bare lige et lille indslag citat: et salg er godt - et gensalg bedere, en kunde-anbefaling allerbedst - det er når sælgeren har arbejdet som en hest |

"I'm more afraid of bein' nothing than I am of being hurt"
- Cole Trickle
Her er et citat fra filmen Days of Thunder med Tom Cruise. Jeg synes faktisk at det er meget rammende for mange iværksættere, selvom det for iværksættere nok mere er økonomisk smerte frem for fysisk smerte man kan frygte ![]() "I'm more afraid of bein' nothing than I am of being hurt" - Cole Trickle |
Hellere tjene 5% af 100 mands arbejde, end 100% af én mands arbejde. Om den er blevet postet ved jeg ikke, men synes i hvert flad lige den skulle med.. ![]() |
"Intet er så hæmmende for en udvikling som frygten for en fiasko" "Der er måske 2 menneskers opfattelse du værdsætter mere end 100 menneskers" "Tænk stort og start småt" |
mvh john sommer|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|
|se: Om mig i min Amino-profil|
*Jeg ulejliger mig ikke med at fylde mit hoved med ting, jeg nemt kan slå op i en ecyklopædi. Albert Einstein Lad være med at fylde dit hoved med lort, kort og godt. :) Eller relateret til en iværksætter ville det vel lyde: "Fokuser på det du (din virksomhed) kan, og lad andre tage sig af det de laver, og lad dem gøre det for dig." |
If your shareholding loses 50% of its value, then gains 50% of its value, you are still 25% down. |
Hej alle iværksættere. Til personer siger til mig at du tør starte. Siger jeg Det er farligt at leve, det dør man af, ingen har overlevet, så vidt jeg ved. citat slut. sagt af mig selv for en hel del år siden. Ha en god aften. Hilsen Maj-Britt Svane
|
Det er farligt at leve, Det dør man af. Ingen har overlevet så vidt jeg ved.
"At være, hvad vi er, og at blive, hvad vi er i stand til at blive, er livets eneste formål"
Robert Louis Stevenson |
"Det er de små ting, som gør den store forskel" - Brian Brandt "For at blive rig, skal man bruge de penge man tjener, på at tjene endnu flere penge" - Brian Brandt Bare lige et par stykker jeg ofte har brugt... ;-) Det kan godt være en anden har skrevet det før mig, men har aldrig set det andre steder... |