Du skal ikke have en shop for at være ambassadør hos dem. Ambassadørene får et gavekort til en gratis shop i et år. Nogle vil bruge den, andre vil sælge den. Selv vil jeg bruge den, og fra den sælge de ting jeg hidtil har solgt på bla eBay, og hermed spare en formue i listing fees! Det er også helt rigtigt, men Amino er et af de få steder jeg er (ros til Thorborg og alle brugerne ;)), så jeg oplever ikke så meget af verdenen. Og er der ambassadører der bryder loven og spammer et forum, så kontakter du blot DubLi Networks support på support@dublinetwork.com, herefter vil de se på sagen. DubLis ambassadører godkender en aftale med DubLi, og i den er der en spampolitik som skal overholdes. Hvis du har behov/lyst til at vide mere om DubLi (ikke forretningsmuligheden), blot det tekniske omkring DubLi, skal du være velkommen til at kontakte mig, så kan jeg hive dig med til en præsentation holdt af en eller flere af udviklerne... |
Verdens bedste shopsystem!
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Men bliver da spændende at se hvordan det går fremover med dubli? Jeg læste i et internationalt forum at der var lidt knas med hvor selskabet hørte til? Er det, som der blev påstået et sted, dansk udviklet ? |
Når du siger Dansk udviklet, mener du så Dubli Network eller Dubli.com? DN er markedføringsselskabet bag, Dubli.com er handelsportalen. |
|
Dubli Futura GmbH er hjemmehørende i Tyskland - Dubli Futura udvikler Dubli.com. Dubli Network LLC er hjemmehørende i Delaware i USA - Dubli Network er markedføringsselskabet. |
Jeg vil gerne have uddybet, hvornår I opgøre 200 mio. kunder. Er der 200 mio. kunder i køberkartotekerne, eller er det de ugentlige, månedlige eller årlige besøgstal eller er det måske bare antallet af mennesker i den del af verdenen Dubli dækker? Dertil synes jeg, at det er en bemærkelsesværdig retorik at sige, at det er blandt verdens bedste shopsystemer, når man slet ikke definerer anvendelsesområdet. Det er jo ikke verdens bedste shopsystem, hvis man ønsker at optræde med en shop uden nogen forbindelser til nogen auktionsportaler eller lign.. Derimod hvis man har et vareudbud og en profil, som passer godt til miljøet, så kan det måske godt være, at det er en god og i blandt de bedste shopløsninger. For at vende tilbage til Dubli og 200 mio. kunder, så må de meget få, der smider varer op på Dubli da sidde godt i det, fordi det er dælme et lille vareudbud i forhold til, at Dubli er internationalt. Dubli er jo mindre end QXL er i Danmark. |
1) Hele Internettet på nær Ghanesere der kun vil betale med Visakort og enkelte andre. 2) Placerer mig der hvor brugerne er - på Google 3) Ja statistikkerne kommer automatisk med dette. Jeg kan også se antal ordrer per søgestreng fra fx. Google, e.g. x antal ordrer fra brugere der søgte på "herreure". Modspørgsmål: Når en bruger fra USA er inde på min shop, vises priserne uden MOMS ligesom der faktureres uden moms. I Dublis hjælpefunktion kan jeg ikke finde tilsvarende funktion. Vil dette sige at alle uden for EU skal betale den høje pris inkl. moms eller hvorledes håndterer Dubli dette? |
Der er 200.000.000 millioner kunder i de forskellige databser. Det er en af de mest teknisk udviklede shops i verden (jeg har ikke set så fed en shop før), kan du modbevise vores udviklere som har mange års erfaring indefor portalsoftware, og almene shops, trækker jeg gerne min udtalelse tilbage. Men det kræver at du kommer til en præsentation, og ikke sidder og råber op hele tiden ;) Så DubLis shopsystem er VERDENS BEDSTE :) Mht. DubLis vareudvalg, er det langtfra alle varene der er lagt op endnu, hvis du havde givet dig til at se efter, er mange af firmaernes shops tomme endnu, da deer ved at lægge dem ind i systemerne ;) DubLi er verdens største handelsportal, da den har flere kunder, og den er meget større end QXL. |