Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trend - hvad sælger netop nu?

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Holmstrand:
Jeg tror at vi, indenfor de næste seks måneder, vil se "tabs" som nogle af de helt store topscorere i internethandlen!

Et blondinespørgsmål.... hvad er »tabs«? :·)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helle - houseofkids.dk:

Et blondinespørgsmål.... hvad er »tabs«? :·)

En forstørret iPhone, med eller uden telefondelen. iPad bl.a. er en tab eller tablet som de vist kalder den :o)

Det kan vel bedst beskrives som en mellemting mellem en bærbar computer og en smartphone.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:22

Og, igen, er der virkeligt ikke nogen iværksættere der ved hvor man kan finde opdaterede lister over hvad der sælges mest af online ?

Jeg har ikke selv haft fokus på det, men specielt affiliate banditterne må vide det ?

Jeg har prøvet at søge på Google

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

Og, igen, er der virkeligt ikke nogen iværksættere der ved hvor man kan finde opdaterede lister over hvad der sælges mest af online ?

jeg har ikke selv kigget det igennem, men vil tro at der står en del her: http://www.fdih.net/dansk-e-handelsanalyse.aspx

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:29

@igang

Tak :-)

Så gælder det bare om at finde tilsvarende lister fra resten af verdenen.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:30

Ps:

Det jeg egentligt leder efter er de helt specifikke produkter, ikke bare generelle kategorier

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:31

Masser af jule stripshow bliver der book i jule tiden sikke dejligt folk har masser af penge folk glemmer tit penge problemer til jule frokost da de har drukket lidt meget Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:31

Jimi Hove:

Jeg har ikke selv haft fokus på det, men specielt affiliate banditterne må vide det ?

Jeg har prøvet at søge på Google

Vi har ikke behov for en forældet liste. Vi har dels vores egne statistikker og hos flere teleselskaber og webshops kan man sortere på mest solgte produkt.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:33

Jimi Hove:

Det jeg egentligt leder efter er de helt specifikke produkter, ikke bare generelle kategorier

Det tror jeg til gengæld bliver lidt sværere. Det er noget de forskellige virksomheder selv holder styr på, og nogle vælger at offentliggøre dem, mens langt de fleste bare giver et overordnet billede af kategorier, hvis de overhovedet giver oplysninger videre.

Jeg skal ikke udelukke at det findes, men jeg har ikke kendskab til det.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:35

Der går ik længe før det er sæson for designer solbriller igen;D Det starter så småt i Januar, og så kører salget ellers højt indtil August...

Jeg tror vi sælger mange Lacoste Solbriller og Mercedes solbriller næste år...

Hvis du mener trenden mere generelt, så tror jeg, at vi ser nogle spændende produkter næste år til hjemmet... Hvad det præcist bliver, det tør jeg ik spå om, men synes der er nogle tegn i markedet...

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)