|
Jeg ved næsten ikke, hvad jeg skal skrive Så i direkte sammenligning er softwareudvikling jo noget mere harmløs vil jeg da lige tilføje, at han heldigvis ikke interesserer sig for at lave virus, for en sådan kan jo i værste fald nok udrette mere skade, end en afbrændt telefoncentral. Til slut, han er selvfølgelig glad for alle roserne for hjemmesiden, men som sagt, han kan også tage kritikken, og han er meget lydhør over for gode råd, så kom bare med det. |
Min søn laver små gratis programmer
Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk
|
Jeg vil tage imod tilbudet og vil skynde mig ind på din søn''s hjemmeside og spørge ham om han er interesseret i at lave 2 programmer som jeg skal bruge, jeg tror at de 2 programmer vil give ham den udfordring han søger |
When you go home tell them of us, and say, for your tomorrow, we gave our today.
Hehe - ja, det kan der være noget om ![]() Som teenager deltog jeg tre gange i Jyllands-Postens opfinderkonkurrence JP Forsker - en slags DM i gode ideer for unge (hedder Unge Forskere i dag). Det var en kæmpe oplevelse, og det er helt oplagt for din søn at prøve at deltage. Han har helt sikkert evnerne. Ud over en masse gode oplevelser, fik mine projekter meget omtale både i aviser og på TV. Det var sgu sjovt, og jeg lærte en masse ligesindede at kende. mvh Carsten |
![]() Men ja det sku godt gået af purken, for 10-15 år siden ville han blive kaldt en nørd, i dag kan han tjene kassen hvis han bliver ved med at intressere sig for det :-) |
Bliv gratis medlem
, men selvfølgelig mange tak igen
. Jeg har næsten ingen viden om programmering, og når han f.eks. har spurgt mig, om jeg ikke lige mangler et program til et eller andet, så er det jo fordi, han søger nogle reelle udfordringer. Så er der nogen, der har det, kan de jo bare kontakte ham via hans
. Faktisk har han også 2 fritidsjob. Det ene er kun et par timer om ugen med at sætte bøger på plads på skolebiblioteket, og det andet har han kun haft siden efteråret, og det varierer meget i tid, og ligger helt stille lige nu, men han installerer