Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kaffesmagning

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 02:50
Hvor mange stjerner giver du? :

mogensmisser:

Det er almindelig kendt at Malongo/Rombouts leverer kaffe til Michelin Restauranterne og  er leverandør til det belgiske Kongehus. Jeg eller vi, har ingen grund til at lyve eller lave falsk markedsføring omkring dette, det ville være ret dumt. For udenforstående må jeg lige nævne at det er de omtalte gamle traditionsrige kaffehuse, der leverer Zinzino's kaffepots.

Jeg glad for at du nævner Nespresso som faktisk er vores bedste sælger. Når kunderne kender Nespresso og ser og smager Zinzinos produkter, er der stort set altid  en afgørelse om køb, i Zinzino's favør.

Er man så ualmindelig når man ikke kender Malongo osv?

Er da lidt overrasket over din "reklame", så må det jo ligge lige til højrebenet at stå med Jeres kaffe inde foran Nespresso butikken...

Fra Grevinge
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:47

Så må jeg hellere præcisere: Zinzino er generalagent med eneret på salget af Malongo/Rombouts kaffer i en række lande - 30 så vidt jeg husker.

Zinzino er altså ikke kaffeudvikler eller producent, men distributør for Rombouts og Malongo.

Zinzino's kaffer er altså = Kaffer fra Rombouts og Malongo.

Fra Grevinge
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:33

Hej Martin, tak for din kommentar.

Ja, den ville være oplagt - men måske ikke helt fin i kanten, så vi må nøjes med at tage dem som de kommer, henad vejen. 

Det er iøvrigt ret sjældent, at man kan være glad for en konkurrent, som vi er i tilfældet med Nespresso. Coca cola kommer snart på markedet med et nyt koncept, det bliver spændende at se, hvad de har fundet på.

Med venlig hilsen

Mogens Misser

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)