Er du til ogd kaffe, både privat og til din virksomhed, så er zinzino den geniale løsning. Efter en rundspørge på en radio ligger maskinen nr 3 på ønskelisten i år. Der er også mulighed for at komme med i network marketing, og komme med i et kanon koncept der er i stor fremgang. Har du lyst til at hører nærmere, så giver jeg kaffen til snakken. Vi ses til en god kop kaffe |
kaffesmagning
Jeg tilbyder dig hermed en kop kaffe fra omtalte firma - så du selv kan bedømme. Mandens job/forretning er i fare, hvis han roser konceptet i høje toner - så kan han godt pakke sin egen forretning sammen, og så kan han blive sælger hos Zinzino - prøv nu selv kaffen - så kan du bedre udtale dig. Generelt har der været mange negative udtalelser omkring Zinzino - men det har været fra udenforstående, der ikke har haft kendskab til firmaets strategier mv. Ovenikøbet har det her på siderne været fremme, at det skulle være ulovligt. Det kunne være interessant at høre hvad de der samarbejder med firmaet, har af erfaringer - så vi kunne få noget reelt på bordet. Du kan ringe til mig på 45 80 50 74 eller 20465354 så skal jeg servere dig en rigtig god kop kaffe.
|
Nu har jeg ikke styr på hvordan det går hans forretning, men mon den er så meget i fare som du påstår... Det bliver aldrig interessant for mig Men når nu du så "reklamere" for en rigtig god kop kaffe, kan du så nøjes med at servere den, eller er bagtanken at præsentere Amino folket for konceptet?
|
jeg har lige prøvet den, og syntes den er rigtig goed nemli, så kan ikke forstå folks anmeldelser, det er lidt der jeg vil hen, vil gerne tilbyde andre herinde også at pråve den, så de også kan smage hvor god den er. |
Hvorfor herinde?? Ærlig talt, så lyder det lidt som en måde at få folk til at høre om konceptet. Og folks smagsvaner er vel forskellige. Så dit indlæg lyder for mig som om du er helt grøn... Accepter at nogle ikke syntes den er så god og anmelder den anderledes end dig selv. Det kræver selvfølgelig at folk prøver den. Held og lykke
|
Tak for dit svar. Det sker ofte, at Zinzino er præsenteret på messer, udstillinger etc. og her er der altid positiv response - for kaffesmagen og de mange forskellige muligheder: espresso, cafè latte, cappuchino osv. osv. Der er ingen sammenligninger at drage fra den kaffe der købes til kaffemaskinen, og til Zinzinos produkter - og når flere Michelin restauranter anvender Zinzino kaffen og maskinerne, kan du næsten selv bedømme kvaliteten. Principielt sælger vi ikke maskiner, uden at kunden har smagt kaffen, og har set maskinen i funktion. Når maskinen er leveret, hjælper vi med at sætte maskinen op, og instruerer kunden. Det synes vi er en god kundeservice, i forhold til detailforretningernes leveringsmetoder (en papkasse under armen). Personligt skiller jeg tingene ad. Inden et "kaffemøde" vil jeg vide, hvad kunden er interesseret i, og hvis det er kaffen, så bliver der ingen snak om partnerskab. Det kræver lidt forarbejde, men er for mig den rigtige måde at arbejde på. Men da vi jo er en række af forskellige partnere, kan andre måske vælge andre løsningsmodeller - det er op til den enkelte. Jeg kunne stadig godt tænke mig at få kommentarer fra nogle, der har meget dårlige erfaringer med Zinzino - debatten præges af kommentarer fra udenforstående, og de få der har kommenteret MLM systemet positivt - synes ikke rigtigt at blive hørt i dette forum. |
Nå så er ZinZino nisserne på banen igen - kunne du ikke lige finde et par links til disse "flere Michelin resturanter" som anvender Zinzino - heller er det MLM retorik og salgsgas? Husk nu at fortælle jeres købere at de kun kan anvende jeres kaffe i alt evighed pga. ag jeres kaffe pad system og at maskinen kan købes i udlandet til under det halve og nå ja så lige prisen på jeres kaffe :-) Jeg har været til jeres hvervemøder og tilmed smagt på jeres kaffe og nej tak både til kaffen (helt klart nej), maskinen og til jeres MLM struktur. Hvis man endelig vil have en elendig kaffe, så vil jeg anbefale en Nespresso, godt er det ikke, men det er meget meget bedre end ZinZino. Men det jo helt min egen oplevelse :-) Kim |
Tak for dine bemærkninger, Kim. Det er ærgeligt, at du ikke har fundet en kaffe du kan lide på din Zinzino kaffesmagning. Der er ellers nok at vælge imellem, i forskellige arter, styrker, smag mv. Personligt har jeg også kaffesorter i programmet som jeg ikke bryder mig om, men det er ikke ensbetydende med, at jeg slet ikke kan lide nogen af produkterne. Jeg har selv mine yndlingskaffer. Jeg har ikke oplevet en eneste kaffesmagning, hvor kunderne udtrykker, at de ikke kan lide kaffen - tværtimod, så er kunderne meget begejstrede. Det er almindelig kendt at Malongo/Rombouts leverer kaffe til Michelin Restauranterne og er leverandør til det belgiske Kongehus. Jeg eller vi, har ingen grund til at lyve eller lave falsk markedsføring omkring dette, det ville være ret dumt. For udenforstående må jeg lige nævne at det er de omtalte gamle traditionsrige kaffehuse, der leverer Zinzino's kaffepots. Det er ikke ukendt, at produkter kan købes billigere udenlandsk. Det danske omkostningsniveau er langt højere end andre landes niveauer, og det smitter selvfølgelig af på prisen. Den service vi yder, med kaffesmagning inden køb, hjælp til installering mv. afspejles også i prisen, men sammenlign i stedet med vore konkurrenters produkter, hvor du får en maskine under armen, og så kan du selv gå hjem og forsøge dig. I relation hertil er Zinzino meget konkurrencedygtig, specielt i øjeblikket, hvor du kan få en maskine til bare kr. 1.290,- med lidt kaffe incl. Jeg glad for at du nævner Nespresso som faktisk er vores bedste sælger. Når kunderne kender Nespresso og ser og smager Zinzinos produkter, er der stort set altid en afgørelse om køb, i Zinzino's favør. Vi der arbejder med Zinzino leverer en unik service, noget man ikke som kunde anno 2010 er forvænte med, så det kan ikke være der, at du ikke kan lide vore salgsmetoder. Hvis du mener, at vor organisatoriske opbygning ikke taler til dig, så er det jo en ærlig sag, men spørg hellere de folk, der arbejder med Zinzino, her hjælper vi hinanden, nye sættes i gang, og hjælpes til at kunne få en god veldrevet forretning - det er faktisk også helt unikt, at du i dagens Danmark, kan starte selvstændig virksomhed op, og så hente så meget hjælp fra kollegaer - og det fungerer i praksis. Hvis du som andre her på siden skulle mene, at der er tale om et ulovligt pyramidesalg eller lignende, så må jeg decideret korrigere dig og henvise til forbrugerombudsmandens udtalelser omkring MLM. Selve opbygningen gør det attraktivt for alle, at hjælpe hinanden i systemet. Desværre er der elementer i pressen, der ikke har sat sig særligt godt ind i tingene, og som hiver gamle citater mv. frem fra forbrugerombudsmand mv., så hvis du måtte ønske at refere til sådanne links mv., så vil jeg bede dig om, at læse forbrugerombudsmandens udtalelser, inden, så vi får korrekte oplysninger frem. Jeg synes også at du lige skulle kigge dette link, som er en omtale af MLM af Bill Clinton. Jeg har de fleste af Zinzinos kaffer her hos mig. Måske skulle du alligevel forsøge at kontakte mig på 45 80 50 74, eller 20 46 53 54 for at aftale en kaffesmagning. Jeg kan faktisk garantere dig, at jeg kan finde en kaffe til dig, som du absolut kan lide. Med venlig hilsen Mogens Misser |
Modsiger du ik dig selv der? Fordi producenten er kongelig leverandør, og leverer varer til Michelin restaurenter, så er det vel ik ens betydende med, at det er Zinzino produkter? |