcis iPad er jeg mere forbeholden overfor, selvom den helt sikkert også får sin del af salget de kommende sæsoner.
Og nå ja, i samme åndedrag tror jeg vil se yderligere en eksplosion i salget af apps - især til Android. Både i Android Market, men også på nettet udenom.
Jeg tror at vi, indenfor de næste seks måneder, vil se "tabs" som nogle af de helt store topscorere i internethandlen!
Produkter som Samsung Galaxy Tab og de tiltag konkurrenterne smider på markedet, tror jeg kommer til at sprøjte ud i 2011. Lige præcis iPad er jeg mere forbeholden overfor, selvom den helt sikkert også får sin del af salget de kommende sæsoner.
Og nå ja, i samme åndedrag tror jeg vil se yderligere en eksplosion i salget af apps - især til Android. Både i Android Market, men også på nettet udenom.
Mvh Peter
Tablets bliver helt sikkert stort i 2011. ARCHOS kommer med en lang række Android og Windows tabs med forskellige skærmstørrelser, til mere fornuftige priser end f.eks. Samsung Galaxy Tab. Jeg er igang med at tilføje dem på MobilTjek, se f.eks. denne ARCHOS 101 8GB internet tablet med 1 GHz processor, Android 2.2 og 10,1 tommer skærm til under 2.500,- kr.