Det lidt kedelige ved det hele er at det hele ryger på google, så når man søger på verdens bedste shopsystem, så kommer der en tråd op med mudderkastning. Men fred være med det. Du har nok ret, det stopper aldrig.. Men hvis vi nu kunne formindske det en smule ville det jo være dejligt. |
Dato: 16-02-2007 17:09:17 Forfatter: Martin Tygsen Dimitri - alle er jo lige gode om det, havde du bare set igennem fingre med kommentarene havde kritikerne ikke synes det var så sjovt at blive ved ( Ja for jeg fornemmer lidt at vi er helt nede på det stadie )
Det lidt kedelige ved det hele er at det hele ryger på google, så når man søger på verdens bedste shopsystem, så kommer der en tråd op med mudderkastning.
Med fred være med det. Du har nok ret, det stopper aldrig.. Men hvis vi nu kunne formindske det en smule ville det jo være dejligt.
Det lidt kedelige ved det hele er at det hele ryger på google, så når man søger på verdens bedste shopsystem, så kommer der en tråd op med mudderkastning.
Med fred være med det. Du har nok ret, det stopper aldrig.. Men hvis vi nu kunne formindske det en smule ville det jo være dejligt.
Du har helt ret, der skal to til at holde det kørende.
Med hensyn til stadiet vi er nede på, har du også ret, "ikke-vindere" er nede på et meget meget lavt stadie, men det er et typisk kendetegn for negative personer. Jeg går ud fra at de må have et super kedeligt liv :)
Med hensyn til SEO, kan jeg røbe at efter alle disse "ikke-vindere" begyndte at køre på bla. mig, har jeg oplevet meget større eksponering og deraf fået meget større succes
Så min tak går til alle de negative herinde :)

Nu vil jeg udøve lidt The Secret og øge min succes yderligere :)
Med ønsket om et fredeligt forum
Dimitri ;)