Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad giver man konen i julegave efter 5 års tro tjeneste

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt kunne jeg fristes til at sige at du kunne give hende ligestilling.. Og sende hende ud og skovle sneen istedet for dig selv mens du nusser rundt og gør rent.

Men den med oplevelserne er nok bedre :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg takker for alle input, og mon ikke weekendophold bliver gaven, Iphone  har hun og Ipad der sætter jeg grænsen, for at have mac indenfor mine døre, Jeg ved godt der er religion, men som IT-mand er mac out ( den koster nogle slag over nakken). Og rart at se nogle kvinder svare, jeg troede næsten ikke her var nogen, ellers har jeg bare kigget i de forkerte tråde. 

PS. Jeg skal lige sige at Iphone det virker sq i forhold til andre smartphones

Men tak for hjælpen og God jul til jer alle.

HL

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 08:34

Jeg ved ikke hvor handy man agtig du er, men hvis du er som gennemsnittet af mænd, så har du måske lidt svært ved at overholde 'gør det selv' projekt deadlines.

Giv derfor din kone, hvis du kan holde det, et plastikhammer fra Fætter BR og lov at soveværelset eller lignende er 100% fix og færdigt den 1/3 2011. Så kan I hygge jer i juledagene med at finde ud af, hvad projektet skal indeholde, så hun ikke kommer i 11 time og liiiiige skal ændre noget Smile

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:08

Ligestilling, den har hun vist fået meget af raget til sig, så det tror jeg ikke hun savner, bare jeg ser ud som om jeg laver noget, så er hun tilfreds. ha ha

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)