Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du gerne opleve Kinas største messe begivenhed?

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Går I rundt med tanken om at importere varer fra Kina, men ikke ved hvor I skal starte henne?
Mangler I inspiration og viden? 

Det kan vi nu hjælpe jer med, idet vi arrangerer en messerejse til Kinas største messe begivenhed, "Canton Fair" (Guangzhou), til april 2011.

Her vil I få mulighed for at møde titusindevis af producenter indenfor et hav af forskellige brancher, som er samlet i Kinas største industriby.
Til messen vil I bl.a. opleve en masse produkter, som endnu ikke er set i DK, hvilket vil være med til at skabe en god inspiration og samarbejdskab til jeres kommende iværksættelse.

Pga. vores kendskab til både kulturen og sproget, vil vi også sørge for, at I får en usædvanlig god oplevelse af selve byen og kulturen.

Under hele turen vil vi være jeres sparringspartner, hvor vi også vil give jer en masse råd og info, som vil være til gavn for jeres iværksættelse og et skridt tættere på jeres succes.

Vil I gerne vide mere, kan I læse mere om messerejsen på vores hjemmeside og på vores facebook-side.

Hvem er vi?

Vi er et dansk konsulentfirma, som går under navnet KGM Consult I/S. Vores koncept er at hjælpe både små og mellemstore virksomheder i DK, som er interesseret i at indlede forretning i Asien. Pga. vores kendskab til kulturen og sproget i Kina og Vietnam, kan vi derfor tilbyde en professionel og tryg service.
Vil I gerne vide mere, kan I læse mere om os på vores hjemmeside

Fra Holbæk
Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:39

Hej Kim.

Jeg har kigget lidt på messerejsen, som I tilbyder. Det lyder som en rigtig god tur, når man gerne vil opleve Kina og mange forskellige kinesiske producenter.

Men vil det være sådan, at man også får en rundtur af byen? Jeg er nemlig interesseret i at lære byen og kulturen at kende derfor.

Jeg har dog ikke min egen virksomhed endnu, men jeg vil helt klart bevæge mig ind i det kinesiske marked, hvis der er mulighed for det.

Glæder mig til at høre fra dig.

Bedste hilsner

Martin Bøgesen

Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Skrevet kl. 01:38

Hej Martin.

Vi vil selvfølgelig også vise rundt i Guangzhou, hvor du vil opleve forskellige seværdigheder, samt lære dig mere om kulturen og livet i Kina. Vi vil desuden også tage dig rundt til forskellige luksuriøse kinesiske restauranter, hvor du får oplevet traditionelt kinesisk mad osv.

Så det vil ikke kun være en messerejse, men også en oplevelsesrig tur af selve kulturen, livsstilen og byen.

Med venlig hilsen

Kim Long Nguyen 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 05:50

Hej Kim

Har du overvejet også at arrangerer en tur til Electronics & Components i Hong Kong?
Evt. sammen med fase 1 af Canton messen

vh
Henrik

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 12:58

Hej Kim

Det lyder spændende. Jeg savner dog lidt mere information om hvad I kan hjælpe med udover at arrangere turen. De fleste ved jo, at man nemt kommer i klemme når man handler med bl.a. Kina, f.eks. ved at de leverede varer ikke lever op til den lovede kvalitet osv.
Derudover ved jeg, at lokale agenter oftest kan få en bedre pris på varer, end vi andre får tilbudt.
Kan I hjælpe hele vejen rundt? Og hvad koster det?

Desuden er jeg lidt nysgerrig efter, om I er medlem af rejsagarantifonden eller om man på anden måde er sikret, hvis turen aflyses.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 14:58

Er det bare mig, eller kan man ikke læse nogen steder hvornår det er fra og til?
Der står kun hvornår messen er og ikke hvilken dag/tidspunkt man flyver eller hvor mange dage.

Rettelse: der står April 15-19 (fase 1)
Betyder det at man flyver d. 15 og kommer hjem d. 19. april?

Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Skrevet kl. 15:44

Jakodan.dk:

Er det bare mig, eller kan man ikke læse nogen steder hvornår det er fra og til?
Der står kun hvornår messen er og ikke hvilken dag/tidspunkt man flyver eller hvor mange dage.

Rettelse: der står April 15-19 (fase 1)
Betyder det at man flyver d. 15 og kommer hjem d. 19. april?

Hej Jakodan.

Du har ret, det har jeg glemt at tilføje til vores hjemmeside. Tak, fordi du gjorde mig opmærksom på det, men vi vil selvfølgelig tage afsted dagen før fasen starter, dvs. d. 22., hvis det er fase 2, og tage tilbage 8 dage senere, hvilket er d. 30. april.

Vi vil derfor bruge et par dage på at vise jer byen rundt, opleve den kinesiske kultur, samt få en usædvanlig oplevelse i en af byens mest eftertragtede helsesteder.

Vi kan selvfølgelig godt arrangere turen til fase 1 i stedet for, hvis du er interesseret i det, men det kommer an på, hvad flertallet har lyst til at se. Grunden til, at vi har valgt fase 2 som udgangspunkt, er fordi der indgår helligdage i det tidsrum, som måske passer bedst med de fleste.
Men det er selvfølgelig ikke fastlagt at det skal være fase 2. Det vil jeg også lige gøre opmærksom på vores hjemmeside.

Med venlig hilsen

Kim Long Nguyen

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 15:56

Ifølge programmet er faserne helt afgørende for indholdet på messen.
se http://www.cantonfair.net/

vh
Henrik

Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Skrevet kl. 16:15

Allan.:

Hej Kim

Det lyder spændende. Jeg savner dog lidt mere information om hvad I kan hjælpe med udover at arrangere turen. De fleste ved jo, at man nemt kommer i klemme når man handler med bl.a. Kina, f.eks. ved at de leverede varer ikke lever op til den lovede kvalitet osv.
Derudover ved jeg, at lokale agenter oftest kan få en bedre pris på varer, end vi andre får tilbudt.
Kan I hjælpe hele vejen rundt? Og hvad koster det?

Desuden er jeg lidt nysgerrig efter, om I er medlem af rejsagarantifonden eller om man på anden måde er sikret, hvis turen aflyses.

Hej Allan.

Du har fuldstændig ret i, at man nemt kan komme i klemme, når man handler i Kina. En ting er at finde en producent, en anden ting er at forhandle med dem. Det kan være svært at forhandle med dem om den rette pris, når man kommer fra et andet land eller ikke kan snakke kinesisk.

Derfor vil vi være tilstede for at hjælpe dig med at finde den rette producent og sørge for I ikke kommer i klemme. Man skal f.eks. passe på, at man ikke støder ind på salgskontorer, idet de bruger en anden producent til at repræsentere sig selv, men det vil vi hjælpe dig med at undgå.

Har du fundet en producent, som du er tilfreds med, kan vi stå for hele processen, og få produceret de ønskede produkter, hvis dette ønskes.
Vi har nemlig erfaring med markedet, kulturen og hvordan pris-niveauet hænger sammen i Kina, samt kendskab til sproget, så det vil være meget nemmere at forhandle om en konkurrencedygtig pris. Prisen for hele processen kan vi ikke rigtig sige på forhånd. Vi snakker som regel først om prisen, når vi har fået det hele på plads, dvs. producenten og dit ønskede produkt.

Hvordan vi gør det, vil vi fortælle meget mere om i vores introduktionsmøde, som finder steder i kbh til maj. 

Ang. kvaliteten, som mange tit nævner, er det slet ikke noget problem. Producenterne kan rent faktisk levere den ønskede produkt, man er interesseret i, men man skal altid sørge for at beskrive produktet til den allermindste detalje.

Hvis du gerne vil høre mere om dette, kan vi evt. arrangere et møde, hvis det er.
Håber min besked besvarer alle dine spørgsmål. 

Med venlig hilsen

Kim Long Nguyen

Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Skrevet kl. 16:41

Henrik:

Ifølge programmet er faserne helt afgørende for indholdet på messen.
se http://www.cantonfair.net/

vh
Henrik

Hej Henrik.

Det har du fuldstændig ret i.
Det er så igen her, hvor jeg lige vil tage forbehold på vores hjemmeside, at man kan vælge hvilken fase, man er interesseret i at deltage i. Vi vil så vælge den fase, der er flest tilmeldinger til, men vi kan så ikke opfylde alles ønsker, hvis der er behov for andre faser.
Det vil jeg lige give besked på, når dette er gjort. 

Men under turen, vil vi også give dig en god oplevelse af, hvordan kulturen og livsstilen er i Kina. Det vil være en stor gavn for dig, hvis du kender til den kinesiske kultur og værdier og normer, hvilket vil skabe en bedre kommunikation mellem dig og producenten.

Vi fokuserer desværre ikke på messen i Hong Kong på dette tidspunkt, idet Canton Fair er det mest eftertragtede messebegivenhed.

Med venlig hilsen

Kim Long Nguyen

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)