Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min søn laver små gratis programmer

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har en søn på 15 år, som hjælper mig meget med IT, og han laver også små gratis programmer over ting, som han ikke har kunnet finde andre steder. Det er mest IT-hjælpeprammer, men den nyeste er en, der kan måle musiks hastighed i beats per minut. Den manglede han til sit klaverspil.

Programmerne ligger sammen med diverse tips og tricks til EDB på hans hjemmeside: www.webm.dk.

Jeg syntes selvfølgelig, som mor, han er dygtig, og han reklamerer da også for vores forretning , men er der nogen, der vil give ham lidt konstruktiv kritik?

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Skrevet kl. 14:05
Slet ingen, der lige vil give et ungt menneske et par ord med på vejen?

eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 14:18
Hej Lisbeth

Jeg har lige været inde og kigge på din søns hjemmeside, jeg er imponeret over alle de ting han laver, og han er 15 år:)
det får en til at tænke på hvad jeg lavede da jeg var 15, det var ikke altid særlig konstruktivt:)

Har han nogen ide om hvad han vil, jeg mener studieretning.

When you go home tell them of us, and say, for your tomorrow, we gave our today.
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 14:30
Det ser rigtig godt ud det din søn laver. Kan han evt. programerer i php? Hvis det er tilfældet, kan jeg nok finde et par opgaver til ham, hvis han har lyst til at tjene lidt ved siden af skolen.

Tjek min profil her

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Skrevet kl. 14:31
Mange tak for rosen, men han kan også tåle konstruktiv kritik, så bare kom med det!

Han går i 9.klasse nu, og starter på HTX efter sommeferien, og ja så bliver det jo nok noget med IT i fremtiden. Hans fritid lige nu går med EDB og klaverspil.

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Skrevet kl. 14:39
Til Allan D

Også tak, og nu kommer moderen jo til kort. Jeg spørger ham, når han kommer fra skole. Har hørt ham tale meget om Delphi, og ved også han har oversat et prof. program fra engelsk til dansk, men det er jo noget andet.

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Skrevet kl. 15:02
Til Allan D - igen.

Nu har jeg talt med ham, og han taler meget varmt for php, men han siger, han kun kan det helt grundlæggende. F.eks. har han lavet kontaktformularen på hans hjemmeside ved hjælp af det. Men, det er lidt sjovt, for han begyndte først for alvor på det for 2 uger siden. Han har bestilt bøger om det nu, og jeg er sikker på, at det skal han nok komme efter det. Det plejer han, når han først har sat sig noget for, men lige nu, er det nok lidt for tidligt. Du kan jo evt. prøve hans kontaktformular, hvis du vil i kontakt med ham, eller har kommentarer.

Hav en god dag alle sammen, og som sagt, er der stadig nogen, der kan komme med lidt konstruktiv kritik af hjemmesiden, er de velkomne. F.eks. hvad sætter han på forsiden?

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:04
Jeg synes også det ser ganske imponerende ud, thumbs up her fra :)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 15:45

Jeg kommer helt i det nostalgiske hjørne når jeg læser denne tråd. Da jeg var 15 år legede jeg med elektronik og embedded software. Jeg tror at jeg flere gange var ved at brænde en TDC central af med mine mange konstruktioner. Jeg havde nemlig i den alder en vis kærlighed for at udvikle elektronik som på den ene eller anden måde var koblet på telenettet. Så i direkte sammenligning er softwareudvikling jo noget mere harmløs 

Han skal bare fortsætte med at udvikle små nyttige programmer. Med tiden bliver de sikkert større og mere komplekse. Nysgerrigheden er helt sikkert den bedste lærermester!

mvh Carsten

Fra Lemvig
Tilmeldt 1. Jul 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 19:22
Imponerende!!
Jeg tror også, at jeg kan finde opgaver til ham.
Specielt med det design og entusiasme han lægger for dagen.
Flot.
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)