Personligt kunne jeg fristes til at sige at du kunne give hende ligestilling.. Og sende hende ud og skovle sneen istedet for dig selv mens du nusser rundt og gør rent.
Jeg takker for alle input, og mon ikke weekendophold bliver gaven, Iphone har hun og Ipad der sætter jeg grænsen, for at have mac indenfor mine døre, Jeg ved godt der er religion, men som IT-mand er mac out ( den koster nogle slag over nakken). Og rart at se nogle kvinder svare, jeg troede næsten ikke her var nogen, ellers har jeg bare kigget i de forkerte tråde.
PS. Jeg skal lige sige at Iphone det virker sq i forhold til andre smartphones
Jeg ved ikke hvor handy man agtig du er, men hvis du er som gennemsnittet af mænd, så har du måske lidt svært ved at overholde 'gør det selv' projekt deadlines.
Giv derfor din kone, hvis du kan holde det, et plastikhammer fra Fætter BR og lov at soveværelset eller lignende er 100% fix og færdigt den 1/3 2011. Så kan I hygge jer i juledagene med at finde ud af, hvad projektet skal indeholde, så hun ikke kommer i 11 time og liiiiige skal ændre noget
Ligestilling, den har hun vist fået meget af raget til sig, så det tror jeg ikke hun savner, bare jeg ser ud som om jeg laver noget, så er hun tilfreds. ha ha