Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad giver man konen i julegave efter 5 års tro tjeneste

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er oppe i tiden for kvinder der lige har passeret de 40. Hvad giver man konen i gave, for tro tjenste.

Jeg skal se om jer Amino boys er lige så blanke som mig.

 

hl

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

En enkelt billet til langbortistand...

Ej spøg til side.
Inde på oplevelsesgaver, er det mange oplevelser til kærligheden, til faktisk billige penge.
F.eks. overnatning på et slot med wellness og mad og romantik. Et godt bud til den gifte kvinde :P Så kan du så væge at tage med, eller herske over fjernsynet i mellem tiden.

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 191
Fra  Fjordens Wellness Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

wellness er helt klart noget de fleste gerne vil have og jeg tror det er rigtig mange der får det i gave..

Men ellers som steffen skriver så er der nogle gode oplevelser. der er også den side der hedder smartbox.dk den er også super god.

Ellers kan i sejle fra esbjerg til en lille by nær london ( der bliver i kørt til i bus ) hvos der er et par timer til at shoppe også køre i med bussen tilbage til båden som så sejler jer tilbage til esbjerg. det er en lille forlænget week som jeg personling tror der giver masser af kone kredig :) og jeg syntes ikke det er så dyrt igen tror det er noget med 1000 kr pr. person. for to overnatninger ombord og mener jeg det er uden mad.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja, det kommer vel an på hvad du vil bruge af penge.

Du kan give en stak viskestykker med dit kreditkort i midten samt et gavekort på nyt tøj og en middags reservation på en dejlig restaurant og en film hun vil kunne lide, enten derhjemme eller i bio.

Du er den der kender hende bedst, men en ting er sikkert, de vil og skal føle sig specielle.
Så det bedste du kan gøre at dedikere tid og gå det ekstra skridt for at give dem en suveræn aften.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sikker på, at hun også vil blive glad for "Ildsjælenes bog" :-)

Og ellers er Wellness altid godt. De to ting kan også kombineres.

God jul til dig og fruen.

Hej med dig :-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Torben

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Smartbox. Det giver glæde og hun kan vælge lige hvad hun har lyst til :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fireball:
Hvad giver man konen i gave, for tro tjenste.

5 år til?

Jeg kan fortælle hvad jeg har givet min kone:

Vi var i kbh dagen før hun blev 30 (vi var der en lørdag) og lige som hun troede at vi skulle hjem, så gik vi ind på Radisson SAS ved hovedbanen og fik vores værelse på 15. etage. 

En anden fødselsdag sad vi og spiste morgenmad og pludselig ringede det på døren. Det var blomsterbudet med en buket roser. Dem havde jeg bestilt et par dage før med levering på dagen og tidspunktet.

Så det kan godt være at der er nogle der kommer med gode ideer, men tit er det faktisk bare de mest simple gaver som de bliver glade for. Vis at du tænker på hende og ikke kun på højtider, men helt enkelt på hverdagen.

Hvornår har du sidst givet hende noget på en kedelig tirsdag? Bare en lille ting som du ved hun holder af. Dét giver pote....

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville give et weekend ophold, og så forkæle hende rigtigt meget.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er der nu galt med en ipad eller iphone/smartphone eller en e-book-reader :-)

Da jeg var yngre, var det fyrene der kom med de smarte high-tech gaver og pigerne, der ville have romantik. Jeg er ret imponeret over jer, drenge!

Både en god middag, wellness og et lækkert stykke tøj ville da være et hit hos mig. Men jeg ville nu heller ikke blive sur over et nyt "legetøj" af ovennævnte type, hvis økonomien ellers er til det.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)