Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdens stærkeste brand?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15003
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

.. men derudover så er folk over 30 slet ikke Coca Colas primære segment, så hvad beviser det så, i følge din egen teori ? Altså at Coca Cola pumper milliarder ind det samme segment ( det ungdommelige ) hvert år, for at fastholde deres position .

Her et illustrativt billede :

Det beviser at Coca Cola er sindsyg dygtige til branding, da de blot behøver at brande mod ungdommen, da det giver dem livstids kunder...

Og hvis du mener, at +30 er uinteressante for Coca Cola, så tager du igen fejl... De køber nemlig masser af læskedrikke, da de er stamkunder!!!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:07

Jimi Hove:

Sodavand er et ungdomsprodukt, og for ungdommelige mennesker.. generelt.

Yes sådan havde det været for 20 år siden, men vi er altså i år 2010 nu...

Jimi Hove:

Derfor ser du ikke nogen som helst sodavandsmærker markedsføre sig mod + 30, og det ikke fordi de har dem som livstidskunder, det fordi det er et så lille et segment, at man ikke fokuserer imod det

Igen så er vi i 2010 og ik for 20-30 år tilbage i tiden...

Du klager over andre ik er moderne (følger de nye analyser og modeller) i denne debat, og så henviser du selv til købspræferencer, som er udgået for et til to årtier siden...

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:19

Jimi Hove:

Kom lige i tanke om , at dit svar på det var at alle der har smagt en coca cola aldrig skifter til nogle som helst andre drikkevarer, så det er derfor de ikke henvender sig til +30 segmentet.

Det var ik det jeg sagde... For der findes personer, som hellere vil have Pepsi, Fanta, Faxe Kondi, Harboe osv...

Men en gang Coca Cola = altid Coca Cola... Og den holder stik ;D Prøv evt at lave en lille undersøgelse blandt dine venner...

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)