hvorhenne ?? mvh |
Økonomisk bil?
Så prøv en forhandler! Brugte biler er ikke noget værd. Så jeg må skuffe dig. Du får max. 20K for den (uden afgift) En forhandler vil tibyde dig omkring 16000,- (uden afgift) i ren handel. Så de 1000 Euro som er budt er da en start på en forhandling! |
@Sevde: Der står i din profil at du går i 10. klasse, måske det gør det lidt sværere for dig at sælge en bil. Jeg ville ihvertfald ikke købe en bil af en der ikke er gammel nok til selv at køre. Og hvis du er gammel nok, så burde du måske istedet opdatere din bil, eller skrive lidt mere info om dig selv. Så vil køberne føle sig lidt mere trygge ved at handle hos dig. |
|
Du skal kunne sælge sand i Sahara eller isterninger på Grønland for at tjene penge på brugte biler. Hvad med 1450 Euro uden afgift? |
|
hej igen. jeg stillede et spørgsmål før, kan du ikke besvare det ? mvh |
Et sted må der sidde en eller anden person og gnide sig gelvaldigt i hænderne. Jamen, hvis du ikke vil forhandle og beholde bilen selv. Hvorfor har du så oprettet tråden??? Alle bud bliver jo blankt afvist. Kom dog ind i kampen! Spild af tid, desværre! |