Masser af jule stripshow bliver der book i jule tiden sikke dejligt folk har masser af penge folk glemmer tit penge problemer til jule frokost da de har drukket lidt meget
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Og, igen, er der virkeligt ikke nogen iværksættere der ved hvor man kan finde opdaterede lister over hvad der sælges mest af online ?
Jeg har ikke selv haft fokus på det, men specielt affiliate banditterne må vide det ?
Jeg har prøvet at søge på Google
Vi har ikke behov for en forældet liste. Vi har dels vores egne statistikker og hos flere teleselskaber og webshops kan man sortere på mest solgte produkt.
Det jeg egentligt leder efter er de helt specifikke produkter, ikke bare generelle kategorier
Det tror jeg til gengæld bliver lidt sværere. Det er noget de forskellige virksomheder selv holder styr på, og nogle vælger at offentliggøre dem, mens langt de fleste bare giver et overordnet billede af kategorier, hvis de overhovedet giver oplysninger videre.
Jeg skal ikke udelukke at det findes, men jeg har ikke kendskab til det.
Hvis du mener trenden mere generelt, så tror jeg, at vi ser nogle spændende produkter næste år til hjemmet... Hvad det præcist bliver, det tør jeg ik spå om, men synes der er nogle tegn i markedet...