I et lille håb om at det kan lykkes os at benytte en Amino-virksomhed til opgaven, så vi kan holde det inden for "egne rækker", kaster vi nu opgaven ud i fuld grams, i håb om at der er nogen der skulle være interesseret i at byde ind på den. Sagen er den at vi står og mangler trykning af vores nye visitkort, og det drejer sig om følgende: 3 forskellige design (dvs for 3 forskellige produkter/services vi kører) Design 1: 4 personer/tekstvarianter Design 2: 3 personer/tekstvarianter Design 3: 2 personer/tekstvarianter Selve de forskellige designs er lavet efter normal visitkortskabelon som tidligere brugt hos print2people.dk (dejlig nemme når man skal bruge noget hurtigt) i 88x57mm med en plads til beskæring ved 85,7x54 mm. Det er 4 farvet på den ene side og skal være blanke/hvide på den anden så man kan skrive eventuelle noter bag på. Vi vil gerne have en mat lakering eller lignende på fronten i en fornuftig kvalitet, så det lugter lidt af penge, uden nødvendigvis at ruinere os. Ligeledes er vi interesseret i at finde ud af hvad prisen vil blive hvis vi gerne vil have runde hjørner på kortene (og det kan lade sig gøre), det er dog ikke en deal-breaker. Selve oplaget må variere fra 250 pr variant til ca. 1000 pr variant, hvis det viser sig at være økonomisk mere fornuftigt at trykke så mange som muligt. Derfor vil vi gerne bede om pris på et par forskellige oplag pr variant hvis muligt. Da vi allerede har brugt en del tid på at vente på tilbagemeldinger er vi i første omgang ikke så interesseret i store puljetryk i Kina som først er færdige i efteråret og derefter skal sendes til Danmark, og lignende. Er der dog tale om en rigtig god kvalitet til en rigtig god pris, så er vi selvfølgelig lydhør. ![]() Vi håber der er nogen der har lyst til at give et bud på opgaven, da vi så nødig vil give vores hårdt tjente penge til folk der ikke er med til at støtte Amino. ![]() |
Jeg håber da at MediaMouse er blandt de mest anbefalede virksomheder herinde på Amino 
- men jeg omvendt så håber jeg da at vi ikke er blandt de virksomheder du har kontaktet - og ikke fået svar fra. Det ville ihvertfald være meget pinligt....
Men uanset ovenstående, så vil jeg da godt komme med nogle priser til dig.
Du skal være opmærksom på at nedenstående ikke er vores billigste - men derimod nogle visitkort af den højeste kvalitet:
vores Finske Visitkort.
Med den mængde du spørger på, så kan vi køre kortene som en selvstændig produktion - og I skal derved ikke vente på en pulje er fyldt op. Jeg vil derfor også gøre opmærksom på at disse priser KUN gælder denne specifikke forespørgelse.
Jeg har regnet to priser ud til dig på henholdsvis 9 sæt og 20 sæt. Alle sættene er på 250 kort.
Fordelingen er vi som sådan ligeglade med - så længe antallet af kort kan deles med 250. Det vil sige at du f.eks. kan vælge at de 20 sæt skal være ens, så du derved ender med 5000 ens kort, men du kan også dele dem op i f.eks. 8 sæt på hver 250 kort og 2 sæt på hver 1.500 kort.
Finske visitkort:
Format: ca. 86 x 54 mm.
Omfang: Løsark pakket i æsker med klar plastlåg
Oplag: Se nedenstående.
Tryk: Offsettryk
Farver: 4+0 Farver (CMYK)

- men jeg omvendt så håber jeg da at vi ikke er blandt de virksomheder du har kontaktet - og ikke fået svar fra. Det ville ihvertfald være meget pinligt....

Men uanset ovenstående, så vil jeg da godt komme med nogle priser til dig.
Du skal være opmærksom på at nedenstående ikke er vores billigste - men derimod nogle visitkort af den højeste kvalitet:
vores Finske Visitkort.
Med den mængde du spørger på, så kan vi køre kortene som en selvstændig produktion - og I skal derved ikke vente på en pulje er fyldt op. Jeg vil derfor også gøre opmærksom på at disse priser KUN gælder denne specifikke forespørgelse.
Jeg har regnet to priser ud til dig på henholdsvis 9 sæt og 20 sæt. Alle sættene er på 250 kort.
Fordelingen er vi som sådan ligeglade med - så længe antallet af kort kan deles med 250. Det vil sige at du f.eks. kan vælge at de 20 sæt skal være ens, så du derved ender med 5000 ens kort, men du kan også dele dem op i f.eks. 8 sæt på hver 250 kort og 2 sæt på hver 1.500 kort.
Finske visitkort:
Format: ca. 86 x 54 mm.
Omfang: Løsark pakket i æsker med klar plastlåg
Oplag: Se nedenstående.
Tryk: Offsettryk
Farver: 4+0 Farver (CMYK)
Efterbehandling: Mat lak på trykside samt afrunding af hjørner.
Pris v/ 9 sæt á 250 stk. : kr. 4.728,00
Pris v/ 20 sæt á 250 stk. : kr. 7.730,00
Ovenstående priser er inklusiv fragt, men eksklusiv moms.
Jeg sender gerne nogle prøver til dig på vores Finske Visitkort, så du kan se hvad det er for nogle kort, hvis du er interesseret.
Hvis du har nogen spørgsmål, så kan du fange mig på enten 22 72 66 72 eller jesper snabelA mediamouse.dk
Pris v/ 9 sæt á 250 stk. : kr. 4.728,00
Pris v/ 20 sæt á 250 stk. : kr. 7.730,00
Ovenstående priser er inklusiv fragt, men eksklusiv moms.
Jeg sender gerne nogle prøver til dig på vores Finske Visitkort, så du kan se hvad det er for nogle kort, hvis du er interesseret.
Hvis du har nogen spørgsmål, så kan du fange mig på enten 22 72 66 72 eller jesper snabelA mediamouse.dk